Live Κίνηση
Περισσότερα
Renault

Renault Captur E-Tech Plug-in: Κίνηση χωρίς περιορισμούς

Ελλάδα 20:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Captur E-Tech Plug-in: Κίνηση χωρίς περιορισμούς

Renault

Renault Captur E-Tech Plug-in: Κίνηση χωρίς περιορισμούς

Renault

Ηλεκτρικό; Ή με θερμικό κινητήρα και κατανάλωση μόλις 1,5 λ/100χλμ; Το Renault Captur E-Tech Plug-in συνδυάζει το καλύτερο από δύο κόσμους.

Advertisement
Advertisement

Μετά τις εκδόσεις βενζίνης, diesel και LPG (υγραέριο) η Renault διευρύνει ακόμη περισσότερο τις επιλογές σας στην γκάμα της.

Το επόμενο βήμα στην επιλογή κινητήριων συνόλων για το Renault Captur θα είναι η Υβριδική τεχνολογία με διαθέσιμο το νέο E-Tech Plug-in υβριδικό μοτέρ, που ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: Αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό.

Ο E-Tech Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Το E-Tech Plug-in Captur διακρίνεται για την ευελιξία του: Έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του.

Advertisement
Advertisement

Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-Tech Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-Tech μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το Plug-In Crossover αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP).

Advertisement

Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

CMF-B : Αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς

Advertisement

Το Renault Captur χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς του Groupe Renault με την ονομασία CMF-B, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Clio, εξασφαλίζοντας πολλά πλεονεκτήματα. Λόγω της νέας της αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και το καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα που εξασφαλίζει χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση. Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων CO2. Το Captur έχει επίσης βελτιωθεί και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως χάρη στην απομόνωση του χώρου του κινητήρα.

Για να προσφέρει το καλύτερο σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, η πλατφόρμα CMF-B του έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, αναφορικά με τη δομή του αμαξώματος, τα πλευρικά μέρη και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στην κορυφαία διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP. Τέλος, η νέα σχεδίαση των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων της πλατφόρμας CMF-B δίνει στο Crossover της Renault τη δυνατότητα να προσφέρει τα πλέον σύγχρονα και πιο ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της αγοράς.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Νέο Renault Captur: Σε νέα πλατφόρμα και με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων

Renault: Τρία νέα υβριδικά μοντέλα (+video)

Νέο Renault Captur: Ηλεκτρικό κατ’ επιλογή