Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρευνα για τα ηλεκτρικά: Πολλή η τεχνολογία, μεγάλα τα προβλήματα

Ελλάδα 23:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρευνα για τα ηλεκτρικά: Πολλή η τεχνολογία, μεγάλα τα προβλήματα

ΝΕΑ

Έρευνα για τα ηλεκτρικά: Πολλή η τεχνολογία, μεγάλα τα προβλήματα

ΝΕΑ

Πολλές νέες εταιρίες και πολλές σύγχρονες τεχνολογίες κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ευαίσθητα σε προβλήματα νεότητας και σωστής εφαρμογής των καινοτομιών που παρουσιάζουν.

Advertisement
Advertisement

Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν εισαγάγει μια πληθώρα προηγμένων τεχνολογικών χαρακτηριστικών για να εντυπωσιάσουν τους καταναλωτές, αλλά η ικανότητά τους να εφαρμόζουν αυτές τις καινοτομίες αξιόπιστα αποτελεί πρόκληση.

Ενώ η αγορά EV έχει γίνει μάρτυρας μιας έξαρσης των νεοφυών επιχειρήσεων που φέρνουν τεχνολογία αιχμής στα οχήματά τους, αυτή η εισροή καινοτομίας έχει συνοδευτεί από μια σειρά προβλημάτων για τους ιδιοκτήτες των οχημάτων.

Η Tesla, γνωστή για τα εξελιγμένα ηλεκτροκίνητα οχήματά της, εξοπλισμένα με προηγμένη τεχνολογία, συγκέντρωσε αρχικά την προσοχή για την πρωτοποριακή της προσέγγιση.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, η εταιρεία δυσκολεύτηκε να τηρήσει με συνέπεια τις υποσχέσεις της, δημιουργώντας μια ανάμεικτη φήμη όσον αφορά την αξιοπιστία.

Η μελέτη Tech Experience Study της J.D. Power αποκάλυψε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αντιμετώπισαν περισσότερα προβλήματα ανά 100 οχήματα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Συγκεκριμένοι τομείς στους οποίους τα ηλεκτρικά οχήματα αντιμετώπισαν περισσότερα προβλήματα περιλάμβαναν την απομακρυσμένη υποβοήθηση στάθμευσης και τα εσωτερικά χειριστήρια με χειρονομίες.

Advertisement

Η έρευνα της J.D. Power έδειξε επίσης ότι τα αρχικά προβλήματα ποιότητας ήταν κατά 46% υψηλότερα για τα EV από ό,τι για τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Επιπλέον, τα EV σημείωσαν χαμηλότερες βαθμολογίες σε διάφορες κατηγορίες στη μελέτη Automotive Performance, Execution, and Layout (APEAL), που αφορά την ικανοποίηση των χρηστών.

Advertisement

Οι υπεύθυνοι της έρευνας σημειώνουν ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να προσφέρουν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών για να ανταγωνιστούν καινοτόμους νεοεισερχόμενους όπως η Tesla.

Ωστόσο, η επιτυχία σε αυτόν τον τομέα εξαρτάται από την άψογη εκτέλεση, διατηρώντας παράλληλα μια συνεπή εμπειρία χρήσης τόσο για οδηγούς με τεχνολογικές γνώσεις όσο και για άτομα χωρίς τεχνολογικές γνώσεις.

Η εισροή νεοσύστατων επιχειρήσεων EV έχει παίξει ρόλο σε αυτή τη δυναμική. Ο ενθουσιασμός που περιβάλλει τα ηλεκτρικά οχήματα οδήγησε στην εμφάνιση πολλών νέων παικτών, όπως η Tesla, η Rivian, η Lucid και η Polestar, μεταξύ άλλων.

Advertisement

Οι εταιρείες αυτές εισήγαγαν πρακτικές της τεχνολογικής βιομηχανίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας συχνά τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες (με εξαίρεση τη Genesis) στον δείκτη καινοτομίας.

Παρά την καινοτομική τους δεινότητα, αυτές οι νεοφυείς επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν συχνά υψηλότερα μέσα προβλήματα ανά 100 οχήματα λόγω της ενσωμάτωσης της νέας τεχνολογίας και της δημιουργίας νέων εγκαταστάσεων παραγωγής.

Όσον αφορά την κατάταξη της καινοτομίας, η Genesis αναδείχθηκε ως ηγέτης στην αξιολόγηση της J.D. Power.

Η Hyundai, η αδελφή μάρκα της Genesis, κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία της μαζικής αγοράς, κάτι που υποδηλώνει ότι η Hyundai κατάφερε να επιτύχει ισορροπία μεταξύ καινοτόμου τεχνολογίας και αξιόπιστης εφαρμογής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η πραγματική ιστορία δεν «θάφτηκε» μαζί με τ’ αυτοκίνητα (+video)
Μήπως έχουμε πάρει με κακό μάτι τα ηλεκτρικά;
H CATL αποκάλυψε μια νέα σούπερ μπαταρία