Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW HoloActive Touch: Γεύση από το μέλλον

Ελλάδα 0:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

BMW HoloActive Touch: Γεύση από το μέλλον

ΝΕΑ

BMW HoloActive Touch: Γεύση από το μέλλον

ΝΕΑ

H BMW θα παρουσιάσει στην έκθεση του Λας Βέγκας μια καινοτόμα εφαρμογή, από την οποία μπορούμε να δούμε πως θα είναι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Advertisement
Advertisement

Επιμέλεια: Κώστας Φούζας

Το BMW Group θα μας δώσει μια γεύση από το εσωτερικό των αυτοκινήτων του μέλλοντος, στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων – Consumer Electronics Show (CES) 2017 στο Las Vegas, με μία γκάμα φιλοσοφιών και επαναστατικών τεχνολογιών, όπως το σύστημα BMW HoloActive Touch. Αυτή η διεπαφή μεταξύ οδηγού και οχήματος λειτουργεί σαν μία εικονική οθόνη αφής (touchscreen). Η ανεξάρτητη οθόνη δέχεται εντολές μέσω κινήσεων των δακτύλων, ενώ τις επιβεβαιώνει παρέχοντας στον οδηγό απτική ανάδραση. Το BMW HoloActive Touch αποτελεί τμήμα της μελέτης BMW i Inside Future, που μας προϊδεάζει για τις εφαρμογές μετακίνησης του μέλλοντος με μόνιμα συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα.

Το BMW HoloActive Touch συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του BMW Head-Up Display, του συστήματος αναγνώρισης χειρονομιών BMW και της άμεσης  λειτουργίας της οθόνης αφής, ενώ με την προσθήκη έξτρα χαρακτηριστικών δημιουργεί μία διεπαφή χρήστη. Για πρώτη φορά, οι λειτουργίες μπορούν να ελέγχονται χωρίς φυσική επαφή με υλικά, αλλά η τεχνολογία επιτρέπει την ορατή και χειροπιαστή διάδραση οδηγού-οχήματος, γνωστή από τις συμβατικές οθόνες αφής. Το BMW HoloActive Touch επιτρέπει την πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών του BMW Connected.

Advertisement
Advertisement

Το BMW HoloActive Touch προάγει τη διαχείριση αυτών των λειτουργιών και τη διάδραση με το όχημα σε άλλο επίπεδο όπως στο Head-Up Display. Εκεί μία έγχρωμη οθόνη δημιουργείται με την χρήση αντανακλάσεων – αλλά τώρα σε ελεύθερη μορφή στο εσωτερικό και όχι με προβολή στο παρμπρίζ. Προβάλλονται παράθυρα ελέγχου που ο οδηγός μπορεί να βλέπει δίπλα στο τιμόνι στο ύψος της κεντρικής κονσόλας. Μία κάμερα ανιχνεύει τις κινήσεις των χεριών του οδηγού καταγράφει κυρίως τη θέση των άκρων των δακτύλων. Μόλις το άκρο του δακτύλου έρθει σε επαφή με μία επιφάνεια εικονικού ελέγχου, μεταδίδεται παλμός και ενεργοποιείται η σχετική λειτουργία.