Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

McLaren: Έφυγε έπειτα από μόλις 3 μήνες ο Σάντσεζ!

Ελλάδα 18:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

McLaren: Έφυγε έπειτα από μόλις 3 μήνες ο Σάντσεζ!

FORMULA 1

McLaren: Έφυγε έπειτα από μόλις 3 μήνες ο Σάντσεζ!

FORMULA 1

Η McLaren ανακοίνωσε νέες αλλαγές στο τεχνικό της επιτελείο με τον εδώ και μόλις 3 μήνες τεχνικό της διευθυντή-υπεύθυνο σχεδιασμού να αποχωρεί!

Advertisement
Advertisement

Ο Σάντσεζ είχε αναλάβει καθήκοντα τον Ιανουάριο του 2024 έπειτα από το τέλος της περιόδου αναγκαστικής άδειας στην οποίαν βρισκόταν λόγω της μετακίνησής του από την Ferrari. Ωστόσο η παραμονή του στο Γουόκινγκ δεν διήρκεσε πολύ τελικά.

Η λύση της συνεργασίας έγινε -σύμφωνα και με τις δύο πλευρές- φιλικά, έπειτα από συζητήσεις που κράτησαν αρκετές ημέρες. Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των McLaren-Σάντσεζ, ο Γάλλος μηχανικός δεν βρήκε τις συνθήκες που περίμενε όταν συμφωνούσε με την McLaren. Έπειτα από την εξέλιξη αυτή ο Ρομπ Μάρσαλ αναλαμβάνει τον ρόλο του αρχισχεδιαστή.

Επιπλέον, η McLaren συγχωνεύει τα τμήματα σχεδιασμού και επιδόσεων. Το νέο τμήμα που προέκυψε θα βρίσκεται -προσωρινά- υπό την επίβλεψη του επικεφαλής της ομάδας, Αντρέα Στέλα. Ο Ιταλός είχε μόλις πριν μία ημέρα δηλώσει ευχαριστημένος με την κατάσταση εντός της ομάδας και εμφανιζόταν αισιόδοξος για την συνέχεια.

Τα μειονεκτήματα που πρέπει να διορθωθούν

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της McLaren η MCL38 τα έχει πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής. Όλα τα δεδομένα από την πίστα συμφωνούν με τις προβλέψεις στον προσομοιωτή. Χάρη στην εγκατάλειψη του Φερστάπεν στην Αυστραλία, μάλιστα, ο Νόρις κατόρθωσε να τερματίσει τρίτος δίνοντας στην McLarenτο πρώτο της φετινό podium.

Όμως οι άνθρωποι της ομάδας δεν παρασύρονται. Γνωρίζουν ότι υπάρχει ακόμη δρόμος μέχρι την κορυφή. «Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την εξέλιξη των 12 τελευταίων μηνών» δήλωσε ο Αντρέα Στέλα. «Ωστόσο θα έλεγα ότι χρειαζόμαστε ακόμη 12 μήνες ώστε να έχουμε ένα αυτοκίνητο εξίσου δυνατό με DRS αλλά και στις γρήγορες στροφές» συμπλήρωσε ο Ιταλός.

Η MCL38, όπως και η προκάτοχός της, είναι εξαιρετικά δυνατή στις γρήγορες στροφές και ιδιαίτερα με τις πιο σκληρές γόμες της Pirelli. Στον επερχόμενο αγώνα της Ιαπωνίας οι Νόρις και Πιάστρι θα έχουν, λογικά, πολύ ανταγωνιστικά τριήμερα.

Advertisement

Ωστόσο υπάρχουν ακόμη τομείς στους οποίους τα πορτοκαλί μονοθέσια χρήζουν βελτίωσης. Η φετινή McLaren δεν είναι καλύτερη από την περσινή στις αργές στροφές. Επιπλέον η επίτευξη υψηλών τελικών με DRS παραμένει μία από τις αδυναμίες της.

Σύμφωνα με τον Στέλα, βέβαια, είναι ζήτημα χρόνου οι αδυναμίες αυτές να ξεπεραστούν. Το πρώτο βήμα ίσως γίνει με το πρώτο πακέτο αναβαθμίσεων φέτος. Στο Μαϊάμι ή στην Ίμολα η McLaren θα τρέξει με την πιο εξελιγμένη έκδοση της MCL38.

Advertisement

«Η εξέλιξη του αυτοκινήτου θα βοηθήσει στην εξάλειψη των αδυναμιών. Δεν θα έλεγα ότι έχει γίνει κάποιο λάθος. Όλα όσα έχουμε προβλέψει κατά τον σχεδιασμό του μονοθέσιου επαληθεύτηκαν μέχρι στιγμής. Θα έλεγα ότι μέχρι στιγμή το μονοθέσιο συμπεριφέρεται πολύ καλά» υπογράμμισε ο Ιταλός.