Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η BMW επιμένει στις υπηρεσίες μέσω συνδρομής;

Ελλάδα 1:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιατί η BMW επιμένει στις υπηρεσίες μέσω συνδρομής;

ΝΕΑ

Γιατί η BMW επιμένει στις υπηρεσίες μέσω συνδρομής;

ΝΕΑ

Τα στελέχη της BMW έχουν επιλέξει να δίνουν την εικόνα μιας εταιρείας η οποία πρωτοπορεί και στην εφαρμογή νέων τάσεων σε κάθε τομέα της παραγωγής αυτοκινήτου αλλά και εξυπηρέτησης των πελατών της.

Advertisement
Advertisement

Ως γνωστόν οι πωλήσεις αυτοκινήτων γίνονται με τον παραδοσιακό τρόπο -εσχάτως και μέσω διαδικτύου- αλλά αφορούν κυρίως στο δεδομένο αυτοκίνητο, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Στην BMW, αυτό αλλάζει σταδιακά.

Μία από τις επιλογές που έχουν αποφασίσει να υιοθετήσουν και να εφαρμόζουν είναι η παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες τους μέσω συνδρομής. Αυτή η τάση είναι σχετικά αναπτυγμένη και εφαρμόζεται σε άλλους επιχειρηματικούς κλάδους (π.χ. στις τηλεπικοινωνίες ή σε ό,τι αφορά στον τομέα των ηλεκτρονικών υπολογιστών), αλλά όχι στην Αυτοκινητοβιομηχανία.

Advertisement
Advertisement

Ως τώρα, κυρίως η Tesla έχει επιλέξει την πρακτική αυτή χρεώνοντας τους πελάτες της με ένα μηνιαίο ποσό για να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν κάποια στοιχεία του εξοπλισμού που προσφέρει ή για να «ξεκλειδώνουν» μεγαλύτερη ισχύ στο όχημά τους, για παράδειγμα.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters ο Torsten Julich, εκπρόσωπος της BMW, η γερμανική εταιρεία διαπιστώνει ότι οι ανάγκες μετακίνησης των πελατών της μεταβάλλονται και δεν είναι το ίδιο «περιχαρακωμένες» όπως μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.

Advertisement

Για παράδειγμα, η πανδημία του νέου κορωνοϊού άλλαξε πολλές από τις καθημερινές ανάγκες μας και αυτό αφορά και την τηλεργασία η οποία παραμέρισε σχετικά την αναγκαιότητα μετάβασης στον χώρο δουλειάς μας με το αυτοκίνητό μας.

Όπως υποστηρίζει ο Julich, προκειμένου για κάποια παρεχόμενη υπηρεσία, πλέον δεν χρειάζεται να πληρώνει κάποιος ένα αυξημένο ποσό για ετήσια χρήση της αλλά θα μπορεί να το κάνει μόνο για όσες φορές το χρειάζεται και για όσο χρόνο το επιθυμεί.

Advertisement

Με τον τρόπο αυτό, στην BMW αναμένουν ότι θα αυξηθεί ο αριθμός όσων θα θελήσουν να χρησιμοποιούν κατά περίπτωση μια υπηρεσία και να επωφελούνται αυτής πληρώνοντας ως συνδρομή ένα ποσό που θα είναι σχετικά μικρό. Με αυτόν τον τρόπο αναμένουν την αύξηση των κερδών και μέσω αυτής της πρακτικής, ενώ θεωρούν ότι στο μέλλον πιθανόν να διαδοθεί τόσο πολύ που να γίνει ο κανόνας και στον κλάδο της Αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μία BMW M5 με σχεδόν 1 εκ. χιλιόμετρα (+video)
Η σύντομη ζωή μιας εκ των πρώτων BMW M4 CSL
Νέα πιο φθηνή έκδοση για τη BMW i4

Advertisement