Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Ευρώπη στηρίζει την… Κίνα στις πωλήσεις

Ελλάδα 20:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Ευρώπη στηρίζει την… Κίνα στις πωλήσεις

ΝΕΑ

H Ευρώπη στηρίζει την… Κίνα στις πωλήσεις

ΝΕΑ

Η αντίστροφη πορεία μεταξύ Ευρώπης και Κίνας εδραιώνεται αναφορικά με τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Βάσει των στοιχείων, η ασιατική χώρα έχει αρχίσει έχει αρχίσει να κερδίζει μερίδιο αγοράς στη Γηραιά Ήπειρο.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσίευσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, οι μεγαλύτερες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να δείχνουν ανταγωνιστικές έναντι των ευρωπαϊκών σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών νέων μοντέλων,

Βάσει των στοιχείων πωλήσεων που αφορούν στον Νοέμβριο του 2022, οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας εξήγαγαν στην Ευρώπη αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνολικής αξίας 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 3,0 δισεκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία). Το ποσό αυτό ήταν αυξημένο κατά 165% συγκριτικά με το αντίστοιχο του ίδιου μήνα του 2021.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ο αριθμός των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έφτασαν στην ήπειρό μας ήταν υπερδιπλάσιος από τον αντίστοιχο μήνα της προπέρσινης χρονιάς (Νοέμβριος).

Advertisement
Advertisement

Αναλυτικότερα, το Ηνωμένο Βασίλειο και το Βέλγιο ήταν οι δύο χώρες στις οποίες κατέληξαν τα περισσότερα από αυτά, καθώς τα πλοία μετέφεραν εκεί σχεδόν το 70% του συνόλου των εξαχθέντων οχημάτων.

Μεταξύ των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, η SAIC ήταν αυτή που έστειλε τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη τον περυσινό συγκεκριμένο μήνα. Αυτό είναι αναμενόμενο καθώς η εταιρεία έχει αρχίσει να αναπτύσσει το δίκτυο αντιπροσώπων της σε αυτή. Επίσης, το γεγονός ότι είναι η ιδιοκτήτρια της MG έχει ως αποτέλεσμα την πολύ καλή εμπορική πορεία της στο Ηνωμένο Βασίλειο, τόσο το 2022 όσο και τον περασμένο Ιανουάριο.

Advertisement

Όπως ανακοίνωσε η Ένωση Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων της Βρετανίας («SMMT»), τον προηγούμενο μήνα η MG ήταν στην πρώτη θέση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στο «Νησί», αφήνοντας πίσω της παραδοσιακές εταιρείες όπως η Ford και η Volkswagen.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι Κινέζοι ξεπέρασαν τους Γερμανούς στις εξαγωγές
BYD επαγγελματικά: Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το ETP3;
Τι φοβούνται περισσότερο από όλα οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές;