Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Mercedes: Τελεσίγραφο στον Elliott – Επιστρέφει ο Allison

Ελλάδα 2:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes: Τελεσίγραφο στον Elliott – Επιστρέφει ο Allison

FORMULA 1

Mercedes: Τελεσίγραφο στον Elliott – Επιστρέφει ο Allison

FORMULA 1

Η Mercedes W14 απογοήτευσε στο Μπαχρέιν και το κλίμα στην ομάδα δεν είναι καλό. Και είναι ο τεχνικός διευθυντής Mike Elliott ο οποίος βρίσκεται υπό μεγαλύτερη πίεση.

Advertisement
Advertisement

Η διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο είχαν μία μεγάλη συζήτηση στο Brackley την επομένη του αγώνα στο Sakhir. Σε αυτήν τη συνάντηση, η Mercedes φέρεται να «επέδωσε τελεσίγραφο» στον Elliott για την γρήγορη βελτίωση του παρόντος project.

Ο Elliott ήταν ουσιαστικά ο δημιουργός των δύο τελευταίων Mercedes. Στα χαρτιά, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής παρέμενε ο James Allison  από το 2017. Όμως, η ανάμιξη του έμπειρου Βρετανού με τον σχεδιασμό των W13 και W14 υπήρξε ελάχιστη. Το αρχικό project της W13 είχε ξεκινήσει υπό την καθοδήγησή του. Ωστόσο, εξελίχθηκε από το καλοκαίρι του 2021 και μετά από τον Elliott.

Advertisement
Advertisement

Όπως έγινε γνωστό μετά το Μπαχρέιν, ο Toto Wolff έχει καλέσει τον Allison να αναλάβει και πάλι την ευθύνη για την εξέλιξη της W14. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ο Allison είχε ασχοληθεί περισσότερο με την συμμετοχή της Ineos Team UK Britannia στον διεθνή αγώνα ιστιοπλοΐας, America’s Cup.

Η έπειτα από καιρό άμεση ανάμιξη του Allison με την εξέλιξη του μονοθέσιου της Mercedes αναμένεται να αποτελέσει βάλσαμο για μία ομάδα η οποία τον τελευταίο καιρό έχει πληγεί από την αποχώρηση υψηλόβαθμων στελεχών του τεχνικού της επιτελείου.

Advertisement

Οι Aldo Costa και Andy Cowell ήταν δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα τα οποία δεν εργάζονται πλέον για την Mercedes. Επιπλέον, φέτος ήταν η σειρά του επί σειρά ετών υπεύθυνου στρατηγικής, James Vowles να μεταπηδήσει στην Williams όπου ανέλαβε τον ρόλο του επικεφαλής.

Βελτιώσεις ή επανασχεδιασμός;

Μετά τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν ο Toto Wolff δήλωσε ότι το παρόν concept αεροδυναμικής της Mercedes είναι «εγγενώς λάθος». Αυτή είναι μία πολύ βαριά κουβέντα η οποία φανερώνει την δυσαρέσκεια που υπάρχει εντός της Mercedes με την σχεδιαστική της ομάδα. Οι δηλώσεις του Hamilton κινήθηκαν στο ίδιο μήκος κύματος επίσης.

Advertisement

Η Mercedes έφερε για το τριήμερο του Μπαχρέιν μία διαφορετική πίσω πτέρυγα από εκείνη που είχε χρησιμοποιηθεί στις χειμερινές δοκιμές. Το νέο εξάρτημα έδειξε να λειτουργεί σωστά και η τελική ταχύτητα της W14 αυξήθηκε σημαντικά. Ιδίως στον αγώνα.

Όμως, το μονοθέσιο εξακολουθεί να παρουσιάζει πολλές αδυναμίες. «Κατά τη διάρκεια του χειμώνα λύσαμε πολλά προβλήματα. Εντούτοις, δεν έχουμε εξάγει ακόμη το πλήρες δυναμικό του μονοθέσιου» υποστηρίζει ο Elliott.

Advertisement

Η Mercedes σχεδιάζει να φέρει σύντομα πολλές αλλαγές στην W14. Ο Elliott διατείνεται ότι όλες αυτές ήταν εκ των προτέρων σχεδιασμένες για το υπάρχον concept.  «Τα νέα πλαϊνά που θα φέρουμε αποτελούν βήμα στην εξέλιξη της W14. Θα είναι ένα μέρος του νέου μας αμαξώματος το οποίο δεν θα μοιάζει με καμίας άλλης ομάδας. Ούτε, όμως, και με αυτό που έχουμε τώρα» συμπλήρωσε.

Φαίνεται, όμως, ότι υπάρχουν αρκετές φωνές εντός της Mercedes που ζητούν πιο ριζικές αλλαγές. Ο Wolff και οι δύο οδηγοί φαίνεται να προκρίνουν μία τέτοια αντιμετώπιση. Το ίδιο ισχύει και για τον επικεφαλής μηχανικό πίστας της ομάδας, Andrew Shovlin. «Λαμβάνοντας υπόψη το πόσο απέχουμε από την κορυφή, χρειαζόμαστε πιο ριζοσπαστικές λύσεις. Αυτές, όμως, θέλουν χρόνο για να εξελιχθούν και να γίνουν αποδοτικές» δήλωσε ο Shovlin.

Συνεπώς, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η Mercedes έχει αποφασίσει να φέρνει κάποιες μικρές αναβαθμίσεις ώσπου να είναι έτοιμο το… plan b για τους κανονισμούς του 2022. Μάλλον δια χειρός James Allison.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Μπαχρέιν: Η επιστροφή του ασώτου (+ video)
Lewis Hamilton: Δεν με άκουσαν!
Ferrari: Παραιτήθηκε ο επικεφαλής αεροδυναμικής, David Sanchez!