Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το ισχυρό VW Golf GTI

Ελλάδα 2:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το ισχυρό VW Golf GTI

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το ισχυρό VW Golf GTI

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Η όγδοη γενιά του Golf GTI εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 245 PS και εξοπλίζεται με κορυφαίας τεχνολογίας συστήματα, τα οποία ανεβάζουν ακόμα περισσότερο το επίπεδο επιδόσεων.

Advertisement
Advertisement

H Volkswagen ανεβάζει και πάλι σημαντικά τη μπάρα στην κατηγορία των σπορ compact πεντάθυρων hatchback. Το νέας γενιάς Golf GTI εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 245 PS και 370 Nm ροπής.

Η ευελιξία και ο σπορ χαρακτήρας αναβαθμίστηκαν, χάρη στη δικτύωση του Vehicle Dynamics Manager με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αυτό το σύστημα ελέγχου συντονίζει κεντρικά όλες τις ηλεκτρομηχανικές λειτουργίες του κινητήριου συστήματος. Διαθέσιμο και το Dynamic Chassis Control (DCC) με μεταβλητά αμορτισέρ, έτσι ώστε ο οδηγός του GTI να μπορεί να επιλέξει τη δική του ατομική ρύθμιση χρησιμοποιώντας την τυπική επιλογή από το προφίλ οδήγησης. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμη πιο ακριβής οδηγική εμπειρία.

Advertisement
Advertisement

Φυσικά εντός της καμπίνας φέρει όλη την ψηφιακή εποχή. Στάνταρ είναι οι ψηφιακές οθόνες των στάνταρ Digital Cockpit και συστήματος ψυχαγωγίας, που ξεκινούν να λειτουργούν με το που θα ανοίξουν οι πόρτες. Το Discover Media – διαθέτει λειτουργία streaming και σύνδεση στο διαδίκτυο – ανήκει επίσης στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και το κορυφαίο Discover Pro 10 ιντσών. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης ενός εξατομικευμένου σχεδιασμού GTI, με το στροφόμετρο να εμφανίζεται στη μέση του Digital Cockpit. Παραμένουν οι πινελιές που κάνουν το Golf ένα… GTI, όπως είναι το κλασικό καρό μοτίβο του εσωτερικού έχει μια νέα, φρέσκια εμφάνιση και τώρα καλύπτει επίσης τα καινούργια σπορ καθίσματα.

Εξωτερικά και συγκεκριμένα στο μπροστινό μέρος, οι ευρείες είσοδοι αέρα, οι χαμηλά τοποθετημένοι στάνταρ προβολείς LED και η χαρακτηριστική λωρίδα φωτός εν είδει σχεδιαστικής υπογραφής στη μάσκα του ψυγείου, κάθε άλλο παρά περνούν απαρατήρητα. Η φωτεινή λωρίδα είναι τεχνολογίας LED και διασχίζοντας ολόκληρη την εμπρός όψη χάνεται μέσα στον αριστερό και το δεξιό προβολέα. Στο πίσω μέρος, το σπόιλερ οροφής, ο διαχύτης και οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στα άκρα του αμαξώματος, είναι εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της GTI έκδοσης. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Advertisement

Ο 2λιτρος TSI κινητήρας προσφέρεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Advertisement

Volkswagen Golf GTI Clubsport

H Volkswagen ανεβάζει ακόμα περισσότερο την αδρεναλίνη, λανσάροντας μια πιο ισχυρή έκδοση στην γκάμα των GTIs. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Golf GTI Clubsport αποτελεί τη ναυαρχίδα της όγδοης γενιάς του Golf GTI, έχοντας 55 PS επιπλέον ισχύ του κλασικού GTI.

Advertisement

Κοιτώντας το εξωτερικά, το GTI Clubsport ξεχωρίζει από το αεροδυναμικό bodykit, το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, διπλή πίσω αεροτομή τοποθετημένη στο τελείωμα της οροφής και διπλές οβάλ απολήξεις. Μάλιστα, υπάρχει και η δυνατότητα τοποθέτησης και σπορ εξατμίσεων της Akrapovic. Το όλο καλαίσθητο πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες 18 ιντσών (προαιρετικά τοποθετούνται τροχοί 19 ιντσών).

Η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το VW Golf GTI βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου υπάρχει μία βελτιωμένη έκδοση του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα EA888, ο οποίος πλέον αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων DSG7. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι κάτω από τα 6,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
5 λόγοι για να επιλέξεις το νέο VW Golf
Δοκιμή: Στα χέρια μας το ηλεκτρικό Volkswagen ID.3
Συγκριτική δοκιμή: Volkswagen Golf GTI vs Golf GTD