Audi R8: Προτού γίνει ηλεκτρικό… θα κάνει θόρυβο
MobilityAudi R8: Προτού γίνει ηλεκτρικό… θα κάνει θόρυβο
MobilityΠροτού αποβάλλει τον σπουδαίο V10 από τα σωθικά του, το κορυφαίο μοντέλο της Audi θα συστηθεί στο αυτοκινητικό κοινό σε μια νέα, κορυφαία έκδοση.
Η επόμενη γενιά του πανίσχυρου Audi R8 θα κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες. Η έξοδός του μοντέλου από τον κόσμο των θερμικών μοτέρ αναμένεται, όμως, να γίνει με… στιλ, δεδομένου ότι ετοιμάζεται μια αποχαιρετιστήρια έκδοση, με ακόμα πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
WHAT CAR
Λάδι στη φωτιά των σεναρίων με πρωταγωνιστή το εν λόγω μοντέλο είχε ρίξει πρόσφατα ο Διευθυντής της Audi Sport Gmbh, Sebastian Grams, αναφέροντας στο Top Gear πως η εταιρεία «ετοιμάζει και άλλα πράγματα», και ότι «θα έρθουν περισσότερα πάνω στην υφιστάμενη πλατφόρμα του R8».
Το μοντέλο που θα ρίξει την αυλαία φημολογείται πως θα ονομάζεται R8 GT και φαίνεται πως θα πλεονεκτεί έναντι των προγόνων του στους τομείς των επιδόσεων, της ισχύος και της δυναμικής συμπεριφοράς.
Παράλληλα, δεν θα προκαλέσει έκπληξη αν είναι αποκλειστικά «πιστάδικο», κάτι το οποίο θα σημάνει την υιοθέτηση πολλών αεροδυναμικών βοηθημάτων από τις αγωνιστικές εκδόσεις του R8 (GT2, GT3, GT4), πιο σφιχτή ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα και εκτενής δίαιτα για τη μείωση του βάρους.
Ο V10 των 5.204 κ.εκ. θα συνεχίσει να αποτελεί την πηγή τροφοδότησης του μοντέλου, και κατά πάσα πιθανότητα η κίνηση θα φτάνει στους πίσω τροχούς, ώστε να διατηρηθεί αναλλοίωτος ο fun-to-drive χαρακτήρας του R8.
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η τελευταία έκδοση του ποθητού κεντρομήχανου μοντέλου της Audi θα αφιχθεί μέσα στην άνοιξη του 2022 και θα πωλείται μέχρι και το 2023.
Το πρώτο R8 είδε το φως του ηλίου το 2006, και έξι χρόνια αργότερα (2012) υποβλήθηκε σε μια ανανέωση. Η τρέχουσα, δεύτερη γενιά πάτησε άσφαλτο το 2015 και αναβαθμίστηκε το 2018.
Διευκρινίζεται ότι στις φωτογραφίες απεικονίζεται το τρέχον Audi R8 και όχι η επερχόμενη, αποχαιρετιστήρια εκδοχή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Audi R8 Green Hell είναι χάρμα ιδέσθαι (video)
H Porsche 911 Turbo S απέναντι στο Audi R8 V10 (+video)
Επίσημο: Αμιγώς ηλεκτρικό το επόμενο Audi R8