Καρντίλε: Τεχνικός διευθυντής Ferrari και… με τη βούλα!
FORMULA 1Καρντίλε: Τεχνικός διευθυντής Ferrari και… με τη βούλα!
FORMULA 1Ο Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε ότι ο Ενρίκο Καρντίλε είναι ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας και εκείνος που θα έχει τον τελευταίο λόγο στον σχεδιασμό των μονοθέσιων της Ferrari.
Αυτό ήταν κάτι που οι περισσότεροι είχαμε καταλάβει από… τα συμφραζόμενα εδώ και αρκετές εβδομάδες. Ωστόσο με την Ferrari να περνάει μια περίοδο έντονων ανακατατάξεων στο τεχνικό της επιτελείο -και χωρίς κάποια επίσημη ανακοίνωση- κανείς δεν έβαζε το χέρι του στη φωτιά για οτιδήποτε αφορούσε στη Scuderia.
WHAT CAR
Τελικά, ο επικεφαλής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, δήλωσε και δημόσια ότι ο Καρντίλε είναι ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας. Επιπλέον, σημείωσε πώς αυτό ήταν ξεκάθαρο σε όλους τους εργαζομένους της Ferrari εδώ και αρκετό καιρό.
«Δεν γνωρίζω γιατί υπήρξε η σύγχυση. Η ιεραρχία της ομάδας μας ήταν ανέκαθεν ξεκάθαρη» δήλωσε στην Monza ο Βασέρ. «Όλοι όσοι εργάζονται στο σασί δίνουν αναφορά στον Ενρίκο. Και για εμένα ο Ενρίκο είναι ο τεχνικός διευθυντής» υπογράμμισε ο Γάλλος.
«Εάν θέλετε ο Ενρίκο Καρντίλε είναι ο τεχνικός διευθυντής του σασί και ο Ενρίκο Γκουαλτιέρι του κινητήρα» συνέχισε ο Βασέρ. Ωστόσο ο Βασέρ σημείως ότι αυτή είναι μία συνήθης πρακτική των περισσότερων ομάδων του grid. «Στην Mercedes άλλος είναι ο επικεφαλής στο Μπράκλεϊ και άλλος στο Μπρίξγουορθ. Στην Alpine συμβαίνει το ίδιο. Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να επιβλέπει και τα δύο τμήματα» σημείωσε.
Η προσπάθεια δεν σταματά
Έτσι, με τους ρόλους στην Ferrari πλεόν ξεκάθαρους και… με τη βούλα, ο Βασέρ μπορεί να συνεχίσει την στρατολόγηση στον τεχνικό τομέα. «Είναι σημαντικό να βελτιωνόμαστε συνεχώς ακόμη και εάν αρχίσουμε να κερδίζουμε σύντομα» σχολίασε ο Βασέρ.
Η Ferrari είναι στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με 9 αγώνες να απομένουν. Για την SF-23 η μέχρι τώρα συγκομιδή είναι μόλις τρία podium και μία pole, όλα με τον Λεκλέρ. Σίγουρα η μέχρι στιγμής εξέλιξη της χρονιάς δεν δικαίωσε τις προσδοκίες των φίλων της Scuderia. Η Red Bull κυριάρχησε πλήρως ενώ η Ferrari έχασε έδαφος έναντι των Aston Martin, Mercedes και εσχάτως της McLaren.
Οι tifosi θα πρέπει να κάνουν υπομονή για ακόμη μία, τουλάχιστον, σεζόν, ελπίζοντας ότι ο Βασέρ θα αντιστρέψει το κλίμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Λώσον: Στην AlphaTauri μέχρι νεωτέρας
Σάινθ: Τον έχει προσεγγίσει η Audi
F1 GP Ιταλίας: Προεπισκόπηση