Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW: Με φωτιζόμενη μάσκα τα νέα της μοντέλα

Ελλάδα 17:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

BMW: Με φωτιζόμενη μάσκα τα νέα της μοντέλα

ΝΕΑ

BMW: Με φωτιζόμενη μάσκα τα νέα της μοντέλα

ΝΕΑ

Η σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της BMW θέλει τα μοντέλα της να έχουν φωτιζόμενη μάσκα και φώτα σε στιλ διαμαντιού.

Advertisement
Advertisement

Έντονη ήταν η αίσθηση που προκάλεσε η αποκάλυψη της πρωτότυπης BMW XM, η οποία προλογίζει την άφιξη του ισχυρότερου μοντέλου στην ιστορία των Βαυαρών.

Εκτός, όμως, από τις διαφαινόμενες εκρηκτικές επιδόσεις, το μοντέλο συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και για τη ριζοσπαστική του εμφάνιση. Κάποιοι αποθέωσαν τη μεγάλη φωτιζόμενη μάσκα  ενώ υπήρχαν και αυτοί που επιφύλασσαν λιγότερο εγκωμιαστικά σχόλια.

Ανεξαρτήτως όμως απόψεων, άπαντες πρέπει να αποδεχτούν το συγκεκριμένο στιλιστικό μοτίβο, μιας και θα το αντικρίζουν συχνά και στα μελλοντικά μοντέλα της BMW, συμπεριλαμβανομένων αυτών με την υπογραφή του τμήματος “M”.

Advertisement
Advertisement

Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M, Frank van Meel, μιλώντας στο ειδησεογραφικό Μέσο Driving.

Πέρα, όμως, από τη φωτιζόμενη μάσκα –μια σχεδιαστική πολιτική που γνωρίζει μεγάλη δημοφιλία και στις τάξεις και άλλων κατασκευαστών – πολλές νέες BMW θα υιοθετούν και ένα ακόμα ενδιαφέρον στιλιστικό στοιχείο της “XM”. Και αυτό δεν είναι άλλο από τα φώτα ημέρας σε σχήμα «διαμαντιού».

Advertisement

Ένα από τα μοντέλα που θα υιοθετήσουν πρώτα τη νέα μάσκα θα είναι και η κινεζική i3, που εγκαταλείπει το hatchback στιλ για τα… μάτια ενός σεντάν αμαξώματος.

Advertisement

Μην ξεχνάμε, ότι η ευρεία υιοθέτηση της μάσκας αλά νεφρά έχει προαναγγελθεί και από τους  Adrian van Hooydonk (αντιπρόεδρος στο τμήμα σχεδιασμού της BMW) και Domagoj Dukec (επικεφαλής σχεδιασμού της BMW). Κοινή πεποίθηση των δύο αντρών είναι ότι η kidney grille -έτσι την ονομάζουν- επιτρέπει στην εταιρεία να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ καθορίζει και τη σχεδιαστική της ταυτότητα.

«Αν θέλεις να δημιουργήσεις κάτι που θα ξεχωρίζει πρέπει να είναι διαφορετικό και ξεχωριστό. Αν θες να “πλησιάσεις” κάποιους πελάτες, πρέπει να ξεχωρίζεις. Δεν μας νοιάζει να ικανοποιήσουμε τον καθένα, αλλά τους πελάτες μας», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά  ο Domagoj Dukec, μιλώντας στο Autocar.

 

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο, επετειακό λογότυπο για τις BMW «M»!
Απίστευτο: Μοντέλο της BMW έχει ίδιο όνομα με ένα γνωστό Citroen
BMW i7: Ετοιμάζεται το αντίπαλο δέος της Mercedes EQS