ΝΕΑ

Νέα BMW X1: Ευφυής γοητεία

Ελλάδα 13:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Νέα BMW X1: Ευφυής γοητεία

ΝΕΑ

Νέα BMW X1: Ευφυής γοητεία

ΝΕΑ

Η νέα X1 είναι ίσως η πιο εμφατική δήλωση της BMW ότι συνεχίζει στον δρόμο του εξηλεκτρισμού και της ψηφιοποίησης με σεβασμό στις παραδοσιακές αξίες της μάρκας που έχει ως επίκεντρο τον οδηγό.

Advertisement
Advertisement

Η X1 ήταν το μοντέλο που έβαλε την BMW στο παιχνίδι των compact premium SUV και αυτό που έπεισε το κοινό της πως η φιλοσοφία και οι αξίες της ισχύουν ανεξαρτήτως αμαξώματος. Σήμερα, η τρίτη γενιά της Χ1, την οποία μπορείτε να γνωρίσετε από κοντά στη ΣΠΑΝΟΣ ΑΕ, δεν φέρνει μόνο τον αισθητικό, λειτουργικό και τεχνολογικό εκσυγχρονισμό αλλά διευρύνει προς τα κάτω την ηλεκτρική γκάμα της εταιρείας καθιστώντας την πιο προσιτή.

Με έντονο και δυναμικό αισθητικό αντίκτυπο που πλησιάζει στις κλασικές SUV αναλογίες, η νέα γενιά είναι πιο τετράγωνη αλλά και πιο αεροδυναμική από ποτέ (Cd:0,26) ενώ την ίδια στιγμή έχει αποκτήσει μια ακονισμένη και μυώδη σιλουέτα με τονισμένες ακμές και λεπτομέρειες.

Το επιβλητικό οπτικό εκτόπισμα ενισχύεται περαιτέρω από τη συνολική αύξηση των διαστάσεων σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η νέα Χ1 είναι μακρύτερη, φτάνοντας πλέον τα 4,5 m, έχει μεγαλύτερο πλάτος και πιο φαρδιά μετατρόχια αλλά και αυξημένο κατά 22 mm μεταξόνιο.

Advertisement
Advertisement

Το πιο σημαντικό όφελος από τα παραπάνω αποτυπώνεται στην ευρυχωρία η οποία φέρνει την Χ1 στην πρωταγωνιστική θέση της κατηγορίας σε αυτόν τον τομέα, ειδικά σε ό,τι αφορά την άνεση για τους πίσω επιβάτες αλλά και τον χώρο αποσκευών που φτάνει πλέον τα 540 lt.

Η αίσθηση ευρυχωρίας ενισχύεται και από τη σχεδιαστική προσέγγιση του εσωτερικού, όπου διακρίνονται επιρροές από τη μεγάλη ηλεκτρική iΧ, όπως η μινιμαλιστική αισθητική του ταμπλό αλλά και η υιοθέτηση της ελεύθερης κεντρικής κονσόλας που απελευθερώνει άφθονο χώρο ανάμεσα στα πόδια των εμπρός επιβατών.

Η ποιοτική υλοποίηση έχει την αδιαπραγμάτευτη premium αύρα των μεγάλων BMW. Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το πανοραμικό πάνελ BMW Curved Display με τις δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων με το λειτουργικό BMW OS.8.

Advertisement

Την σχεδόν πλήρη απομάκρυνση των φυσικών διακοπτών έχει αντικαταστήσει επάξια το αναβαθμισμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου με ακόμα πιο διευρυμένες δυνατότητες αναγνώρισης εντολών κοινής ομιλίας, και το κορυφαίο σύστημα πλοήγησης με τη δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων άμεσης πρόσβασης.

Η ακρίβεια και η ταχύτητα απόκρισης της κεντρικής οθόνης αφής είναι εξαιρετική, ενώ η νέα X1, από τη βασική της κιόλας έκδοση, συνοδεύεται από μια πλούσια λίστα ψηφιακών τεχνολογιών και συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Advertisement

Η νέα Χ1 είναι βασισμένη στη δεύτερη γενιά της πλατφόρμας FAAR που είχε εξελιχθεί εξαρχής με την προοπτική του εξηλεκτρισμού και πλέον αποκαλύπτει την πλήρη δυναμική της με την ηλεκτρική iX1 xDrive30, η οποία προσθέτει μια ακόμα απόχρωση στην γκάμα των θερμικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων του μοντέλου.

Η νέα X1 διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα από κινητήρες που καλύπτουν κάθε είδους οδηγική ανάγκη, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για όλες μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά με μία επίσκεψη στη ΣΠΑΝΟΣ ΑΕ.

Πιο συγκεκριμένα διατίθεται με τέσσερις βενζινοκίνητες και τρεις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με πιο ενδιαφέρουσα για τη δική μας αγορά την προσθιοκίνητη X1 sDrive18i με τον 3κύλινδρο 1.5 TwinPower Turbo των 136 PS. Η αμέσως επόμενη έκδοση είναι η sDrive 20i με τον ίδιο κινητήρα αλλά και ήπιο υβριδικό σύστημα 48Vπου συμβάλλει στην αύξηση της ιπποδύναμης στους 170 PS με την παράλληλη μείωση εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης.

Advertisement

Η X1 xDrive 23i είναι μόνιμα τετρακίνητη και διαθέτει δίλιτρο τούρμπο κινητήρα TwinPower, ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και απόδοση 218 PS, ενώ στην κορυφή της γκάμας στέκεται η εκρηκτική X1 M35i xDrive με τον 2.0 TwinPower κινητήρα η οποία είναι επίσης τετρακίνητη και αποδίδει 300 PS ικανούς να την εκτοξεύσουν στα 100 km/h από στάση σε μόλις 5,4″

Η αντίστοιχη εισαγωγική έκδοση ντίζελ X1 sDrive18d διαθέτει δίλιτρο κινητήρα 150 PS, με τις αμέσως μεγαλύτερες εκδόσεις xDrive 20d και xDrive23d να συνοδεύονται από αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα 48V με απόδοση 163 PS και 211 PS αντίστοιχα, ενώ αμφότερες είναι μόνιμα τετρακίνητες

Αξίζει να σημειώσουμε πως όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται αποκλειστικά από αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Η plug-in υβριδική έκδοση, xDrive25e αποδίδει 245 PS και η xDrive30e με 326 PS έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις  5,7’’.

Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζουν 3κύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα 5ης γενιάς ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας, που είναι πλέον τοποθετημένη στο πάτωμα, έχει αυξηθεί στις 14,3 kWh προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 92 km.

Την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης 5ης γενιάς με προηγμένες λύσεις από την κορυφαία i7 – όπως το βελτιωμένο λογισμικό φόρτισης- διαθέτουν και οι αμιγώς ηλεκτρικές iX1 eDrive 20 και xDrive30. Η πρώτη διαθέτει μονό ηλεκτροκινητήρα, με απόδοση 204 PS με 250 Nm ροπής. Η δεύτερη, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα αγγίζει τους 313 PS με 494 Nm ροπής, επιτρέποντας το 0-100 km/h σε 5,7’’.

Και οι δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 64,7 kWh η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα -η ενσωμάτωση ως δομικό στοιχείο αυξάνει περαιτέρω την ακαμψία του πλαισίου σε σχέση με τις θερμικές εκδόσεις- και προσφέρει αυτονομία στην τετρακίνητη iX1 xDrive30 έως και 440 km και στην προσθιοκίνητη iX1 eDrive 20 έως 475 km, ενώ η φόρτισή τους είναι δυνατή με έως και 22 kW σε φορτιστή AC ή 130 kW σε ταχυφορτιστή DC.

Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες της ΣΠΑΝΟΣ ΑΕ θα φροντίσουν να σας ενημερώσουν αναλυτικά για τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και την τεχνολογία αιχμής των αμιγώς ηλεκτρικών BMW.

Η παράδοση της BMW αποτυπώνεται στην οδηγοκεντρική φιλοσοφία της Χ1 η οποία δηλώνεται αρχικά με την πολύ καλή θέση οδήγησης και στη συνέχεια επιβεβαιώνεται στον δρόμο.

Οι εκτεταμένες αναβαθμίσεις της ανάρτησης έχουν τονίσει τα ποιοτικά στοιχεία της κύλισης και σε συνδυασμό με τη βελτίωση της ηχομόνωσης και της αεροδυναμικής δίνουν στην Χ1 τον εξευγενισμένο αέρα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το τιμόνι έχει ζωντάνια και πληροφόρηση, ενώ τα αμορτισέρ μεταβλητού βαθμού απόσβεσης ανάλογα με τη διαδρομή τους πετυχαίνουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ ακρίβειας ελέγχου και άνεσης.

Έτσι η πρόσφυση ακόμα και της προσθιοκίνητης έκδοσης σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι κορυφαία, ενώ η ρύθμιση του συστήματος δυναμικού ελέγχου έχει μια διακριτικότητα που ταιριάζει ιδανικά με την σπορ απόχρωση του οδηγικού χαρακτήρα της Χ1. Αυτή η ζωντάνια διατηρείται και στην iX1 η οποία σίγουρα κερδίζει την κορυφαία θέση μεταξύ των πιο οδηγικά απολαυστικών ηλεκτρικών SUV.

H νέα Χ1 επιβεβαιώνει την κυριαρχία της BMW στην κατηγορία των premium SUV με μια πρόταση που πλέον διευρύνει το πεδίο της και στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, συνδυάζοντας σε απόλυτη ισορροπία εμφάνιση, premium ποιότητα και χώρους με τεχνολογία αιχμής και το ξεχωριστό οδηγικό αποτύπωμα που ορίζει η παράδοση της εταιρείας.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η νέα BMW X1 είναι το αδιαμφισβήτητο best-seller στην τόσο ανταγωνιστική και απαιτητική κατηγορία των premium SUV. Κλείσε τώρα ένα Test Drive στη Σπανός ΑΕ. και  απόκτησε τη νέα BMW X1 από 41.160 ευρώ.