Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γερμανική «κωλοτούμπα» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ελλάδα 10:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γερμανική «κωλοτούμπα» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Γερμανική «κωλοτούμπα» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Είπε, ξείπε ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας. Παρ’ όλο που έχει συμφωνηθεί η ύπαρξη 15 εκατ. ηλεκτρικών στους γερμανικούς δρόμους μέχρι το 2030, ο Wissing αποφάσισε να συνυπολογίσει σε αυτόν τον αριθμό και τα υβριδικά.

Advertisement
Advertisement

Πρωτοφανής κυβίστηση από τον υπουργό Μεταφορών της Γερμανίας, Volker Wissing, μετά τις δηλώσεις του τη Δευτέρα (17/1) ότι στόχος της χώρας με ορίζοντα το 2030 είναι να υπάρχουν στο δρόμο 15 εκατ. εξηλεκτρισμένα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών.

Το συγκεκριμένο μήνυμα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το ανακοινωθέν πλάνο της γερμανικής κυβέρνησης συνασπισμού για σταδιακή κατάργηση του άνθρακα έως το 2030 και την κυκλοφορία στους δρόμους μέχρι το ίδιο έτος 15 εκατ. αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η αναντιστοιχία μεταξύ των πρόσφατων δηλώσεων του Wissing και των κοινών ανακοινώσεων της κυβέρνησης συνασπισμού προκάλεσε κλυδωνισμούς στην πολιτική σκηνή της χώρας και ήδη έχουν ζητηθεί αποσαφηνίσεις.

Advertisement
Advertisement

«Συμφωνήσαμε σε έναν ξεκάθαρο στόχο στη κυβέρνηση συνασπισμού, για τουλάχιστον 15.000.000 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030», ανέφερε στο Reuters ο βουλευτής των Πρασίνων, Stefan Gelbhaar: «Είμαι βέβαιος ότι ο υπουργός Μεταφορών, Volker Wissing, θα ανακαλέσει», πρόσθεσε.

Παρόλο που τα 15 εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών) είναι ένα προοδευτικό βήμα, συγκριτικά με τον στόχο της προηγούμενης κυβέρνησης για 14 εκατομμύρια –εκ των οποίων τα 10 εκατομμύρια θα ήταν 100% ηλεκτρικά – οι περιβαλλοντικές οργανώσεις της Γερμανίας επιμένουν στους συμπεφωνημένους στόχους. Δηλαδή στην ύπαρξη 15 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στους γερμανικούς δρόμους μέχρι το 2030.

Advertisement

Για πολλούς, ανάμεσα στους οποίους και ο ισχυρός άνδρας της Toyota, Akio Toyoda, τα υβριδικά αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Στον αντίποδα, υπάρχουν και αυτοί που θεωρούν πως αν δεν χρησιμοποιούνται σωστά (π.χ. τα plug-in υβριδικά δεν φορτίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα) προκαλούν περαιτέρω επιβάρυνση του περιβάλλοντος λόγω του αυξημένου βάρους τους.

Ο Wissing, παράλληλα, φαίνεται πως αναθεωρεί και για την ευρεία χρήση των συνθετικών καυσίμων, τα οποία όπως είναι γνωστό, µπορούν να απαλλάξουν τη λειτουργία βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκίνητων, από εκποµπές οξειδίων του άνθρακα.

Advertisement

Ο υπουργός Μεταφορών θεωρεί πως η παραγωγή τους είναι ιδιαίτερα δαπανηρή και η ανθρακική ουδετερότητά τους απαιτεί μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μυθική κόντρα τετρακίνητων από Ιαπωνία και Γερμανία (+video)
«Μετωπική» Γερμανίας -ΗΠΑ για τις επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά ΙΧ
H Dacia θα εστιάσει στα φθηνά ηλεκτρικά

 

Advertisement