Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Kia θα βάλει βαθιά το νυστέρι στο EV6

Ελλάδα 4:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Kia θα βάλει βαθιά το νυστέρι στο EV6

ΝΕΑ

Η Kia θα βάλει βαθιά το νυστέρι στο EV6

ΝΕΑ

Το Kia EV6 αλλάζει εντελώς εμφάνιση από το 2024, ώστε να βρίσκεται στην ίδια γραμμή σχεδίασης με το μεγαλύτερο «αδερφάκι» του, το EV9.

Advertisement
Advertisement

Ένα ολοκαίνουριο ντιζάιν θα έχει το Kia EV6 από το επόμενο έτος, καθώς οι Κορεάτες θέλουν να το εναρμονίσουν σχεδιαστικά με τη ναυαρχίδα της εταιρείας, το πρόσφατα λανσαρισμένο EV9.

Στα μέσα του 2024, το EV6, το πρώτο bespoke αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της KIA θα αλλάξει εντελώς μπροστινό μέρος, πηγαίνοντας σε ένα κόνσεπτ μίας πιο ξεκάθαρης σχεδίασης. Μέρος αυτού θα είναι τα φώτα ημέρας  τα οποία αναμένεται να γίνουν πιο λεπτά υιοθετώντας εκείνα του EV9.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Kia Europe, Ντέιβιντ Χίλμπερτ, αποκάλυψε ότι περιμετρικά το αμάξωμα θα φέρει περισσότερα προστατευτικά πλαστικά, ενώ θα μοιράζεται την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το EV9.

Το νέο Kia EV9

Advertisement
Advertisement

Αυτόματα λοιπόν, γνωρίζουμε ότι το επερχόμενο ανανεωμένο EV6 θα έχει πιο σλιμ προβολείς και πιο διακριτικά πίσω φωτιστικά σώματα. Ωστόσο, η θεμελιώδης σχεδίαση του EV6 θα παραμείνει, καθώς οι διαστάσεις δεν αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά.

Σχετικά με το πίσω μέρος, το EV6 ίσως υιοθετήσει του χρόνου τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Starmap» όπως την ονομάζει η Kia, η οποία υπάρχει και στα EV3, EV4, EV5 και EV9. Μένει να φανεί, αν ο επικεφαλής στο τμήμα σχεδιασμού, Καρίμ Χαμπίμπ, θα υιοθετήσει αυτό το look ή αν θα διατηρήσει τα ορίτζιναλ χαρακτηριστικά.

Στο εσωτερικό του EV6 όμως, αναμένονται σίγουρα σημαντικές αναβαθμίσεις, αφού πιθανότατα θα υιοθετηθεί το πάνελ του EV9 με τις τρεις οθόνες, με την προσθήκη ουσιαστικά μιας μικρότερης ανάμεσα στον πίνακα οργάνων και την touch-screen.

Τριπλή οθόνη διαθέτει η ναυαρχίδα της Kia, το EV9

Advertisement

Το σύστημα πρόωσης δεν θα δεχτεί ιδιαίτερες μετατροπές, διατηρώντας την πλατφόρμα του E-GMP και τις εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ή δύο για τετρακίνηση.

Υπενθυμίζουμε, ότι ο EV9 έχει μία πολύ μεγαλύτερη μπαταρία 99,9 kWh, αλλά το  EV6 δεν πρόκειται να υποδεχτεί την ίδια μπαταρία λόγω μικρότερου μεγέθους και βάρους.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το Kia EV6 GT
Γιατί το νέο Kia EV6 σαγηνεύει σήμερα τα πλήθη…
Δοκιμή: Kia EV6 Long Range RWD 229 PS