Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Κίνας: Τέσσερις στις πέντε για Φερστάπεν

Ελλάδα 21:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1 GP Κίνας: Τέσσερις στις πέντε για Φερστάπεν

FORMULA 1

F1 GP Κίνας: Τέσσερις στις πέντε για Φερστάπεν

FORMULA 1

Ο Φερστάπεν είχε και πάλι απάντηση σε όποια πρόκληση του τέθηκε από αντιπάλους ή από τη ροή του αγώνα και πήρε την τέταρτη φετινή του νίκη μπροστά από τον Νόρις.

Advertisement
Advertisement

Ο Βρετανός έκανε κι εκείνος εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να βγάλει την απόσταση με ένα pit-stop έναντι δύο των περισσότερων. Καταπληκτική και η στρατηγική της McLaren που έδωσε την καλύτερη δυνατή ευκαιρία στον Λάντο για να διεκδικήσει το μάξιμουμ από τον σημερινό αγώνα.

Τρίτος ήταν ο Πέρεζ με τις Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα. Ο Αλόνσο είχε έναν επεισοδιακό αγώνα με πολλά προσπεράσματα και αρκετό ρίσκο. Ωστόσο δεν του βγήκε η στρατηγική και τερμάτισε εκτός πεντάδας πίσω από τον 6ο Ράσελ.

Η Pirelli έδινε ως ιδανική στρατηγική εκείνη των δύο στάσεων. Κυρίως με συνδυασμούς μέσης και σκληρής γόμας. Ωστόσο και η μαλακή γόμα θα μπορούσε να μπει στο παιχνίδι. Φρέσκια σετ αυτής είχαν μόνο ο Αλόνσο και ο Νόρις από όσους ξεκινούσαν μπροστά.

Εκκίνηση

Advertisement
Advertisement

Εν τέλει μόνο οι Στρολ, Τσουνόντα, Χάμιλτον και Σάρτζεντ πήραν εκκίνηση με την μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν την μέση για το πρώτο stint και καλύτερα από όλους την εκμεταλλεύτηκε ο Αλόνσο.

Ο Φερνάντο έφερε καλύτερα από όλους τα ελαστικά του στη σωστή θερμοκρασία κατά τον γύρο προετοιμασίας. Έτσι, όταν έσβησαν τα 5 κόκκινα φώτα η AMR24 ξεχύθηκε μπροστά και προσπέρασε εντυπωσιακά από την εξωτερική την RB20 του Πέρεζ για την δεύτερη θέση!

Βέβαια ο ρυθμός των Red Bull ήταν σαφώς ανώτερος και ο Αλόνσο έφθειρε πολύ τα Pirelli του στην προσπάθεια να κρατήσει τον Πέρεζ πίσω του. Έτσι, στον 5ο γύρο η τάξη θα αποκαθίστατο με τις Red Bull στο 1-2, τον Αλόνσο 3ο και τους Νόρις-Πιάστρι να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

Advertisement

Ο Νόρις θα έπαιρνε, μάλιστα, την τρίτη θέση από τον Αλόνσο στον 7ο γύρο έχοντας σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά του. Στον 9ο γύρο θα ξεκινούσαν και τα πρώτα pit-stops όσων είχαν ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά.

Η McLaren παίρνει το ρίσκο

Με τις Red Bull να πηγαίνουν για δύο στάσεις και τους Φερστάπεν-Πέρεζ να έχουν εξαιρετικό ρυθμό, οι υπόλοιποι έπρεπε να κάνουν τη διαφορά μέσω της στρατηγικής. Στην καλύτερη θέση για κάτι τέτοιο ήταν η McLaren με τον Νόρις.

Advertisement

Ο Λάντο παρέμεινε στην πίστα ενώ οι Red Bull έκαναν το πρώτο τους διπλό pit-stop. Και ο ρυθμός του Βρετανού ήταν εξαιρετικός παρά τα παλιά ελαστικά. Στον 22ο γύρο θα ερχόταν και η μεγάλη ευκαιρία για την McLaren.

Ο Μπότας εγκατέλειψε με πρόβλημα στην PU και πάρκαρε την Stake F1 κοντά στην πίστα. Ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς VSC αρχικά, στη διάρκεια του οποίου ο Λεκλέρ μπήκε για την δική του μοναδική αλλαγή. Ωστόσο η McLaren φέρθηκε πιο έξυπνα και περίμενε το πλήρες αυτοκίνητο ασφαλείας.

Αυτό ήρθε έναν γύρο αργότερα και τότε ακριβώς η βρετανική ομάδα φώναξε τον Νόρις για την δική του αλλαγή. Καθώς το SC παρέμενε στην πίστα όλο και περισσότεροι οδηγοί έμπαιναν στα pits για ένα pit-stop σε… τιμή ευκαιρίας.

Advertisement

Έτσι λίγο πριν το μέσο του αγώνα και ενώ το SC ήταν ακόμη στην πίστα η σειρά ήταν Φεραστάπεν, Νόρις, Λεκλέρ, Πέρεζ, Σάινθ, Αλόνσο, Ράσελ και Πιάστρι. Όλοι τους πλην του Αλόνσο είχαν την σκληρή γόμα. Ο Ισπανός πήρε τα μαλακά ελαστικά!

Δεύτερο Safety Car

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits με 30 γύρους να απομένουν και τους οδηγούς στην κορυφή αποφασισμένους να πάνε μέχρι το τέλος χωρίς άλλο pit-stop. Πριν συμβεί αυτό, όμως, οι Στρολ και Ρικιάρντο κατάφεραν να έχουν επαφή στο hairpin της πίσω ευθείας με τον Καναδό -υπαίτιο της επαφής- να μπαίνει αμέσως στα pits.

Τα πράγματα δεν πήγαν καλύτερα για την RB F1. Ο Τσουνόντα είχε επαφή με τον Μάγκνουσεν με αποτέλεσμα να καταστραφεί ο αγώνας και των δύο. Τα συντρίμμια στην πίστα ήταν αρκετά και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε και πάλι μπροστά από τον Φερστάπεν. Ο Αλόνσο είχε προλάβει να προσπεράσει, όμως, τον Σάινθ για την 5η θέση.

Η επανεκκίνηση ήρθε στον 32ο γύρο, αυτή τη φορά χωρίς απρόοπτα. Ο Φερστάπεν άρχισε να ανοίγει αργά αλλά σταθερά την διαφορά του από τον Νόρις. Ο Βρετανός με τη σειρά του έπραττε το ίδιο με τον τρίτο Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος δεν θα αργούσε να νιώσει την πίεση του Πέρεζ. Τελικά ο Μεξικανός της Red Bull θα περνούσε 3ος με ένα μάλλον εύκολο προσπέρασμα.

Στον 44ο γύρο ο Αλόνσο θα έμπαινε και πάλι στα pits με το ρίσκο της μαλακής γόμας να μην έχει αποδώσει. Με δέκα γύρους να απομένουν η σειρά ήταν Φερστάπεν, Νόρις, Πέρεζ, Λεκλέρ και Σάινθ. Η κατάταξη αυτή έμελλε να είναι και η τελική με τον Φερστάπεν να παίρνει την 4η φετινή του νίκη.