Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρχεται το «καυτό» Hyundai Ioniq 5 N

Ελλάδα 12:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρχεται το «καυτό» Hyundai Ioniq 5 N

ΝΕΑ

Έρχεται το «καυτό» Hyundai Ioniq 5 N

ΝΕΑ

Η Hyundai θα επιχειρήσει να αποδείξει πως τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι και fun-to-drive, μέσω του λανσαρισμάτος ενός Ioniq 5 με πάνω από 580 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Με ολοένα και αυξανόμενους ρυθμούς συνεχίζεται η επέλαση των ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία σημειώνουν ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση. Όπως γνωρίζουμε, κύρια προσόντα τους είναι το χαμηλό κόστος χρήσης και οι μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά το ρεπερτόριό τους σύντομα δεν θα περιορίζεται στα παραπάνω.

Αντιλαμβανόμενες την αγωνία των οδηγών, οι εταιρείες καταβάλλουν επίμονες προσπάθειες ώστε να τα εξοπλίσουν με σπορ και fun-to-drive χαρακτήρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η VW που πρόσφατα εγκαινίασε την οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων “GTX”, με προπάτορα το crossover ID.4.

Κάτι ανάλογο ετοιμάζει και η Hyundai, η οποία ετοιμάζει τα δικά της… καυτά ηλεκτρικά, αρχής γενομένης από τη σπορ έκδοση του νέου ηλεκτρικού της crossover, Ioniq 5 (διαβάστε τις εντυπώσεις μας από τη δοκιμή του στη Βαλένθια).

Advertisement
Advertisement

Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του Hyundai Ioniq 5, με το έμβλημα “N”, διαδραματίζει η ολοκαίνουρια πλατφόρμα E-GMP, η οποία μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος άνω των 600 ίππων.

Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα υιοθετείται και από το συγγενικό Kia EV6 GT, θα πρέπει να περιμένουμε ένα σύστημα πρόωσης που θα απαρτίζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) συνδυαστικής απόδοσης 580 PS/ 740 Nm. Η κίνηση θα φτάνει και στους τέσσερις τροχούς με την αρωγή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και θα συνδράμει στην επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,5 δλ. Η τελική φτάνει τα 260 χλμ./ώρα και η μπαταρία των 77,5 kWh θα προσφέρει έως και 405 χλμ. αυτονομίας.

Advertisement

Σε επίπεδο εμφάνισης, δημοσιεύματα αναφέρουν πως το Hyundai Ioniq 5 N θα «κάθεται» σε σπορ ζάντες διπλών ακτινών με ελαστικά Pirelli P Zero και μεγάλα δισκόφρενα. Το «επιθετικό» λουκ θα ολοκληρώνεται μέσω ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, φουσκωμένων φτερών, μιας μεγάλης αεροτομής και των σχετικών λογότυπων “N”.

Τα μετατρόχια θα είναι φαρδύτερα απ’ ό,τι στο «απλό» Ioniq 5 και η ρύθμιση της ανάρτησης θα είναι αρκετά πιο σφιχτή, φέρνοντας το crossover πιο κοντά στο έδαφος.

Advertisement

Παράλληλα, το σύστημα ανάρτησης φαίνεται πως θα ενσωματώνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, προσφέροντας εντυπωσιακό κράτημα στις στροφές και άνετες μετακινήσεις στα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο.

Η παρουσίαση του… καυτού Ioniq 5 φαίνεται πως είναι προγραμματισμένη για τις αρχές 2022.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Hyundai σκιαγραφεί το προφίλ των αγοραστών του Ioniq 5
Με το Hyundai Ioniq 5 στη Βαλένθια (+video)
Hyundai: Ετοιμάζει «καυτή» εκδοχή του Ioniq 5