Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Diesel vs Βενζίνη: Στο κυνήγι του… λίτρου!

Ελλάδα 16:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Diesel vs Βενζίνη: Στο κυνήγι του… λίτρου!

ΝΕΑ

Diesel vs Βενζίνη: Στο κυνήγι του… λίτρου!

ΝΕΑ

Τελικά συμφέρει περισσότερο να χρησιμοποιούμε diesel κινητήρες, ή βενζίνης για τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο; Παραμένουν οι diesel πιο οικονομικοί από τους βενζίνης, ή έχουν αλλάξει τα δεδομένα;

Advertisement
Advertisement

Οι απαντήσεις δίνονται ουσιαστικά από τις δοκιμές που κάνουν οι συντάκτες μας, σε αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες και με πετρελαιοκινητήρες. Όμως μία ξεκάθαρη απάντηση θα δοθεί εφόσον ο ίδιος δοκιμαστής, δοκιμάσει το ίδιο αυτοκίνητο, στις ίδιες συνθήκες και δρόμους, με κινητήρα βενζίνης και πετρελαίου.

Δείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα που έχουν πολλοί, στο CAR, που κυκλοφορεί σήμερα μαζί με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (μαζί και με το συλλεκτικό POERSCHE Car Legends)

Advertisement
Advertisement

car009+Porsche_car_legends Η Volkswagen λέει ότι με την τεχνολογία Bluemotion ο βενζινοκινητήρας των 1.5 TSI με τους 130 PS εμφανίζει κατανάλωση αντίστοιχη με τον ντίζελ 1.6 TDI των 115. Εμείς κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να το δούμε να συμβαίνει.

Η τεχνολογική εξέλιξη παντού γύρω μας, σε όλους τους τομείς, είναι αλματώδης. Hταν θέμα χρόνου για τους κατασκευαστές να εξελίξουν και να ενσωματώσουν λύσεις που θα τους επέτρεπαν να έχουν υψηλή απόδοση και χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Ο πήχης που τίθεται από τους κινητήρες ντίζελ στο σύνολό τους, αλλά και από τους TDI ειδικότερα, είναι ιδιαίτερα υψηλός. Αυτό ακριβώς το άλμα θέλησε να κάνει η Volkswagen με τον 1.5 TSI κινητήρα, εφοδιάζοντάς τον με ό,τι πιο εξελιγμένο υπάρχει για να περιορίσει τις απαιτήσεις του σε καύσιμο χωρίς να μειώσει την απόδοσή του. Τουλάχιστον όχι σημαντικά, αφού στην προκείμενη περίπτωση, όπως θα δούμε και πιο κάτω, οι 130 ίπποι του κινητήρα κάθε άλλο παρά λίγοι αποδεικνύονται…

Περισσότερα στο CAR που κυκλοφορεί σήμερα Κυριακή με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ!

Advertisement

GOLFS

 

Advertisement