Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Αγοράστε άλογα με το… μήνα

  • Παναγιώτης Τριτάρης (pt@newsauto.gr)

Ξεχάστε όσα γνωρίζατε για το αυτοκίνητό σας. Ακόμα και τα άλογα που έχει μπορεί να αλλάξουν αν βάλετε το χέρι στην τσέπη και πληρώσετε την συνδρομή σας.

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης έρχεται να αλλάξει όλα όσα γνωρίζουμε για το αυτοκίνητο. Ακόμα και πράγματα που θεωρούσαμε ως σταθερά, όπως για παράδειγμα η ισχύς του αυτοκινήτου που επιλέγει κάποιος.

Μέχρι σήμερα, είχες την επιλογή να αγοράσεις μία έκδοση του κάθε αυτοκινήτου με την ιπποδύναμη που επέλεγες ανάλογα με τα χρήματα που διέθετες. Όμως και αυτό παύει να ισχύει, καθώς η ιπποδύναμη είναι πλέον ένα μέγεθος που μπορεί να αλλάξει.

Η Mercedes-Benz στις ΗΠΑ λανσάρει μία νέα υπηρεσία που ονομάζει “Acceleration Increase”, ή προς το ελληνικότερο “Αύξηση Επιτάχυνσης”.

Η νέα αυτή υπηρεσία είναι συνδρομητική και κοστίζει 1.200 δολάρια προ φόρων. Και υπόσχεται βελτίωση των επιδόσεων των ηλεκτρικών μοντέλων EQ της εταιρίας που φθάνει έως και το 1,0 δευτερόλεπτο για το 0-100 χλμ./ώρα.

Η εταιρία υποστηρίζει ότι η νέα αυτή υπηρεσία “απελευθερώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου” και προσφέρει σημαντική βελτίωση της επιτάχυνσης. Και αυτό γίνεται με την αλλαγή βασικών χαρακτηριστικών των ηλεκτροκινητήρων, όπως η μέγιστη ισχύς, η καμπύλη της ροπής και άλλα.

Η Mercedes υποστηρίζει ότι αυτή η υπηρεσία θα επιτρέψει μια αύξηση της ισχύος στα μοντέλα EQ από 20% έως 24%, ανάλογα με το εκάστοτε αυτοκίνητο.

Το πρόγραμμα αυτό διατίθεται σε τέσσερα μοντέλα. Η EQE 350 4Matic πηγαίνει από τα 292 στα 345 άλογα, και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα αντί για 6,0 της κανονικής έκδοσης.

Η ίδια άνοδος της ισχύος γίνεται και για την EQE SUV 4Matic, με το 0-100 χλμ./ώρα στην περίπτωσή της να επιτυγχάνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα αντί για 6,2.

Για τις EQS 450 4Matic και EQS SUV 450 4Matic, η ισχύς ανεβαίνει από τους 360 στους 449 ίππους, με την επιτάχυνση του 0-100 χλμ./ώρα να πέφτει στα 4,5 δεύτερα αντί για τα στάνταρ 5,3 για το σεντάν και στα 4,9 αντί για 5,8 για το SUV.

Όλα αυτά φέρνουν ακόμα πιο κοντά το θέμα των συνδρομών για τα αυτοκίνητα, το οποίο μέχρι σήμερα αφορούσε κάποια εξαρτήματα όπως για παράδειγμα τα θερμαινόμενα καθίσματα ή τα φώτα.

Επίσης η Tesla έχει καθιερώσει κάτι αντίστοιχο, με επιλεγμένες over the air ενημερώσεις και ενισχύσεις της ιπποδύναμης κάποιων μοντέλων της.

Το θέμα είναι κατά πόσον οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε τέτοιες υπηρεσίες και το αν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για κάτι που ήδη υπάρχει ως δυνατότητα στο αυτοκίνητό τους.

Όμως όσο οι καταναλωτές συνηθίζουν στις συνδρομητικές υπηρεσίες στην καθημερινότητά τους, τόσο πιο εύκολο γίνεται και για την αυτοκινητοβιομηχανία να περάσει σε αυτή την εποχή.

Το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολλά ακόμα να δούμε. Και είμαστε ακόμα στην αρχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα αγοράζατε αυτοκίνητο με συνδρομητικά… καθίσματα;
Είναι η συνδρομητική υπηρεσία αυτοκινήτου το μέλλον στις μετακινήσεις μας;
Γιατί η BMW επιμένει στις υπηρεσίες μέσω συνδρομής;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto