VW Golf: Βest seller για πάνω από μισό αιώνα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑVW Golf: Βest seller για πάνω από μισό αιώνα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑTο πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό μοντέλο όλων των εποχών, με περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, ένα πραγματικό φαινόμενο.
Η όγδοη γενιά του Volkswagen Golf ανήκει πλέον στην ψηφιακή εποχή, είναι διασυνδεμένο, προνοητικό, ευφυές, εξηλεκτρισμένο. Ποτέ άλλοτε το Golf δεν ήταν τόσο εξελιγμένο.
WHAT CAR
Με υβριδικές εκδόσεις εισάγει την κατηγορία του στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Με την ψηφιακή αρχιτεκτονική του στο εσωτερικό, θέτει νέες διαστάσεις στον έξυπνο χειρισμό, η υποβοήθηση οδήγησης είναι δυνατή έως τα 210 χλμ./ώρα, ενώ είναι το πρώτο Volkswagen που εξοπλίζεται με το σύστημα επικοινωνίας Car2X που αναγνωρίζει και προειδοποιεί για επικίνδυνες καταστάσεις.
Η Volkswagen γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Golf εκεί όπου γεννήθηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται τα τελευταία 45 χρόνια: στο Autostadt Wolfsburg.
Να θυμίσουμε ότι στην παρουσίαση του Golf πρώτης γενιάς, το 1974, κάποιοι εργαζόμενοι της Volkswagen στο Wolfsburg, συμπεριλαμβανομένου του Anton Konrad, τότε επικεφαλής Τύπου της μάρκας, συνέταξαν ένα μυστικό σχέδιο για την ανάπτυξη μιας σπορ έκδοσης του Golf. Δεν υπήρχε επίσημη εντολή για την ανάπτυξη ενός “Sport Golf”, αλλά ο Hermann Hablitzel, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την τεχνολογία, εξασφάλισε ότι το έργο πήρε αρχική έγκριση. Εμφανίστηκαν κάποια πρωτότυπα, ανάμεσά τους ένα Golf με κινητήρα με καρμπυρατέρ με ισχύ 100 PS.
Παρόλο που έχουν περάσει 45 χρόνια από τη στιγμή που εμφανίσθηκε το πρώτο Golf και η Volkswagen καταφέρνει κάθε φορά να εξελίσσει το design του μοντέλου με δυναμικές, καθαρές γραμμές και ελκυστικές αναλογίες. Αναλυτικότερα, διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί ώστε η μετωπική επιφάνεια να μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο εντυπωσιακό 0,275.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Volkswagen Golf 1.0 eTSI 110 ps
VW Golf GTI: Πιο πλατύ δεν γίνεται
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αυτό είναι το πρώτο VW Golf R των 320 ίππων που ήρθε στην Ελλάδα