Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

VW Golf: Οι σπορ και “πράσινες” εκδόσεις

  • newsautoteam

Η γκάμα του νέου Volkswagen Golf περιλαμβάνει πολύ ισχυρές εκδόσεις, αλλά και δυο “πράσινες” εκδόσεις, οι οποίες μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της φίρμας.

Ο κοινός παρονομαστής που έχουν αυτές οι εκδόσεις είναι οι έντονες συγκινήσεις που μπορούν να προσφέρουν στον οδηγό. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τα Golf GTI και Golf GTD, το Golf GTI Clubsport καθώς και τα Golf GTE και Golf eHybrid.

Να θυμίσουμε ότι Golf GTI σημαίνει και διαχρονικότητα, ενώ χαρίζει δυναμική οδήγηση συνδυάζοντας ιδανικά επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα με μέγιστη άνεση. Εξοπλίζεται με τον τελευταίας γενιάς υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI κινητήρα που αποδίδει 245 PS, με ροπή 370 Nm διαθέσιμη στις 1.600-4.300 σ.α.λ. Επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων ή χειροκίνητο.

Το Golf GTI Clubsport συνεχίζει την παράδοση της Volkswagen να προσφέρει εκδόσεις του GTI με ακόμα πιο υψηλές επιδόσεις. Εδώ ο – ίδιος – δίλιτρος TSI κινητήρας αποδίδει 300 PS, με κορυφαία για την κατηγορία ροπή 400 Nm (2.000-5.200 σ.α.λ.), επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα ενώ και στο Clubsport η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Το πετρελαιοκίνητο Golf GTD συνδυάζει συναρπαστικές επιδόσεις GTI με σημαντική οικονομία καυσίμου. Εξοπλίζεται με τον ισχυρότερο στη γκάμα του Golf diesel κινητήρα 2.0 TDI με 200 PS, με ροπή 400 Nm (1.750-3.500 σ.α.λ.), επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα. Διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά σχέσεων. Οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μέση κατανάλωση μόλις 5,2 λ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 137 γρμ./χλμ.. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG.

Golf GTE 1.4 eHybrid 245 PS DSG και Golf 1.4 eHybrid 204 PS DSG
Για πρώτη φορά δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που εξηλεκτρίζουν τη γκάμα του Golf. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζουν τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα βενζίνης 1.395 κ.εκ. με ισχύ 150 PS και ροπή 250 Nm (1.550-3.500 σ.α.λ.) με ηλεκτροκινητήρα. Στο eHybrid 204 PS, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 40 kW (54 PS) – συνδυασμένη ισχύς 204 PS – ενώ στην έκδοση GTE είναι πιο ισχυρός, αποδίδοντας 70 kW (95 PS), με τη συνδυασμένη ισχύ να είναι 245 PS, αντίστοιχη του Golf GTI. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα για το eHybrid 204 PS και 6,7 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα για το GTE. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, έξι σχέσεων.

Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 71 χιλιόμετρα στο eHybrid 204 PS και τα 64 χιλιόμετρα στο GTE. Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις του Golf επιτυγχάνουν εντυπωσιακά επίπεδα οικονομίας με συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου, 0,9 λίτρα/100 χλμ. για το eHybrid 204 PS και 1,1 λίτρα/100 χλμ. για το Golf GTE. Οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται στα 21 και 26 γρμ./χλμ. αντίστοιχα (όλες οι μετρήσεις κατά WLTP).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
5 λόγοι για να επιλέξεις το νέο VW Golf
Δοκιμή: Στα χέρια μας το ηλεκτρικό Volkswagen ID.3
Συγκριτική δοκιμή: Volkswagen Golf GTI vs Golf GTD

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto