Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Chery: Το νέο εργοστάσιο στην Ευρώπη που τα αλλάζει όλα

Ελλάδα 0:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Chery: Το νέο εργοστάσιο στην Ευρώπη που τα αλλάζει όλα

ΝΕΑ

Chery: Το νέο εργοστάσιο στην Ευρώπη που τα αλλάζει όλα

ΝΕΑ

Πρόσφατα, η κινεζική εταιρεία απέκτησε ένα μεγάλο εργοστάσιο, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει τη βάση των παγκόσμιων εξαγωγών της.

Advertisement
Advertisement

Η Chery είναι μία εκ των κινεζικών εταιρειών που έχουν μεγάλες βλέψεις για το μέλλον και το αποδεικνύουν έμπρακτα. Μάλιστα, με το νεοσύστατο εργοστάσιό της στη Βαρκελώνη έχει θέσει στόχο να παράγει ετησίως 150.000 μονάδες μέχρι το 2029.

Ο στόχος αυτός αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας της με την ισπανική EV Motors, εξού και η μετακίνησή της στην Ιβηρική χερσόνησο. Διότι το εργοστάσιο ουσιαστικά παραχωρήθηκε στην EV Motors, μετά την αποχώρηση της Nissan.

Η παραγωγή στο πρώτο εργοστάσιο της Chery στην Ευρώπη θα ξεκινήσει στα τέλη του ερχόμενου καλοκαιριού. Αρχικά, θα προσληφθούν 150 πρώην υπάλληλοι της Nissan, ένας αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί στους 1.250 για τη στελέχωση του εργοστασίου.

Advertisement
Advertisement

Σχετικά με το θέμα, ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Chery, Guibing Zhang αναφέρει: «Μόλις φτάσουμε την παραγωγή στα νούμερα που θέλουμε, σκοπεύουμε να εξάγουμε στην υπόλοιπη Ευρώπη και άλλες χώρες, μετατρέποντας την εγκατάσταση σε μία από τις κύριες εξαγωγικές της Chery παγκοσμίως» είπε ο Zhang κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της κοινοπραξίας με την EV Motors.

Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό της Ισπανίας, Pedro Sanchez, Chery και EV Motors πρόκειται να επενδύσουν περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ στο νέο τους εργοστάσιο.

Πηγαίνοντας σε παρόμοιο μοντέλο με των Κινέζων, χάριν της κοινοπραξίας με την Chery, η EV Motors ανακοίνωσε ότι θα αιτηθεί μίας δημόσιας χρηματοδότησης. Μάλιστα, οι Αρχές της Καταλονίας πληροφόρησαν την περασμένη εβδομάδα ότι θα αποτελέσουν οικονομικό αρωγό του πρότζεκτ.

Advertisement

Εικάζεται ότι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες θα αιτηθούν χρηματοδότηση από την κεντρική κυβέρνηση της Ισπανίας, η οποία φέτος διαθέτει 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ από το πρόγραμμα ανακούφισης από την πανδημία του COVID-19.

Όλα αυτά, την ώρα που άλλοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων της παγκόσμιας αγοράς, έχουν υιοθετήσει μία επιθετική τιμολογιακή στρατηγική για να καταφέρουν με κάποιον τρόπο να «απαντήσουν» στην κινεζική εισβολή.

Advertisement

Ο λόγος αυτού έγκειται στην ανησυχία που υπάρχει πως οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επωφελούνται πάρα πολύ από εμβάσματα των κυβερνήσεων. Για αυτό, η Ευρωπαϊκή Ένωση φέρεται να έχει ξεκινήσει μία έρευνα επί του θέματος, για την οποία μάλλον δε θα έχουμε σύντομα νεότερα.