Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

FORMULA 1

F1 GP Αυστραλίας: O Sainz ταχύτερος στο FP1

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Ο Carlos Sainz Jr βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης της πρώτης χρονομετρημένης διαδικασίας στην Αυστραλία με χρόνο 1:19.806. Οι δύο Ferrari έκαναν το 1-2 με το ιταλικό μονοθέσιο να έχει εξαιρετική ισορροπία αλλά και ταχύτητα σε όλη τη διάρκεια του FP1. Πίσω τους ήταν οι Red Bull με πέμπτο τον Norris.

Οι αλλαγές στην χάραξη του Albert Park έγιναν αμέσως αισθητές. Πολύ πιο καλή ροή στην διάρκεια του γύρου και εμφανώς υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές. Φυσικά, καθώς πρόκειται για πίστα που δεν χρησιμοποιείται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου, η προσφερόμενη πρόσφυση αρχικά δεν ήταν ιδιαίτερα υψηλή.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αρκετές μικροεξόδους κυρίως για όσους οδηγούς χρησιμοποιούσαν τις πιο σκληρές γόμες της Pirelli. Οι χρόνοι, όμως, θα κατέβαιναν σημαντικά μέχρι το τέλος της διαδικασίας.

Η Red Bull και πάλι με λιγότερο φτερό

Η πλειοψηφία των μονοθεσίων ξεκίνησε χρησιμοποιώντας την medium γόμα. Οι τρεις κορυφαίες ομάδες, όμως, ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική με την Red Bull να επιλέγει την soft και τις Ferrari-Mercedes την hard. Όπως ήταν αναμενόμενο ο Verstappen με την μαλακότερη από τις τρεις γόμες βρέθηκε αρχικά στην πρώτη θέση με 1:20,909. Ο πρωταθλητής δοκίμασε μία νέα εμπρός πτέρυγα που ετοίμασε η ομάδα του για την Αυστραλία.

Θα ήταν το μονοθέσιο του Ολλανδού, όμως που θα προκαλούσε την πρώτη κόκκινη σημαία μετά από τα πρώτα είκοσι λεπτά της διαδικασίας. Ένα κομμάτι από την δεξιά μεριά του διαχύτη αποκολλήθηκε κατά το πέρασμα από το κερμπ στην αρχή της κυρίως ευθείας, στέλνοντας για λίγο τα αυτοκίνητα στα ανανεωμένα Pits της Μελβούρνης.

Μετά από λίγη ώρα η διαδικασία συνεχίστηκε με πολλές ομάδες να ακολουθούν την Red Bull στην επιλογή της soft. Με 26 λεπτά να απομένουν ο Leclerc θα έπαιρνε την πρώτη θέση. Η Ferrari έχοντας επιλέξει καθώς φαίνεται και πάλι υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο για την F1-75 από ότι η Red Bull για την RB18. Το αυστριακό μονοθέσιο ήταν και πάλι ταχύτερο σε όλα τα speed traps.

 

Ενώ πλησιάζαμε στο τελευταίο εικοσάλεπτο του FP1 οι Leclerc-Verstappen εναλλάσσονταν στην κορυφή. Στο παιχνίδι, όμως, θα έμπαινε και ο Sainz ο οποίος θα έπαιρνε τον πρώτο χρόνο για μόλις 52 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον ομόσταβλό του. Οι Ferrari συνέχισαν να δοκιμάζουν με το ίδιο σετ μαλακών ελαστικών με τον Sainz να κατεβάζει σημαντικά τον ταχύτερο χρόνο.

Συνέχεια προβλημάτων για Mercedes

Η επιστροφή του Sebastian Vettel στην αγωνιστική δράση συνοδεύτηκε με προβλήματα. Με 15 λεπτά να απομένουν η PU της Mercedes στην Aston Martin θα παρέδιδε το πνεύμα καθώς ο Γερμανός πλησίαζε την στροφή 9. Αυτό θα προκαλούσε την δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας.

Και η εργοστασιακή ομάδα, όμως, φάνηκε να δυσκολεύεται και πάλι. Οι W13 συνέχισαν να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ταλάντωση ενώ και η ταχύτητά τους κατά τις εξόδους από τις αργότερες στροφές δεν εντυπωσίασε. Η Mercedes προσπάθησε να χαμηλώσει το μονοθέσιο του Hamilton αλλά το porpoising έγινε ακόμη πιο έντονο κυρίως στην πίσω ευθεία.

Με την επανέναρξη του FP1 όλα τα μονοθέσια βγήκαν για τις τελευταίες τους προσπάθειες με τα soft. Οι Red Bull θα βελτίωναν τους χρόνους του αλλά θα παρέμεναν πίσω από τις Ferrari, με τον Perez μπροστά από τον Verstappen. Η διαδικασία θα ολοκληρωνόταν με τους Sainz, Leclerc, Perez, Verstappen, Norris, Ocon, Hamilton, Ricciardo, Alonso και Bottas να συμπληρώνουν το top-10.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Binotto: Ο Leclerc έτοιμος για το πρωτάθλημα!
F1 Tech: Ο νόμος της βαρύτητας
F1 GP Αυστραλίας: Προεπισκόπηση

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto