Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρχεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης από τη Hyundai

Ελλάδα 8:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρχεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης από τη Hyundai

ΝΕΑ

Έρχεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης από τη Hyundai

ΝΕΑ

Το επερχόμενο city car θα διατίθεται παράλληλα με το i10 και θα ενσωματώνει ένα ιδιαίτερα σύγχρονο ηλεκτρικό σύνολο πρόωσης.

Advertisement
Advertisement

Με τα όρια ρύπων να γίνονται όλο και πιο αυστηρά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση. Μία από αυτές είναι και η Hyundai, η οποία ήδη έχει στη γκάμα της τα ηλεκτρικά Kona και Ioniq 5. Θα ακολουθήσουν, μάλιστα, και άλλα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου ενός αυτοκινήτου πόλης.

Η άφιξη του ολοκαίνουριου μοντέλου δεν θα σημάνει σε καμία περίπτωση την αντικατάσταση του i10, καθώς είναι πολύ πιθανό τα δύο μοντέλα, για ένα διάστημα, να συνυπάρξουν. Η είδηση σχετικά με το μελλοντικό λανσάρισμα του ηλεκτρικού city car των Νοτιοκορεατών δεν γνωστοποιείται από τους ίδιους, αλλά από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής και προμήθειας κινητήρων, BorgWarner.

Η τελευταία ανακοίνωσε πως το συγκεκριμένο μοντέλο της Hyundai θα είναι ο πρώτος παραλήπτης ενός ιδιαίτερα σύγχρονου ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου υπό την ονομασία Integrated Electric Drive Model (iDM). Αυτό θα απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα καθώς και ένα κιβώτιο ταχυτήτων, τα οποία θα αποτελούν μέρος μιας ενιαίας μονάδας και θα εφοδιάζονται από την τεχνολογία υψηλής τάσης της BorgWarner. Έτσι, σύμφωνα με την ίδια, ο βαθμός απόδοσης του μοτέρ θα ξεπερνά το 95%, την ίδια ώρα που το κιβώτιο ταχυτήτων εγγυάται απώλειες λόγω τριβών περίπου 3%.

Advertisement
Advertisement

Το εύρος ισχύος του μοτέρ θα είναι μεταξύ 107 και 181 PS, με καλά πληροφορημένες πηγές, όμως, να αναφέρουν πως το ηλεκτρικό city car δύσκολα θα «πιάνει» τη μέγιστη τιμή. Με πεδίο δράσης του την πόλη, ζητούμενο δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η αυτονομία, στην οποία και θα εστιάσει η Hyundai.

Βρετανικά δημοσιεύματα ισχυρίζονται πως το επερχόμενο EV θα έχει τη μορφή SUV, το μήκος του θα κυμαίνεται από 3,5 έως και 3,7 μ. και η αυτονομία του θα είναι περίπου 320 χλμ. Θα μπορεί να φορτίσει σε φορτιστή μέγιστης ισχύος 50 kW (DC) και η φόρτιση από το 0 στο 50% θα απαιτεί μόλις μισή ώρα. Σε επίπεδο εμφάνισης, οι πληροφορίες είναι μηδαμινές, αλλά δεν αποκλείεται να δανείζεται στοιχεία από το πρωτότυπο Huyndai Curb (δείτε το στις φωτογραφίες) που είχε παρουσιαστεί το 2011.

Advertisement

Δεν αποκλείεται, τέλος, να δούμε και ένα «αδελφικό» μοντέλο από την Kia, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάτι επίσημο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Ανανέωση για το Kia Ceed
Δοκιμή: Kia XCeed 1.6D 136 PS Auto 48V
Το ηλεκτρικό Kia Soul για τους surfers