Η ηλεκτρική BMW i4 θα έχει και σπορ έκδοση M50
ΝΕΑΗ ηλεκτρική BMW i4 θα έχει και σπορ έκδοση M50
ΝΕΑΗ αμιγώς ηλεκτρική ΒMW i4 θα έχει και μια πιο ισχυρή έκδοση με πιο επιθετική σχεδίαση και πολύ καλές επιδόσεις.
Τον περασμένο Μάρτιο η BMW, έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες για το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, ένα 4θυρο Cran Coupe την i4.
WHAT CAR
Παρ΄ όλα αυτά, δεν υπήρξαν πληροφορίες για το εσωτερικό, ενώ σιγή ισχύος τηρήθηκε και με επίκεντρο το σύστημα πρόωσης. Ενόσω περιμένουμε για τη γνωστοποίηση των σχετικών πληροφοριών, διέρρευσε στο Instagram μια φωτογραφία που απεικονίζει μια πιο ισχυρή εκδοχή της. Αυτή θα ονομάζεται i4 M50 και αναμένεται να αποκαλυφτεί πλήρως εντός των επόμενων μηνών.
Προπομπός του «καυτού» ηλεκτρικού αποτελεί η BMW i4 M Sport που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η i4 M50, ωστόσο, φαίνεται πως θα ακολουθεί μια ακόμα πιο «επιθετική» σχεδιαστική γλώσσα, ενσωματώνοντας μια μάσκα (kidney grille) με μαύρο φόντο, ενώ ομόχρωμοι θα είναι τόσο οι πλευρικοί καθρέπτες, όσο και οι ζάντες. Οι τελευταίες είναι πολυάκτινες σε μοτίβο diamond-cut και φέρουν μαύρο γυαλιστερό (gloss-black) φινίρισμα. Αντιπαραβάλλοντάς το με την «απλή» I4, το «καυτό» coupe «κάθεται» χαμηλότερα, ενώ στο μπροστινό μέρος εδρεύουν πιο μεγάλες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη των φρένων.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η i4 M50 δεν θα συνιστά την ισχυρότερη εκδοχή της γκάμας, μιας και λίγο αργότερα θα λανσαριστεί και ένα «ορίτζιναλ» μοντέλο “M”. Όπως γνωρίζουμε, το τελευταίο θα παράγει έως και 530 ίππους και 800 Nm ροπής, κάτι που σημαίνει πως η i4 M50 θα είναι λιγότερο ισχυρή.
Ένα πρόβλημα που έχουν κληθεί να λύσουν οι τεχνικοί της μάρκας, είναι η διατήρηση του βάρους σε λογικά επίπεδα. Μολονότι, λοιπόν, θεωρείται βέβαιο πως το μοντέλο θα είναι πιο βαρύ από τη νέα Μ4 των 1.700 κιλών, η εξειδικευμένη ομάδα της M GmbH, ήδη καταβάλει επίμονες προσπάθειες ώστε να εξοικονομήσει το μέγιστο δυνατό βάρος. Στο πλαίσιο αυτό, φαίνεται πως εξελίσσει ένα πρωτοποριακό κινητήριο σύνολο όπου οι ηλεκτροκινητήρες θα λειτουργούν και ως γεννήτριες, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία.
Επιπροσθέτως, πολλοί ήταν αυτοί που αποδοκίμασαν την απόφαση των Βαυαρών να «εκφυλίσουν» τη σπορ γκάμα τους με ηλεκτρικό μοντέλο, με τη BMW, ωστόσο, να προσπαθεί να τους μεταπείσει. Όπως έχουμε αναφέρει, σύμμαχος της σε αυτή την προσπάθεια είναι ο πασίγνωστος Γερμανός συνθέτης Hans Zimmer που από κοινού με τους ανθρώπους της εταιρείας αναπτύσσει τεχνητούς ήχους που «όταν οι οδηγοί βυθίζουν το πόδι τους στο γκάζι ενός μοντέλο “M”, όλο το σώμα τους θα ανατριχιάζει».
Το λανσάρισμα της BMW i4 M50 φαίνεται πως είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του επόμενου έτους.
Τέλος, σύμφωνα με την ιστοσελίδα BMW Blog, στην ατζέντα των Βαυαρών βρίσκονται και δύο πιο γήινες, πισωκίνητες i4 – υπό τις ονομασίες i4 eDrive35 και i4 eDrive40.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Dahler προτείνει την απόλυτη BMW X5 M50i
Εντυπωσιακή πρόταση της Manhart για την BMW X5 M Competition
Έρχεται ηλεκτρική BMW M2 με 1.360 ίππους;