Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Φερστάπεν ταχύτερος στο FP1

Ελλάδα 9:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Φερστάπεν ταχύτερος στο FP1

FORMULA 1

F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Φερστάπεν ταχύτερος στο FP1

FORMULA 1

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Μπακού. Ωστόσο οι Ferrari αλλά και ο Πέρεζ είναι πολύ κοντά.

Advertisement
Advertisement

Η αγάπη που έχει ο Τσέκο για την συγκεκριμένη πίστα είναι γνωστή. Επιπλέον εξαιρετικά θετικά ήταν και τα πρώτα δείγματα του νέου πατώματος στην SF-23.

Ο Λεκλέρ ήταν μόλις 37 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος από τον Ολλανδό αφήνοντας υποσχέσεις για τη συνέχεια του τριημέρου. Ασφαλώς, το μεγάλο θέμα συζήτησης κατά το FP1 ήταν οι αναβαθμίσεις που έφεραν οι περισσότερες ομάδες. Μερικές από τις αλλαγές στα μονοθέσια είχαν να κάνουν με την φύση της πίστας στο Μπακού. Ωστόσο υπήρχαν και αρκετά νέα μέρη τα οποία, λογικά, θα δούμε και στους επόμενους αγώνες.

Advertisement
Advertisement

Στην Red Bull οι αλλαγές ήταν κυρίως στο πάτωμα. Η RB19 έφερε νέα στοιχεία στοιχεία στην περιοχή πίσω από τα sidebods ενώ αλλαγμένο ήταν και το χείλος του πατώματος. Στην Ferrari η SF-23 είχε νέα πίσω πτέρυγα όπως και η W14. Η Mercedes είχε και καινούργια εμπρός ανάρτηση.

Οι πιο σημαντικές αναβαθμίσεις ήταν στην A523 της Alpine. Νέο πάτωμα στο γαλλικό μονοθέσιο σε συνδυασμό με καινούργιες εμπρός και πίσω αναρτήσεις. Βέβαια το τριήμερο δεν ξεκίνησε καλά για την Alpine. Μετά από μόλις 15 λεπτά στην διαδικασία ο Γκασλί πάρκαρε την… φλεγόμενη A523  του στην άκρη. Η Alpine ανακοίνωσε ότι το μονοθέσιο αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά.

Advertisement

Αμέσως βγήκε κόκκινη σημαία πράγμα που στοίχισε σημαντικό χρόνο δοκιμών στις ομάδες. Υπενθυμίζουμε ότι δεν θα υπάρξει άλλη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη διάρκεια του τριημέρου.

Ελάχιστη προετοιμασία

Η McLaren είχε καινούργιο πάτωμα, η AlphaTauri νέο πίσω μέρος ενώ η Williams καινούργιο ρύγχος. Οι υπόλοιπες αλλαγές που είδαμε στα μονοθέσια αφορούσαν αυστηρά σε εξειδικευμένες λύσεις για το υπερταχύ σιρκουί του Μπακού.

Advertisement

Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Αλόνσο στο τελευταίο εικοσάλεπτο. Το DRS δεν άνοιγε και η ομάδα εντοπίζοντας, μάλλον, πιο σοβαρό πρόβλημα τον κάλεσε πρόωρα στα pits. Καθώς η διαδικασία πλησίαζε στο τέλος της οι περισσότεροι οδηγοί δοκίμασαν με την μαλακή γόμα ενόψει κατατακτήριων. Εξαιρέσεις αποτέλεσαν οι Mercedes των Χάμιλτον και Ράσελ.

Advertisement

Η προετοιμασία που είχαν ομάδες και οδηγοί για το αγωνιστικό σκέλος του τριημέρου μόλις ολοκληρώθηκε. Από εδώ και πέρα κάθε γύρος θα μετράει και οι ευκαιρίες για αλλαγές στο set-up θα είναι λίγες. Συνεπώς η άνοδος της Ferrari θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Η SF-23 ήταν έτσι κι αλλιώς κοντά στην RB19 υπό συνθήκες κατατακτήριων μέχρι στιγμής. Δεν είναι απίθανο να την προβληματίσει, μάλιστα, το απόγευμα στην μάχη για την pole του αγώνα. Κυρίως με τον Λεκλέρ.

Οι Πέρεζ, Σάινθ και Νόρις συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα του FP1. Για το ακριβές δυναμικό της W14 θα πρέπει να περιμένουμε μάλλον μέχρι τις κατατακτήριες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Επικυρώθηκε η δομή των τριημέρων με Sprint
Βασέρ: Δεν φεύγει ο Λεκλέρ από την Ferrari
F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Προεπισκόπηση