Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το VW Golf έχει την πληρέστερη γκάμα κινητήρων

Ελλάδα 22:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το VW Golf έχει την πληρέστερη γκάμα κινητήρων

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το VW Golf έχει την πληρέστερη γκάμα κινητήρων

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Το νέο VW Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, καθώς και με ήπια υβριδικά συστήματα και plug-in hybrid επιλογές.

Advertisement
Advertisement

Το VW Golf διαθέτει την πληρέστερη γκάμα κινητήριων συνόλων, με τον ενδιαφερόμενο να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ιδανικότερη πρόταση, ώστε να ταιριάξει απόλυτα στις προσωπικές του μετακινήσεις.

Το δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής μάρκας συνδυάζει -μεταξύ άλλων- ήπια υβριδική τεχνολογία και plug-in hybrid με στόχο την επίδειξη της υπεροχής της Volkswagen στην ηλεκτροκινητικότητα.

Κινητήρες eTSI

Advertisement
Advertisement

Το νέο VW Golf έρχεται με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά ή αλλιώς mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα, στα Golf eHybrid και Golf GTE.

Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ είτε 130 PS είτε 150 PS, με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48V (eTSI) της Volkswagen, ενώ υπάρχει και η πιο μικρή έκδοση 1.0 eTSI με 110 PS, που συμπληρώνει την γκάμα των eTSI.

Advertisement

Plug-in Hybrid με 204 PS και 245 PS

Advertisement

Παράλληλα, η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο plug-in υβριδικά μοντέλα: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί. Το Golf eHybrid παράγει ισχύ 204 PS, ενώ το εξαιρετικά οικονομικό Golf GTE έχει σχεδιαστεί για εντυπωσιακές σπορ επιδόσεις και το υβριδικό σύνολο παράγει ισχύ 245 PS.

“Βασικοί” αποδοτικοί κινητήρες

Στη βάση του τιμοκαταλόγου υπάρχουν οι “απλές” εκδόσεις 1.0 TSI και 1.5 TSI με 110 και 150 ίππους αντίστοιχα, προσφέροντας μια προσιτή, αλλά εξίσου αποδοτική και αξιοπρεπής επιλογή.

Advertisement

Οι κορυφαίες GTI προτάσεις

Από πλευράς των κορυφαίων εκδόσεων, συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις με σπορ σχεδίαση. Ο υπερτροφοδοτούμενος 2λιτρος κινητήρας του νέου Golf GTI αποδίδει 245 PS και ροπή 370 Nm  που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7άρι αυτόματο, DSG κιβώτιο. Στο GTD συναντούμε έναν 2λιτρο TDI με ισχύ 200 ίππων και ροπή 400 Nm, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με το 7ταχυτο DSG.

Ακόμα, η ισχυρότερη έκδοση Golf GTI είναι η Clubsport, η οποία αποδίδει 300 PS.

Το ολοκαίνουργιο και κορυφαίο Golf R, αποδίδει 320 ίππους και 42,8 kgm ροπής από τον ίδιο 2λιτρο κινητήρα του GTI. Έχει κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου (DSG). Η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,7 sec, ενώ η τελική είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου (DSG). Η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,7 sec, ενώ η τελική είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Η οικονομική TGI επιλογή

Τέλος, από την κορυφαία και στην πιο οικονομική πρόταση, αυτή του Golf TGI. Εφοδιάζεται με τον γνώριμο 1.5 turbo κινητήρα των 130 ίππων, ωστόσο μπορεί να καταναλώνει τόσο CNG όσο και βενζίνη. Το ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου φτάνει τα 115 λίτρα ή αλλιώς 17,3 kg, επιτρέποντας στο μικρομεσαίο μοντέλο να ταξιδέψει έως και 400 χιλιόμετρα -βάσει μετρήσεων WLTP- μόνο με CNG. Φυσικά, το μηχανικό σύστημα συνοδεύεται και με ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων, που λειτουργεί κυρίως ως το καύσιμο “ανάγκης” μέχρι να ανεφοδιαστεί ξανά με φυσικό αέριο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW Golf: Βest seller για πάνω από μισό αιώνα
O Tanner Foust τα… σπάει με VW Golf R (video)
Παρουσίαση για το νέο VW Golf GTI Clubsport 45