Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

FORMULA 1

F1: Και τέταρτη ζώνη DRS στο Albert Park!

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Η DRS Formula 1 καλά κρατεί! Μετά τις αλλαγές στη χάραξη του Albert Park, η πίστα της Μελβούρνης θα έχει και μία επιπλέον ζώνη DRS στη νέα ευθεία που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στις στροφές 8 και 9. Είναι η πρώτη φορά που ένα σιρκουί θα διαθέτει 4 ξεχωριστές ζώνες DRS.

Το Albert Park ήταν ανέκαθεν ένα εξαιρετικά δύσκολο σιρκουί για προσπεράσματα. Ακόμη και στην εποχή του DRS ένα μονοθέσιο έπρεπε να είναι τουλάχιστον 2,5 δευτερόλεπτα/γύρο ταχύτερο ώστε να μπορέσει να επιχειρήσει προσπέρασμα.

Η μόνη πίστα που -σύμφωνα με τις αναλύσεις των ομάδων- ήταν δυσκολότερη σε αυτόν τον τομέα ήταν, φυσικά, το Μονακό. Μόνο που η οδηγική πρόκληση του Albert Park δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνην του πριγκιπάτου. Και όλα αυτά σε ένα Grand Prix το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί ουκ ολίγες φορές ως ο εναρκτήριος αγώνας στη σεζόν.

Οι αρχικές αλλαγές

Για τον λόγο αυτό, και με την αφορμή της πρόσφατης πανδημίας που οδήγησε στην ματαίωση του αγώνα το 2020 και 2021, οι υπεύθυνοι της πίστας αποφάσισαν να κάνουν ορισμένες αλλαγές στην διαδρομή. Συγκεκριμένα, οι στροφές 1, 3, 6 και 13 έχουν ανοίξει σε πλάτος προσφέροντας περισσότερες επιλογές γραμμών στους πιλότους.

Επίσης, το σικέιν στην αρχή του δεύτερου τομέα έχει αντικατασταθεί από δύο γρήγορες καμπές και η ευθεία ανάμεσα στις στροφές 10 και 11 έχει μεγαλώσει σε μήκος. Τέλος, έχει γίνει εκ νέου ασφαλτόστρωση, ένα αίτημα ετών από οδηγούς και ομάδες.

Περισσότερο σημαίνει και καλύτερο;

Οι αλλαγές αυτές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ευπρόσδεκτες σε μία διαδρομή η οποία δεν προσέφερε ουσιαστικές ευκαιρίες για προσπέρασμα. Όμως, η F1 αποφάσισε να το πάει ένα βήμα παραπέρα με την προσθήκη και 4ης ζώνης DRS ανάμεσα στις στροφές 8 και 9.

Τα σημεία ανίχνευσης θα παραμείνουν 2. Το πρώτο στην στροφή 6, με τους οδηγούς να διαθέτουν το DRS για τις δύο επόμενες ευθείες μέχρι και την στροφή 13. Το δεύτερο σημείο ανίχνευσης θα είναι πριν την στροφή 14. Θα ανοίγει την πίσω πτέρυγα του μονοθεσίου που ακολουθεί από την κεντρική ευθεία μέχρι και το φρενάρισμα για την 3.

Συνεπώς, έπειτα από την προσθήκη αυτή, το DRS θα μπορεί να χρησιμοποιείται στις 4 από τις 6 ευθείες του σιρκουί. Ήτοι, για το μεγαλύτερο μέρος του γύρου. Το κατά πόσον, αυτή η λατρεία του σπορ στο DRS θα αποδώσει μένει να φανεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 Onboard: Η μαγεία της Jeddah
F1 Tech: Χρειάζονται αλλαγές στο DRS;
F1: Ποιοι αγώνες κινδυνεύουν το 2023;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto