Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η Volkswagen κάνει πιο προσιτά τα ηλεκτρικά της;

Ελλάδα 8:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί η Volkswagen κάνει πιο προσιτά τα ηλεκτρικά της;

ΝΕΑ

Γιατί η Volkswagen κάνει πιο προσιτά τα ηλεκτρικά της;

ΝΕΑ

Η Volkswagen άλλαξε την εμπορική πολιτική της στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της σε κάποιες χώρες της Ευρώπης για να μπορέσει να αυξήσει τις πωλήσεις τους σε αυτές.

Advertisement
Advertisement

Όπως ανακοινώθηκε, τα στελέχη της Volkswagen αποφάσισαν να μειώσουν την τιμή πώλησης των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της με την παράλληλη αναβάθμιση του εξοπλισμού τους.

Αυτό αφορά στα ID. 3, ID. 4 και ID. 5 τα οποία διατίθενται στις αγορές της Γαλλίας, του Βελγίου και άλλων χωρών της Βόρειας Ευρώπης και της Σκανδιναβίας.

Σκοπός αυτής της πρακτικής είναι να μπορέσουν να ανταγωνιστούν περισσότερο τόσο την Tesla όσο και άλλες ευρωπαϊκής εταιρείες. Φυσικά, στα πλάνα τους περιλαμβάνεται και η διαφαινόμενη κινεζική επέλαση.

Advertisement
Advertisement

Εκπρόσωπος της Volkswagen δήλωσε σχετικά σε συνάδελφο της Automotive News Europe: «Με την ξεκάθαρη τιμολογιακή πολιτική μας συνεχίζουμε να εστιάζουμε  κυρίως την ποιότητα και την ικανότητα των μοντέλων μας να προσελκύουν πελάτες».

Η μείωση των τιμών πώλησης των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της στις αγορές αυτές, ανατρέπει έμπρακτα τη δήλωση που είχε κάνει πέρυσι ο Όλιβερ Μπλούμε, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να ακολουθήσει το παράδειγμα της Tesla η οποία μειώνει επανειλημμένως και απροειδοποίητα την τιμή πώλησης των αυτοκινήτων της.

Advertisement

Γιατί, λοιπόν, η γερμανική εταιρεία αναίρεσε την ανακοίνωση-πρόσθεση που είχε κάνει το κορυφαίο στέλεχός της όταν είχε ερωτηθεί να σχολιάσει την πρακτική της Tesla;

Ο λόγος είναι ότι, πλέον οι αναλυτές της αγοράς προβλέπουν ότι θα μειωθούν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στη Γηραιά Ήπειρο στους προσεχείς μήνες, όπως και τον επόμενο χρόνο, εξαιτίας της κατάργησης των επιδοτήσεων που παρέχουν οι κυβερνήσεις για να προωθήσουν τις πωλήσεις τους σε αυτή.

Advertisement

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η τιμή πώλησής τους και να αποτρέπονται οι υποψήφιοι αγοραστές να προτιμούν ένα ηλεκτροκίνητο και να στρέφονται σε ένα νέο μοντέλο με θερμικό κινητήρα, αντ’ αυτού.

Όμως, η πρακτική μείωσης της τιμής πώλησης των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων περιορίζει ακόμα περισσότερο το περιθώριο κέρδους για τις εταιρείες, το οποίο ούτως ή άλλως είναι μικρό ή και ελάχιστο.

Advertisement

Πέρυσι τον Οκτώβριο εκπρόσωπος του Ομίλου Volkswagen είχε δηλώσει ότι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του εντός του 2023 (και μέχρι τότε)  είχαν μειωθεί σημαντικά, σε σχέση με ό,τι ίσχυσε το 2022.

Επίσης, τον Νοέμβριο η εταιρεία περιόρισε μείωσε τις βάρδιες στο σύγχρονο εργοστάσιο της στο Zwickau (ανατολικά της Γερμανίας) για να μην υπάρχει πληθώρα κατασκευασμένων οχημάτων τα οποία θα παραμένουν αδιάθετα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW: To φτηνότερο ηλεκτρικό καθυστερεί λόγω Euro 7
Το teaser της VW για το νέο Golf (+video)
Ποιοί έφτιαξαν το πρωτότυπο Aegis Coupe (+video)