Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Βολφ: Το χειρότερο τριήμερο της καριέρας μου!

Ελλάδα 10:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Βολφ: Το χειρότερο τριήμερο της καριέρας μου!

FORMULA 1

Βολφ: Το χειρότερο τριήμερο της καριέρας μου!

FORMULA 1

Η Mercedes είχε πάει στο Σάο Πάολο με υψηλές προσδοκίες για την W14. Ωστόσο το τριήμερο αποδείχθηκε εφιαλτικό για τους Χάμιλτον-Ράσελ. Και ο Βολφ τα είπε… έξω από τα δόντια!

Advertisement
Advertisement

Με ένα μονοθέσιο το οποίο στους τρεις προηγούμενους αγώνες είχε δείξει σημάδια ανάκαμψης και με την προϊστορία της ομάδας στο Interlagos, η αισιοδοξία της Mercedes δεν ήταν αδικαιολόγητη.

Πολλοί θεωρούσαν ότι η W14 θα έδινε σκληρή μάχη με την McLaren για μία θέση στο podium. Ίσως, υπό συνθήκες, να προβλημάτιζε και την Red Bull του Μαξ Φερστάπεν για τη νίκη. Εξάλλου σε ένα τριήμερο με Sprint οι πιθανότητες για εκπλήξεις είναι περισσότερες. Και ο ρυθμός αγώνα της W14 ήταν πάντα καλύτερος σε σχέση με τις απόλυτες επιδόσεις της στις κατατακτήριες.

Advertisement
Advertisement

Η πραγματικότητα, όμως, ήταν εντελώς διαφορετική. Το γερμανικό μονοθέσιο είχε μακράν τη χαμηλότερη τελική στο Interlagos ενώ έφθειρε τα ελαστικά του γρηγορότερα από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ο Ράσελ κατάφερε να τερματίσει 4ος στο Sprint αλλά στον αγώνα εγκατέλειψε. Όσο για τον Χάμιλτον, ο Βρετανός ήταν 7ος το Σάββατο και 8ος την Κυριακή.

Το χειρότερο, όμως, ήταν πώς δύο πελατειακές ομάδες της Mercedes τερμάτισαν στο podium, ενώ ακόμη και η Alpine του Γκασλί αποδείχτηκε ανώτερη στην διάρκεια του αγώνα.

Απογοήτευση

Advertisement

Η απογοήτευση του επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ μετά την καρό σημαία ήταν εμφανής. «Οι διακυμάνσεις στην απόδοση ενός μονοθέσιου είναι μέσα στο παιχνίδι. Όχι, όμως, από το να είναι σχεδόν το ταχύτερο, να τερματίζει 8ο. Για εμένα ήταν το χειρότερο μου τριήμερο στα 13 χρόνια που βρίσκομαι στην F1» δήλωσε ο Αυστριακός.

Advertisement

Έπειτα από τον αποκλεισμό του Χάμιλτον στο Ώστιν η ομάδα ίσως ήταν υπερβολικά συντηρητική με την επιλογή της απόστασης του πατώματος από το οδόστρωμα. Ωστόσο ο Βολφ πιστεύει ότι αυτό δεν εξηγεί πλήρως την εικόνα των W14 στο Interlagos.

«Είναι αλήθεια ότι επιλέξαμε μεγάλο ύψος για το πάτωμα, αλλά αυτός δεν είναι ο κύριος λόγος της κακής μας απόδοσης. Υπάρχει κάτι θεμελιωδώς λάθος μηχανικά στο μονοθέσιο μας. Αυτό πρέπει να το αναλύσουμε στο εργοστάσιο. Δεν θα εκπλαγώ εάν ανακαλύψουμε ότι προέκυψε κάποιο μηχανικό πρόβλημα λόγω στησίματος» συμπλήρωσε ο Βολφ.

Advertisement

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Χάμιλτον μετά τον αγώνα. Ο Βρετανός δήλωσε ότι ανυπομονεί για το τέλος της σεζόν ώστε να μην χρειαστεί να οδηγήσει ξανά την W14. Περίπου τα ίδια έλεγε και πέρσι για την W13. Κάτι που δείχνει την απογοήτευση που επικρατεί στο στρατόπεδο της Mercedes σχετικά με την φετινή σεζόν.

Θα μπορούσε, για τον Βολφ, η γερμανική ομάδα να σώσει τα προσχήματα με μία νίκη στους τελευταίους δύο αγώνες; «Όχι. Δεν πιστεύω ότι αυτό το μονοθέσιο αξίζει μία νίκη» ήταν η απάντηση του επικεφαλής της Mercedes. Οι ελπίδες όλων στο Μπράκλει είναι επάνω στο νέο μονοθέσιο που σχεδιάζει από την άνοιξη ο Τζέιμς Άλισον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Βραζιλίας: Διδάγματα από το παρελθόν (+video)
F1 GP Βραζιλίας: Σε άλλη κλάση (+video)
Η απεργία που απειλεί το GP στο Βέγκας