Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 Rewind: Καν’ το όπως ο Lando!

Ελλάδα 21:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1 Rewind: Καν’ το όπως ο Lando!

FORMULA 1

F1 Rewind: Καν’ το όπως ο Lando!

FORMULA 1

Ο Lando Norris τερμάτισε 8ος στην Ισπανία. Το γεγονός από μόνο του δεν θα αποτελούσε είδηση. Εάν, όμως, συνυπολογίσουμε τις συνθήκες υπό τις οποίες οδήγησε ο Lando, τότε το πράγμα αλλάζει. Η 8η θέση στην Βαρκελώνη μετατρέπεται σε μία από τις πιο ξεχωριστές εμφανίσεις του νεαρού Βρετανού.

Advertisement
Advertisement

Ο αγώνας της Βαρκελώνης είχε πολλές ανατροπές οι οποίες, όπως ήταν μοιραίο, τράβηξαν επάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας. Έτσι, ο τερματισμός του Lando Norris στην 8η θέση πέρασε, δυστυχώς, σχετικά απαρατήρητος. Ιδίως, εάν αναλογιστούμε την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε ο Βρετανός για να αγωνιστεί και μόνο.

Ο Lando ήδη από την Παρασκευή υπέφερε από πυρετό και πονοκεφάλους. Η τελική διάγνωση ήταν αμυγδαλίτιδα για τον οδηγό της McLaren. Όμως, εκείνος δεν το έβαλε κάτω. Υπέμεινε όλα τα συμπτώματα της ασθένειας και οδήγησε όμορφα και τερμάτισε για άλλον έναν αγώνα μπροστά από τον teammate του!

Advertisement
Advertisement

Ήταν μία αξιομνημόνευτη επίδοση. Άλλωστε, το να οδηγεί κανείς μονοθέσιο F1 είναι από μόνο του εξαιρετικά δύσκολο. Πολλώ δε μάλλον όταν εκείνος που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι είναι άρρωστος. Με αφορμή το κατόρθωμα, αυτό, του Lando ας θυμηθούμε και άλλες περιπτώσεις οδηγών οι οποίοι αγωνίστηκαν όντας άρρωστοι.

Nigel Mansell – GP Ουγγαρίας 1988

Ασφαλώς, ο Mansell δεν θα μπορούσε να λείπει από μία τέτοια λίστα. Ο “λέοντας” ήταν γνωστός για το μαχητικό του πνεύμα ακόμη και όταν οι καταστάσεις ήταν εναντίον του. Στην Ουγγαρία του 1988, ο Mansell αγωνίστηκε έχοντας ανεμοβλογιά από την αρχή του τριημέρου. Κατετάγη δεύτερος στο grid και παραλίγο να πάρει την πρωτοπορία από τον Senna στην πρώτη στροφή. Τελικά, όμως, εγκατέλειψε 16 γύρους πριν την καρό σημαία από την εξάντληση. Θα έχανε, μάλιστα, τους επόμενους δύο αγώνες μέχρι να αναρρώσει πλήρως.

Jacques Villeneuve – GP Αργεντινής 1997

Advertisement

Ο Villeneuve κατάφερε να κερδίσει στο Μπουένος Άιρες το 1997, έπειτα από μεγάλη μάχη με τον Eddie Irvine της Ferrari. Όμως, τα πράγματα δεν έδειχναν τόσο ρόδινα για τον Καναδό λίγο πριν την εκκίνηση. Βλέπετε, για να το θέσουμε κομψά, οι επισκέψεις του στην τουαλέτα ήταν υπερβολικά συχνές. Τελικά, ανέφερε το πρόβλημα στον Sid Watkins ο οποίος με την κατάλληλη αγωγή τον βοήθησε να αγωνιστεί κανονικά.

Gerhard Berger – GP Γερμανίας 1997

Advertisement

Το 1997 δεν είχε ξεκινήσει καλά για τον Berger. Άσχημα αποτελέσματα στο πρώτο μισό της σεζόν και ατελείωτες κόντρες με τον επικεφαλής Flavio Briatore. Ο Αυστριακός είχε χάσει, μάλιστα, τους τρεις αγώνες πριν την Γερμανία λόγω διπλής επέμβασης στην περιοχή των ιγμορείων. Θα έπρεπε να παίρνει κορτιζόνη για όλη τη διάρκεια του τριημέρου.

Η κατάσταση επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερο όταν ο πατέρας του Berger σκοτώθηκε παραμονές του αγώνα σε πτώση μονοκινητήριου αεροπλάνου. Η ομάδα του έδωσε την επιλογή να μην αγωνιστεί για τέταρτο αγώνα. Ο Berger, όμως, ήταν αμετακίνητος. Έβαλε το κεφάλι κάτω και κυριάρχησε από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή. Η τελευταία νίκη του Gerhard ήταν και η μεγαλύτερη.

Mark Webber – GP Ιαπωνίας 2007

Advertisement

Η επιστροφή της F1 στο Fuji, το 2007 σημαδεύτηκε από την καταρρακτώδη βροχή στην διάρκεια του αγώνα. Τα μονοθέσια θύμιζαν σε πολλές περιπτώσεις.. ταχύπλοα και οι έξοδοι των οδηγών από την πίστα ήταν συχνές. Όμως, για τον Mark Webber αυτή δεν ήταν η μόνη πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσει εκείνη τη μέρα. Ο Αυστραλός της Red Bull είχε υποστεί τροφική δηλητηρίαση στην Ιαπωνία και αυτό οδήγησε σε πολλά “έντονα καιρικά φαινόμενα” εντός του κράνους του.

Παρά ταύτα, βρισκόταν δεύτερος πίσω από τον Hamilton και μπροστά από τον Vettel ο οποίος τότε οδηγούσε για την Toro Rosso. Ο Sebastian, μάλιστα, 22 γύρους πριν την καρό σημαία θα… έβγαζε τον Mark από την μιζέρια του, πέφτοντας στο πίσω μέρος της Red Bull υπό καθεστώς Safety Car! Το επίθετο “έξαλλος” ίσως δεν αρκεί για να περιγράψουμε τον Webber μετά το περιστατικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Ισπανίας – Ανάλυση: Αγώνας φθοράς
Vettel: Θύμα ληστείας στην Βαρκελώνη!
F1 tech: Τουρμπίνες, καύσιμα και θεωρίες συνομωσίας