Πως το Βιετνάμ θα βοηθήσει τη Skoda
ΝΕΑΠως το Βιετνάμ θα βοηθήσει τη Skoda
ΝΕΑΟι κυρώσεις της Ευρώπης στη Ρωσία επέφεραν και την απόσυρση των αυτοκινητοβιομηχανιών από την αγορά της δεύτερης. Για τη Skoda, αυτό ήταν σημαντικό θέμα, όμως λύση βρέθηκε σύντομα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων που ανακοινώθηκαν από τη Skoda, πέρυσι διέθεσε συνολικά 731.300 αυτοκίνητά της. Ο αριθμός αυτός ήταν κατά 17% μικρότερος από τον αντίστοιχο του 2021, κάτι που προφανώς προκάλεσε δυσαρέσκεια.
WHAT CAR
Όμως, η συγκεκριμένη εμπορική πορεία της ήταν αναμενόμενη από τη στιγμή που σταμάτησε να διαθέτει τα μοντέλα της στη ρωσική αγορά, στο πλαίσιο των κυρώσεων που πήρε η Δύση εναντίον της χώρας.
Αυτή ήταν από τις σημαντικότερες για τη Skoda και η διακοπή πωλήσεων εκεί αποδείχτηκε πλήγμα γι’ αυτήν. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2022 πούλησε στη Ρωσία 18.300 οχήματα (κυρίως πριν ξεσπάσει ο πόλεμος), όταν το 2021 οι πωλήσεις της ήταν 90.400.
Ο Klaus Zellmer, Διευθύνων Σύμβουλος της τσεχικής εταιρείας, δήλωσε ότι τα καθαρά κέρδη της για το προηγούμενο έτος ήταν 489 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή μειωμένα κατά 12% συγκριτικά με αυτά της προπέρσινης χρονιάς.
Ωστόσο, το ανώτατο στέλεχος της Skoda ανακοίνωσε ότι έχει εκπονηθεί ένα καινούργιο επιχειρηματικό πλάνο βάσει του οποίου τη θέση της Ρωσίας θα πάρει η αγορά αυτοκινήτου τού Βιετνάμ.
Όπως είπε ο Zellmer, οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν αρχίσει ήδη συνομιλίες με αξιωματούχους της ασιατικής χώρας και τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά. «Οι διαπραγματεύσεις είναι στο τελικό στάδιο αλλά δεν μπορώ να σας αποκαλύψω λεπτομέρειες πριν συμφωνήσουν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Skoda σκοπεύει να διαθέτει εκεί τόσο τα Slavia (αρχική φωτογραφία) και Kushaq (φωτογραφία επάνω), μοντέλα που κατασκευάζονται στην Ινδία, όσο και κάποια από αυτά που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε πως η Skoda σας προστατεύει από τα τρένα
Το Skoda Kamiq οριοθετεί την κλάση των B-SUV
Ρομπότ-τροχονόμος από την Skoda