Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Cobra με «συνταγή» Morgan φέρνει δάκρυα στα μάτια!

Ελλάδα 17:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Cobra με «συνταγή» Morgan φέρνει δάκρυα στα μάτια!

ΝΕΑ

H Cobra με «συνταγή» Morgan φέρνει δάκρυα στα μάτια!

ΝΕΑ

Η AC Cars δεν είναι ένας απλώς βελτιωτής, αλλά ο συνεχιστής του θρυλικού αμερικάνικου «φιδιού».

Advertisement
Advertisement

Η αυθεντική AC- Shelby Cobra κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό τη δεκαετία του 1960, αλλά 60 και πλέον χρόνια αργότερα, όσοι (δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία) δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά το 1 εκατομμύριο δολάρια συν, που απαιτείται για ένα πρωτότυπο, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν κάποιο αντίγραφο, που υπόσχεται να προσφέρει το στυλ ακατέργαστη εμπειρία οδήγησης ενός τέτοιου κλασικού sportscar.

Η AC Cars, ωστόσο, ο απόγονος της αρχικής εταιρείας που τροποποίησε το αυτοκίνητο ACE της δεκαετίας του 1950, για να δημιουργήσει την πρώτη Cobra για τη Shelby, απομακρύνεται από το κλασικό πρότυπο roadster, παίρνοντας ιδέες από την εμβληματική βρετανική Morgan.

Advertisement
Advertisement

Ενώ η εξωτερική σχεδίαση του τελευταίου AC Cobra GT Roadster βασίζεται ξεκάθαρα στην εμφάνιση της μεγάλης κατηγορίας Cobra 427 από τη δεκαετία του 1960, κάτω από… το δέρμα είναι ένα ριζικά διαφορετικό και πολύ πιο εκλεπτυσμένο «θηρίο».

Αντί για το αυθεντικό πλαίσιο από χάλυβα, το GT Roadster μεταβαίνει σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα αλουμινίου που η εταιρεία λέει ότι «σχεδιάστηκε ως μελλοντική προοπτική με τεράστιες δυνατότητες». Η AC υποστηρίζει ότι το προηγούμενο πλαίσιο είχε «φθάσει στο τέλος του δρόμου, όσον αφορά την ασφάλεια και τις επιδόσεις». Υπεύθυνος γι’ αυτή τη ριζοσπαστική αλλαγή είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος και μεγάλος επενδυτής Ντέιβιντ Κόνζα, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα τα καθήκοντά του.

Advertisement

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί, για να λόγους εργονομίας και για να νιώθουν πιο άνετα, όσοι έχουν ύψος πάνω από 1,85 μέτρα.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων, αν δεν θέλουν το παραδοσιακό χειροκίνητο των έξι σχέσεων. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι Ford 5.0-λίτρων Coyote V8 απόδοσης 454 ίππων και 570 Nm ροπής, ή μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση για τον ίδιο, ικανή να αποδίδει έως και 654 ίππους και 780 Nm ροπής.

Advertisement

Η AC σχεδιάζει να κατασκευάζει 250 GT κάθε χρόνο για πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο και λέει ότι η σειρά του πρώτου έτους έχει ήδη πουληθεί, με κόστος μονάδας στις 359.000 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Χρυσή εποχή» της Bugatti: Η επιτομή του car-art!
Cadillac Escalade IQ: Η απόλυτη ηλεκτρική χλιδή «made in USA»
Ο V8 της Mustang δεν θα πεθάνει ποτέ

Advertisement