Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Μαδρίτη και Νίκαια πιέζουν για Grand Prix – Η Αθήνα τι κάνει;

Ελλάδα 12:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μαδρίτη και Νίκαια πιέζουν για Grand Prix – Η Αθήνα τι κάνει;

FORMULA 1

Μαδρίτη και Νίκαια πιέζουν για Grand Prix – Η Αθήνα τι κάνει;

FORMULA 1

Οι ιθύνοντες του project για Grand Prix στη Μαδρίτη επιμένουν ότι είναι κοντά σε συμφωνία με τη F1. Επιπλέον, ο Μακρόν είναι αποφασισμένος για την επιστροφή του γαλλικού GP. Υπάρχει περίπτωση να πιέσει και η Αθήνα;

Advertisement
Advertisement

Όλα δείχνουν ότι αυτό το καλοκαίρι δεν θα υπάρξει silly season μόνο για οδηγούς και ομάδες αλλά και για… πίστες! Δύο ευρωπαϊκές πόλεις επιθυμούν διακαώς την ένταξή τους στο καλεντάρι.

Από τη μία έχουμε τη Μαδρίτη, όπου οι τοπικοί οικονομικοί παράγοντες πιέζουν εδώ και αρκετό καιρό για την διεξαγωγή αγώνα. Ο πρόεδρος της ειδικής επιτροπής της IFEMA (οργανισμού που διοργανώνει εκθέσεις στην ισπανική πρωτεύουσα), Χοσέ Βιθέντε ντε λος Μόθος είναι βέβαιος ότι η διεξαγωγή Grand Prix στην Μαδρίτη είναι όλο και πιο κοντά.

Advertisement
Advertisement

«Γνωρίζω πότε θα υπογράψουμε την συμφωνία. Έχουμε ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα πάντα σε συνεννόηση με την ισπανική ομοσπονδία αυτοκινήτου» δήλωσε ο Ντε λος Μόθος. «Ο αγώνας αυτός θα μπορούσε να προκαλεί κάθε χρόνο έσοδα 500 εκατομμυρίων ευρώ στην περιοχή. Δεν θα είναι ένας απλός αγώνας αλλά μία εμπειρία. Η καλύτερη στην Ευρώπη» υπογράμμισε.

Βέβαια, παραμένει άγνωστο ακόμη το τι ακριβώς θα προβλέπει η συμφωνία που -σύμφωνα με τον Μόθος- θα υπογραφεί σύντομα. Από τη μία η Ισπανία έχει από το 1991 GP στην Βαρκελώνη. Η πίστα, μάλιστα, έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2026.

Advertisement

Επιπλέον, ο Στέφανο Ντομενικάλι έχει, εμμέσως πλην σαφώς, αποκλείσει το ενδεχόμενο δύο αγώνων στην Ισπανία. «Είναι αλήθεια ότι η Μαδρίτη θέλει αγώνα. Μέχρι στιγμής, όμως, δεν έχουμε πάρει κάποια απόφαση. Πρέπει να υπενθυμίσω ωστόσο ότι έχουμε συμβόλαιο με την Βαρκελώνη. Και είμαστε πολύ πολύ ευχαριστημένοι με τους εκεί διοργανωτές» είχε δηλώσει ο Ιταλός.

Βέβαια, ο Ντομενικάλι προωθεί εδώ και αρκετό καιρό την ιδέα της εναλλαγής αγώνων ανά έτος, κυρίως στην Ευρώπη. Ενδεχομένως οι ιθύνοντες του σπορ να έχουν κάτι τέτοιο στο μυαλό τους σε ότι αφορά την Ισπανία.

Το στοίχημα του Μακρόν

Advertisement

Βέβαια ακόμη και εάν δεν προχωρήσει το project της Μαδρίτης, η Ισπανία έχει έναν αγώνα σίγουρο στο πρόγραμμα. Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για τη Γαλλία η οποία έπειτα από τον αγώνα του 2021 είδε το Paul Ricard να μένει εκτός προγράμματος.

Το αφεντικό της γαλλικής πίστας, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γνωστό Ζαν Αλεζί, πιστεύει ότι η έλλειψη πολιτικής υποστήριξης ευθύνεται για την εξέλιξη αυτή. «Δεν φταίει η πίστα αλλά η πολιτική. Είναι ίσως το μόνο GP στο οποίο δεν παρευρισκόταν έστω και για λίγο ο πρόεδρος της χώρας που το διοργανώνει» δήλωσε ο πρώην οδηγός των Tyrell, Ferrari, Benetton και Sauber.

Advertisement

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού τύπου, όμως, ο Εμανουέλ Μακρόν φαίνεται ότι είναι αποφασισμένος να επαναφέρει τον αγώνα της Γαλλίας στο πρόγραμμα το συντομότερο δυνατόν. Ο Γάλλος πρόεδρος έχει αναθέσει σε ειδική επιτροπή την υπόθεση αυτή, χωρίς όμως να την έχει δεσμεύσει με συγκεκριμένη πίστα.

Εξάλλου ο Μακρόν επιθυμεί ο αγώνας να γίνει σε μία εμβληματική τοποθεσία της χώρας του. Κάτι τέτοιο θα ήταν, ίσως, ένα επιπλέον κίνητρο για της F1 και Liberty ώστε να πειστούν ευκολότερα. Το τελευταίο project, πάντως, που σχετίζεται με το γαλλικό GP αφορούσε σε αγώνα στους δρόμους της Νίκαιας. Μέχρι στιγμής η πόλη αυτή της Κυανής Ακτής συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες για μελλοντική διεξαγωγή αγώνα F1.

Κατά καιρούς ακούμε για διάφορα σενάρια για την διεξαγωγή Grand Prix στην Ελλάδα. Θα μπορούσε η Αθήνα να διεκδικήσει μία θέση στο καλεντάρι; Θα μπορούσε να διεξαχθεί ένα GP μετά την ολοκλήρωση της ανάπλασης του Ελληνικού;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Red Bull: Έκανε κρούσεις σε Λεκλέρ και Νόρις;
F1: Όχι στη Νότια Αφρική λόγω… Ρωσίας!
Audi: Επικεντρώνεται αποκλειστικά στην F1