Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Οι καλύτεροι φορτιστές

SKODA 2021-1

Skoda Scala G-TEC: O πρωταθλητής της οικονομίας

  • newsautoteam

Το νέο Skoda Scala προσφέρει ένα κορυφαίο πακέτο σύγχρονων τεχνολογιών και κορυφαίας ποιότητας στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback ενώ με την προσθήκη της έκδοσης φυσικού αερίου G-TEC αποτελεί ό,τι πιο οικονομικό σε λειτουργικά έξοδα έχει να προσφέρει η ελληνική αγορά σήμερα.

Στην διαρκή ανοδική πορεία εξέλιξης της σύγχρονης Skoda, το Scala αποτελεί ένα σημαντικό “σκαλοπάτι” στην ολοκλήρωση της νέας φιλοσοφίας της τσέχικης εταιρίας. Μία φιλοσοφία που θέλει τη Skoda να έχει ανέβει πολλά επίπεδα σε ό,τι έχει να κάνει με την τεχνολογία και την ποιότητα των αυτοκινήτων της, διατηρώντας παράλληλα και όλες τις αξίες της μάρκας που την συνόδεψαν έως τις μέρες μας όπως το κορυφβαίο value for money αλλά και την έμφαση στην άνεση και την πρακτικότητά τους.

Το Scala είναι η πιο σημαντική και ολοκληρωμένη προσπάθεια της Skoda στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, ένα πραγματικό άλμα προόδου για την μάρκα και ένα αυτοκίνητο που καταφέρνει να ξεχωρίζει όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και σε ό,τι αφορά την πολύ υψηλή ποιότητα και την πληθώρα σύγχρονων τεχνολογβιών και εξοπλισμού που σπανίζουν στην κατηγορία.

Είναι το πρώτο Skoda που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του Volkswagen Group, κατασκευασμένο με ανωτέρου επιπέδου υλικά και πανταχού παρούσα μία αίσθηση αναβαθμισμένης ποιότητας και πολυτέλειας. Η εξωτερική του σχεδίαση είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή και καλαίσθητη, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα αισθητική προσέγγιση της Skoda σε όλα της τα μοντέλα και τονίζοντας στον μέγιστο βαθμό την συνολική ποιοτική αναβάθμιση της εταιρίας. Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους έως και 18 ιντσών δημιουργούν δυναμικούς τόνους, ενώ το μεγάλου μεγέθους πίσω παράθυρο που είναι διαθέσιμο στο πακέτο Emotion προσδίδει στο Skoda Scala ένα μοναδικό στυλ, για το οποίο ήδη έχει συγκεντρώσει αρκετά βραβεία.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Στο σαλόνι το Scala δείχνει την σημαντική εξέλιξη της Skoda σε ότι αφορά την ποιότητα και την μετάβαση της εταιρίας σε ένα πιο εξελιγμένο ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονων τεχνολογιών. Ο πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής βρίσκονται ψηλά στο ταμπλό που καλύπτεται από υψηλής ποιότητας μαλακό αφρώδες υλικό, προσδίδοντας έναν αέρα άνεσης και χαλαρής ατμόσφαιρας. Το προαιρετικό Virtual Cockpit διαθέτει οθόνη 10,25 ιντσών ενώ τα συστήματα infotainment από την 3η γενιά του MIB modular infotainment matrix έρχονται με διαγώνιο οθόνης από 6,5 έως 9,2 ίντσες και διαθέτουν τεράστιες δυνατότητες διασύνδεσης.

Ο εξοπλισμός άνεσης και υποβοήθησης είναι ιδιαίτερα πλήρης διαθέτοντας συστήματα που προέρχονται από μεγαλύτερες και ακριβότερες κατηγορίες. Δεν λείπουν επίσης κάποια σημαντικά για την κατηγορία στοιχεία όπως οι full LED προβολείς, η δυνατότητα εξοπλισμού με έως και ενός εννέα αερόσακους αλλά και οι έξυπνες ιδέες Simply Clever για την εξυπηρέτηση των μικρών καθημερινών αναγκών του οδηγού.

H έκδοση συμπιεσμένου φυσικού αερίου G-TEC εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο TSΙ του ενός λίτρου ο οποίος αποδίδει 90 ίππους στις 4.000-5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 160 Nm από τις 1.800 έως τις 3.800 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα που φθάνει τα 182km/h ενώ η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/hδιαρκεί 12,3 δευτερόλεπτα.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Η διάταξη της Skoda αποτελείται από τρία ρεζερβουάρ CNG κατασκευασμένα από χάλυβα υψηλής αντοχής, τα οποία χωράνε μέχρι 13,8 kg καυσίμου. Με καύσιμο μόνο το φυσικό αέριο η αυτονομία φθάνει έως και τα 410 χιλιόμετρα. Και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων, η συνολική αυτονομία μπορεί να ανέβει έως και τα 630 χιλιόμετρα.

Η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα σε συνδυασμό με την χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου έχουν σαν αποτέλεσμα μία μέση κατανάλωση των 3 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα διαδρομής, μία τιμή που είναι αδύνατον να πλησιάσει οποιοδήποτε άλλο καύσιμο. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 99 gr/km κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας. Παράλληλα ιδιαίτερα χαμηλά είναι και οι εκπομπές NOx ενώ εκλείπουν οι εκπομπές μικροσωματιδίων.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Η αλλαγή από το ένα σύστημα καυσίμου στο άλλο γίνεται αυτόματα χωρίς να γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό. Ο κινητήρας ξεκινά τη λειτουργία του στο πρόγραμμα βενζίνης και μετά αλλάζει σε CNG. Η πράσινη λυχνία στον πίνακα οργάνων υποδηλώνει ότι το CNG mode είναι ενεργό. Όταν τελειώσει το CNG το αυτοκίνητο περνά αυτόματα στο πρόγραμμα βενζίνης (petrol mode).

Το Skoda Scala G-TEC είναι ετοιμοπαράδοτο, προσφέρεται σε μία πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Ambition, και υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Skoda One το οποίο προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για ένα χρόνο, προνομιακό επιτόκιο από 3,5% για ακόμα χαμηλότερη δόση, προκαταβολή από 0% και πληρωμή της πρώτης δόσης σε 4 μήνες από την αγορά. Παράλληλα το αυτοκίνητο διατίθεται και για online παραγγελία μέσα από την πολύ εξελιγμένη πλατφόρμα της ελληνικής αντιπροσωπείας, μέσω της οποίας υπάρχει και σημαντικό όφελος στην τελική τιμή του αυτοκινήτου.

Συνολικά, το Skoda Scala G-TEC αποτελεί μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για όποιον χρειάζεται ένα compact αμάξωμα αλλά με μεγάλους χώρους για να καλύψει τις οικογενειακές του ανάγκες, όμορφο στιλ, ξεχωριστή ποιότητα, πλούσιο εξοπλισμό και -πάνω από όλα- την απίστευτη οικονομία που μόνο το φυσικό αέριο CNG μπορεί να προσφέρει στην καθημερινή χρήση.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Tα Skoda Scala & Kamiq σε έκδοση με φυσικό αέριο (τιμές)
Δοκιμή: Skoda Scala 1.0 G-Tec
Τα πιο δημοφιλή αξεσουάρ για τα Skoda Scala και Kamiq

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto