Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέο Renault Captur: Σε νέα πλατφόρμα και με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων

Ελλάδα 11:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Renault Captur: Σε νέα πλατφόρμα και με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων

ΝΕΑ

Νέο Renault Captur: Σε νέα πλατφόρμα και με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων

ΝΕΑ

Το Renault Captur 2ης γενιάς, το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία του στην Ευρώπη, που ήρθε τώρα και στην Ελλάδα, βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault και προσφέρεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων της αγοράς.

Advertisement
Advertisement

Ο πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact SUV (B-SUV), το Renault Captur, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 90 χώρες. Έτσι, έγινε πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future»(2017-2022) του Groupe Renault.

Παράλληλα, αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα του, προσφέρεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων της αγοράς, αφού εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG), ενώ, μέσα στη χρονιά, θα είναι διαθέσιμο και στην plug-in υβριδική έκδοση E-TECH.

Advertisement
Advertisement

Η γκάμα κινητήρων του νέου Renault Captur

Κινητήρες βενζίνης

Advertisement

1.0 TCe 100, εισαγωγή σε μία νέα γκάμα κινητήρων

Το Captur είναι το 2ο μοντέλο στη γκάμα της Renault, μετά το Clio, που εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe. Με απόδοση 100 ίππων και 160 Nm ροπής, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς κάνει το Renault Captur ένα πολυτάλαντο SUV για οδήγηση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Advertisement

1.3 TCe 130 FAP, συνδυάζει το δυναμισμό και την οικονομία

Ο σύγχρονος κινητήρας Energy 1.3 TCe FAP με απόδοση 130 ίππων και 240 Nm ροπής, τοποθετείται και στο Captur, αφού απέδειξε την αξιοπιστία και τα προτερήματά του στην προηγούμενη γενιά, αλλά και σε πολλά άλλα μοντέλα της γκάμας Renault. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

1.3 TCe 155 FAP, η υπέρτατη οδηγική απόλαυση

Advertisement

Η έκδοση των 155 ίππων με 270 Nm  ροπής του κινητήρα 1.3 TCe FAP απευθύνεται σε εκείνους που επιθυμούν να εκμεταλλευθούν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Renault Captur. Η εμπειρία οδήγησης παρουσιάζεται βελτιωμένη χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Κινητήρες diesel

1.5 Blue dCi 95 & 115, κινητήρες τελευταίας γενιάς για περισσότερη οικονομία

Ο κινητήρας 1.5 BluedCi, έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να πληροί τις καινούργιες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων καθώς διαθέτει σύστημα καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής (SCR), διατίθεται σε δύο παραλλαγές προσαρμοσμένες για χρήση εντός και εκτός πόλης: με 95 ίππους / 240 Nm και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων για εξαιρετικά οικονομική οδήγηση και 115 ίππους / 260 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων,με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Κινητήρας διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου (LPG)

1.0 TCe 100 LPG

To Renault Captur διατίθεται από την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ελλάδα και με το νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου, καταναλώνοντας βενζίνη και υγραέριο. Το σύνολο προσφέρει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. χαρακτηριστικό που τον καθιστά ικανό για ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης).

Υβριδικό, επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης

E-TECH plug-in

Μέσα στο 2020, το Renault Captur θα είναι διαθέσιμο με τον νέο E-TECH plug-in υβριδικό κινητήρα των 160 ίππων. Σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) το Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Σε μικτές συνθήκες, το Captur E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP).

CMF-B: Αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς

Το νέο Captur χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς του Groupe Renault με την ονομασία CMF-B, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Clio, εξασφαλίζοντας πληθώρα πλεονεκτημάτων. Λόγω της νέας της αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και το καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα που εξασφαλίζει χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση. Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων CO2.

Για να προσφέρει το καλύτερο σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, η πλατφόρμα CMF-B του Captur έχει επανασχεδιαστεί εντελώς αναφορικά με τη δομή του αμαξώματος, τα πλευρικά μέρη και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στην κορυφαία διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP.