Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Ισπανίας: Και πάλι Leclerc στο FP3

Ελλάδα 20:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Ισπανίας: Και πάλι Leclerc στο FP3

FORMULA 1

F1 GP Ισπανίας: Και πάλι Leclerc στο FP3

FORMULA 1

Ο Charles Leclerc ήταν ταχύτερος όλων και στο FP3 της Βαρκελώνης. Ο οδηγός της Ferrari ήταν για 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον Verstappen με την soft γόμα. Η Mercedes εμφανίστηκε και πάλι βελτιωμένη με τους Russell και Hamilton να καταλαμβάνουν τις θέσεις 3 και 4.

Advertisement
Advertisement

Φαίνεται ότι η μάχη για την pole θα είναι υπόθεση των δύο μονομάχων του φετινού πρωταθλήματος. Ο Leclerc έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα αλλά και ο Verstappen είναι πολύ ανταγωνιστικός. Οι δύο teammates τους, όμως, δεν φαίνονται προς το παρόν σε θέση να τους ακολουθήσουν. Εξαιρετικές οι δύο Mercedes για ακόμη μία φορά με τον Russell να έχει το πάνω χέρι προς το παρόν.

Τα πρώτα σημαντικά νέα πριν την έναρξη της διαδικασίας αφορούσαν στους Carlos Sainz και Lando Norris. Και οι δύο οδηγοί -για διαφορετικούς λόγους ο καθένας- άλλαξαν σασί από το FP2. Ο μεν Carlos επειδή οι μηχανικοί της Ferrari βρήκαν πρόβλημα με το σύστημα τροφοδοσίας στην F1-75 με το νούμερο 55, το βράδυ της Παρασκευής. Για τον Lando το πρόβλημα προήλθε από το χθεσινό άτσαλο πέρασμα του από το κερμπ στην έξοδο της 9.

Advertisement
Advertisement

Πρόβλημα με το μονοθέσιο του αντιμετώπισε και ο Pierre Gasly ενώ ετοιμαζόταν να βγει στην αρχή της διαδικασίας. Συγκεκριμένα, μέρος της μόνωσης στην εξάτμιση της Alpha Tauri υπερθερμάνθηκε και οι μηχανικοί αναγκάστηκαν να φέρουν την ΑΤ03 πίσω στο γκαράζ για επιδιόρθωση. Ο Γάλλος δεν θα συμπλήρωνε γύρο τελικά.

Η θερμοκρασία, όμως, χτύπησε κόκκινο και στα πίσω φρένα του Mick Schumacher. Ο Γερμανός, επέστρεψε στα pits έπειτα από την πρώτη του προσπάθεια με το πίσω δεξιά δισκόφρενο να έχει πιάσει φωτιά. Οι μηχανικοί της Haas αναγκάστηκαν να βγάλουν τους πυροσβεστήρες για να περιορίσουν τη ζημιά.

Ferrari ως συνήθως

Advertisement

Οι δύο F1-75 ήταν τα πρώτα από τα κορυφαία μονοθέσια που βγήκαν να συμπληρώσουν γύρους με την soft γόμα. Οι Leclerc και Sainz βρέθηκαν στην κορυφή με την συμπλήρωση είκοσι λεπτών στο FP3 και οι δύο στο 1:20. Θα ακολουθούσαν οι Mercedes χωρίς να μπορέσουν, όμως, να απειλήσουν τους χρόνους των Ferrari.

Advertisement

Ο Hamilton, μάλιστα, αντιμετώπισε πρόβλημα με το DRS του το οποίο δεν άνοιξε στην πρώτη του προσπάθεια. Ο πρώτος γύρος του Perez στα soft ήταν και εκείνος υποτονικός, πάνω από ένα δευτερόλεπτο αργότερος εκείνου του Leclerc. Η δεύτερη προσπάθεια του Μεξικανού, όμως, θα ήταν πολύ καλή και ο χρόνος του μόλις 6 δέκατα αργότερος από εκείνον του Sainz.

Καθώς πλησιάζαμε στην ολοκλήρωση του πρώτου ημιώρου ο Max Verstappen βγήκε και εκείνος για πρώτη φορά στην πίστα. Η πρώτη του προσπάθεια θα τον έφερνε αμέσως ανάμεσα στις δύο Ferrari, δεύτερο. Ωστόσο, θα εξέφραζε παράπονα για την συμπεριφορά της RB18 στον τρίτο τομέα.

Η Mercedes και πάλι ανταγωνιστική.

Advertisement

Με το δεύτερο σετ soft γόμας, οι δύο Ferrari κατέβασαν ακόμη περισσότερο τους χρόνους τους. Ο Leclerc έδειχνε πιο άνετος σημειώνοντας χρόνο στο 1:19,7. Εξαιρετικά ανταγωνιστικοί ήταν οι χρόνοι και των Haas και Alfa Romeo. Οι Magnussen και Bottas βρέθηκαν άνετα εντός της δεκάδας ενώ και ο Zhou ήταν ταχύτερος των Alpine και McLaren. Οι δύο MCL36, όμως, χρησιμοποίησαν κυρίως την medium γόμα στο FP3.

Με 15 λεπτά να απομένουν στην διαδικασία, ο George Russell συμπλήρωσε έναν εντυπωσιακό γύρο με φρέσκα soft. Ο χρόνος του Βρετανού ήταν μόλις 1,5 δέκατο αργότερος από εκείνον του Leclerc και αρκετός για τη 3η θέση. Λίγο αργότερα και ο Hamilton θα ανέβαινε στην 4η θέση, ένα δέκατο αργότερος από τον teammate του.

Προς το τέλος της διαδικασίας οι δύο McLaren δοκίμασαν και εκείνες τα soft, ανεβαίνοντας στην κατάταξη. Σε δύο ώρες ξεκινούν οι κατατακτήριες δοκιμές με τους Leclerc και Verstappen να προβάλουν ως πιθανότεροι διεκδικητές της pole. Ωστόσο, οι διαφορές είναι μικρές στην κορυφή και εάν η άνοδος της Mercedes συνεχιστεί η αυριανή σειρά εκκίνησης ενδέχεται να επιφυλάσσει εκπλήξεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Andretti: Η άλωση του Piranha Club;
F1: Θα παραμείνουν οι Alonso και Vettel το 2023;
F1 GP Ισπανίας: Ο ρόλος των αναβαθμίσεων