Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

ΝΕΑ

Αυτό είναι το υβριδικό Toyota GR Yaris Rally1

  • newsautoteam

Η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το 2022, στα οποία περιλαμβάνονται προτάσεις για το WRC, το WEC, το Ράλι Ντακάρ και της κατηγορίας Super GT της Ιαπωνίας.

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης στο Τόκιο, η Toyota μας έδωσε μια πρώτη εικόνα του GR Yaris Rally1.

Είναι ένα υβριδικό αυτοκίνητο ράλι που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του WRC για την ερχόμενη σεζόν, αυτή του 2022. Το 2021 ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για την Toyota στο WRC, αφού κατέκτησε και τους τρεις τίτλους (κατασκευαστών, οδηγών με τον Sebastien Ogier και συνοδηγών με τον Julien Ingrassia) για πρώτη φορά από το 1994.

Ο στόχος που έχει τεθεί για το 2022 είναι να επαναλάβουν την επιτυχία αυτή με ένα νέο αυτοκίνητο και τέσσερα συνολικά πληρώματα – Sebastien Ogier / Benjamin Veillas (Γαλλία), Kalle Rovanperä / Jonne Halttunen (Φινλανδία), Elfyn Evans / Scott Martin (Ηνωμένο Βασίλειο) και Esapekka Lappi / Janne Ferm (Φινλανδία) υπό την ηγεσία της ομάδας από τον Jari-Matti Latvala.

Το GR Yaris Rally1 θα αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία του WRC (Rally1) που απαιτεί από όλα τα αυτοκίνητα να χρησιμοποιούν υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Θα έχουν έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1,6 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσθέτει 136 ίππους και 180 Nm ροπής, με μια μπαταρία 3,9 kWh (η οποία έχει περίβλημα από ανθρακόνημα) που θα είναι τοποθετημένη κοντά στον πίσω άξονα.

Η Toyota έδειξε ένα πρωτότυπο του αυτοκινήτου, το οποίο ήταν καλυμμένο με το χαρακτηριστικό καμουφλάζ της Gazoo Racing. Με το ίδιο τρίθυρο αμάξωμα, το μοντέλο είναι σημαντικά φαρδύτερο από την «πολιτική» έκδοση του GR Yaris, χάρη σε ένα νέο body kit. Αυτό περιλαμβάνει φαρδιά πρόσθετα φτερά και ογκωδέστερους προφυλακτήρες, αεραγωγό στην οροφή, μια σειρά από μεγάλες και ψηλά τοποθετημένες εισαγωγές αέρα στις πλευρές, καθώς επίσης και μια τεράστια πίσω αεροτομή.

Το GR Yaris Rally1 θα το δούμε να αγωνίζεται κόντρα τα Ford Puma Rally1 της M-Sport και i20 Rally1 της Hyundai την επόμενη σεζόν, η οποία ξεκινάει από το Ράλι Μόντε Κάρλο που είναι προγραμματισμένο για τις 20-23 Ιανουαρίου. Εκτός από το WRC, η Toyota θα επικεντρωθεί και στην επανάληψη του θριάμβου της στο WEC, στην κατηγορία Hypercar (κατηγορία LMH) με το GR010 Hybrid.

Το 2021, η Toyota Gazoo Racing κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά και κυριάρχησε σε όλους τους αγώνες της σεζόν, ανταμείβοντας με τίτλους τόσο τις ομάδες, όσο και τους οδηγούς (Kamui Kobayashi / Mike Conway / Jose María Lopez). Η Toyota θα συμμετάσχει επίσης στο Ράλι Ντακάρ 2022 με το GR Dakar Hilux T1+ ενώ υποστηρίζει το Team Land Cruiser/Toyota Auto Body (TLC) και την Hino Team Sugawara στην κατηγορία φορτηγών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Απίστευτο αλλά η Toyota καταφεύγει στους Κινέζους για τα νέα της ηλεκτρικά
Δύο προτάσεις από την Gazoo Racing για το νέο Toyota GR 86
Στην Ελλάδα το φινάλε του JWRC (video)

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto