Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

Renault

Νέο Renault Captur: Ηλεκτρικό κατ’ επιλογή

  • newsautoteam
Renault-captur-E-TECH-f1000x600

Best-seller στην κατηγορία του, τόσο στη Γαλλία όσο και στην Ευρώπη, το Captur αποτελεί ήδη ένα ορόσημο στη γκάμα της Renault.

Με τις πωλήσεις του να καλύπτουν όλες τις ηπείρους, το νέο Captur συνεχίζει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία παρουσιάζοντας μία έκδοση, ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογικά. Ειδικά με τον ολοκαίνουριο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα του, ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό.

Μέσω του εμβληματικού και ιδιαίτερα δημοφιλούς της μοντέλου και βασιζόμενη στην μεγάλη της εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρικών μοντέλων, η Renault μαζικοποιεί την τεχνολογία plug-in hybrid κάνοντας τη μοναδική εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης, προσιτή σε όλο το αγοραστικό κοινό.

Renault-captur-E-TECH-b1000x600

Ευελιξία στο μέγιστο βαθμό
Ο E-TECH Plug-in 160hp κινητήρας και η αυξημένη ισχύoς της μπαταρίας (9,8 kWh και 400V) σημαίνει ότι νέο Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτρικά, έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε συνθήκες αστικού περιβάλλοντος (WLTP πόλη). Το Νέο Captur διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε συνηθισμένες διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα, χωρίς να προβληματίσει καθόλου τον οδηγό του για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζεται τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας του νέου κινητήρα E-TECH Plug-in λειτουργεί ως ενός συμβατικού full hybrid E-TECH μοντέλου, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης.

Renault-captur-E-TECH-g1000x600

Το νέο Captur E-TECH Plug-in προσφέρει και τη νέα επιλογή «PURE» στο σύστημα multi-SENSE. Με αυτό το πρόγραμμα επιτυγχάνεται η μετάβαση – εφόσον η ισχύς της μπαταρίας είναι ικανοποιητική – στην ηλεκτρική οδήγηση.

Το σύστημα multi-SENSE διαθέτει επίσης και ειδικό πρόγραμμα ‘SPORT’. Σε συγκεκριμένες συνθήκες, και εφόσον υπάρχει απόθεμα ισχύος στην μπαταρία, με το δυνατό πάτημα του γκαζιού, ενεργοποιούνται και οι τρείς κινητήρες χάρη στην αρχιτεκτονική σειριακής και παράλληλης λειτουργίας. Με αυτό το πρόγραμμα το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την πλήρη ισχύ και τωι των τριών κινητήρων, επιλογή που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη στα προσπεράσματα, για παράδειγμα.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του συστήματος multi-SENSE είναι το πρόγραμμα ‘E-Save’, που περιορίζει τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα εξοικονομώντας ενέργεια (τουλάχιστον κατά 40%) και δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να κινείται ‘ηλεκτρικά’ όποτε εκείνος το επιθυμεί (οδηγώντας στην πόλη για παράδειγμα).

Renault-captur-E-TECH-a1000x600

Χάρη στη μοναδική χωρητικότητα της μπαταρίας, την ικανότητα ανάκτησης ενεργείας και τους δύο ηλεκτροκινητήρες του, το νέο Captur εκμεταλλεύεται ιδανικά όλα τα πλεονεκτήματα του υβριδικού συστήματος E-TECH: τη εκκίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και τη μειωμένη κατανάλωση.

Σε μικτές συνθήκες, το νέο Captur E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χιλιόμετρο (τιμές WLTP).

Εσωτερικός κόσμος
Στο εσωτερικό, ο χώρος των καθισμάτων παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος, σε διαδρομή έως και 16 εκατοστά. Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Renault-captur-E-TECH-c1000x600

Η υπογραφή E-TECH ξεχωρίζει και στο ‘Smart Cockpit’ ενώ το σήμα ‘E-TECH Plug-in Hybrid’ κοσμεί και το λεβιέ ταχυτήτων. Το πλήκτρο Stop-and-Start έχει αντικατασταθεί από ένα πλήκτρο με την ένδειξη ‘EV’ που ενεργοποιεί απευθείας το πρόγραμμα ‘PURE’ κατά την οδήγηση. Ο ηλεκτροκίνητος μοχλός ταχυτήτων ‘e-shifter’ (χωρίς μηχανικές ντίζες) διαθέτει την επιλογή ‘Brake’ ώστε να εκμεταλλεύεται πλήρως τη λειτουργία ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα.

Το νέο Captur E-TECH Plug-In διαθέτει δύο μεγάλες οθόνες: μία 10.2” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία 9.3” για το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK. Οι δύο αυτές οθόνες διευκολύνουν τον οδηγό στην κατανόηση και παρακολούθηση του τρόπου κίνησης του αυτοκινήτου κάθε στιγμή. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη TFT προσφέρει τη δυνατότητα εμφάνισης της διάρκειας της μπαταρίας, του υπολειπόμενου χρόνου μέχρι τη φόρτιση, την εναλλαγή της ροής ενέργειας, την ανάκτηση ενεργείας και το τρέχον επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα.

Renault-captur-E-TECH-d1000x600

Με την ίδια φιλοσοφία, μέσω διαφορετικών χρωμάτων είναι εύκολο για τον οδηγό να γνωρίζει με ποιο σύστημα οδηγείται κάθε στιγμή το αυτοκίνητο: πράσινο όταν κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα, μπλε όταν το σύστημα βρίσκεται σε πρόγραμμα ανάκτησης ενέργειας. Τέλος, όλες οι πληροφορίες που αφορούν στην κατανάλωση ενεργείας, είναι επίσης διαθέσιμες και μέσω της οθόνης των πολυμέσων.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto