H Hyundai σκιαγραφεί το προφίλ των αγοραστών του Ioniq 5
ΝΕΑH Hyundai σκιαγραφεί το προφίλ των αγοραστών του Ioniq 5
ΝΕΑΗ πρεμιέρα του ηλεκτρικού Ioniq 5 συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του Τύπου αλλά και του κοινού λόγω του τεχνολογικά και αισθητικά προηγμένου προφίλ του, ενώ ένα εσωτερικό έγγραφο της Hyundai υπογραμμίζει μερικά από τα ιδιαίτερα στοιχεία του και μεταξύ άλλων παρουσιάζει το προφίλ του κοινού που θα το αγοράσει.
Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως το Hyundai Ioniq 5 θα αποδειχθεί ένα από τα άκρως σημαντικά αυτοκίνητα της νέας ηλεκτρικής εποχής καθώς προβλέπουν πως θα επηρεάσει το ύφος και τον χαρακτήρα των μελλοντικών ηλεκτρικών hatchback.
WHAT CAR
Είναι σίγουρο πως η Hyundai έχει επενδύσει πολλά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου εστιάζοντας στην παραμικρή λεπτομέρεια όπως άλλωστε φανερώνουν και οι πληροφορίες από ένα εσωτερικό έγγραφο της εταιρίας στο οποίο αναφέρεται πως υπήρξε συνεργασία με τη NASA για την ανατομική διαμόρφωση των καθισμάτων. Στο ίδιο έγγραφο υπάρχουν αρκετές ακόμα ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με το Ioniq 5.
Ίσως η πιο ιδιαίτερη από αυτές είναι η σκιαγράφηση του προφίλ των αγοραστών του Ioniq 5 σύμφωνα με μελέτες της Hyundai. Αναφέρεται λοιπόν πως το αυτοκίνητο στοχεύει κυρίως σε νέα ζευγάρια και οικογένειες με ένα παιδί ενώ χαρακτηρίζει το κοινό του μοντέλου ως «φιλόδοξο, ενεργό και προοδευτικό» προσδιορίζοντας την ηλικία κοντά στα τέλη της δεκαετίας των τριάντα και με ένα οικογενειακό εισόδημα πάνω από 100.000 δολάρια (καθώς το έγγραφο και η μελέτη έχουν γίνει για την αγορά των ΗΠΑ).
Ενδιαφέρον έχουν όμως και λεπτομέρειες, κυρίως τεχνικού περιεχομένου, από τους μηχανικούς της ίδιας της εταιρίας. Μεταξύ άλλων σημειώνουν λοιπόν πως το Tesla Model Y είναι πιο άμεσο οδηγικά αλλά με σημαντικό κόστος στην άνεση της κύλισης, όμως το Ioniq 5 είναι σημαντικά πιο ήσυχο, ξεπερνώντας ακόμα και την Jaguar I-Pace. Επίσης σε ότι αφορά τις τετρακίνητες εκδόσεις αναφέρεται πως στην λειτουργία Eco το αυτοκίνητο απενεργοποιεί τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα και κινείται ουσιαστικά μόνο με τον πίσω. Τέλος μια λεπτομέρεια που συνδέεται με την άνεση αλλά και την ακρίβεια των δυναμικών αντιδράσεων κατά την φάση της επιτάχυνσης είναι πως στο Ioniq 5 η ανύψωση του εμπρός μέρους σε έντονη επιτάχυνση είναι μόνο 45 mm, όταν η αντίστοιχη τιμή για το Tesla Model 3 είναι 67 mm, και για την Jaguar I-Pace 81 mm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επίσημα στοιχεία για τα νέα Hyundai Ioniq 6 & Ioniq 7
Hyundai: Ετοιμάζει πανίσχυρα ηλεκτρικά “N” μοντέλα
Γιγαντιαία επένδυση της Hyundai Motor Group στις ΗΠΑ