Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-DACIA-LPG

Renault Group LPG: Η πιο πειστική απάντηση στην πανάκριβη βενζίνη

Ελλάδα 15:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Group LPG: Η πιο πειστική απάντηση στην πανάκριβη βενζίνη

RENAULT-DACIA-LPG

Renault Group LPG: Η πιο πειστική απάντηση στην πανάκριβη βενζίνη

RENAULT-DACIA-LPG

Τα αυτοκίνητα της Renault και της Dacia με δυνατότητα διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG) προσφέρουν μία έξυπνη και προσιτή λύση για όσους αναζητούν την μέγιστη δυνατή οικονομία σε καύσιμα.

Advertisement
Advertisement

Σε μία εποχή που τα καύσιμα έχουν κυριολεκτικά ξεφύγει και αποτελούν τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο για ένα οδηγό, η Renault και η Dacia προσφέρουν την δυνατότητα στον Έλληνα καταναλωτή να επιλέξει μία πολύ ενδιαφέρουσα και σαφώς πιο οικονομική λύση.

Τα σύστημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG που εγκαθιστούν και οι δύο εταιρίες στα προσιτά μοντέλα τους εξασφαλίζει εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ασφάλειας, σε συνδυασμό με μία απίστευτη οικονομία σε καύσιμο και περιορισμό στις εκπομπές των ρύπων.

Με τις σημερινές τιμές των καυσίμων, ο χρήστης ενός οχήματος που καταναλώνει και υγραέριο μπορεί να δει μείωση στα έξοδά του έως και 50%. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνει απόσβεση του έξτρα κόστους μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, πολύ δε περισσότερο όταν η επιβάρυνση στα αυτοκίνητα του Renault Group είναι ιδιαίτερα χαμηλή.

Advertisement
Advertisement

Η εργοστασιακή εγκατάσταση σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψει κανείς έξτρα χρήματα για να κάνει την μετατροπή, με αμφίβολης αποτελεσματικότητας συστήματα υγραεριοκίνησης.

Η εγκατάσταση από το εργοστάσιο δίνει στο αυτοκίνητο την σιγουριά της σωστής λειτουργίας και της μέγιστης δυνατής ασφάλειας. Ενώ παράλληλα παρέχει και πλήρεις εγγυήσεις καλής λειτουργίας, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται ο οδηγός σε βάθος χρόνου.

Advertisement

Στην περίπτωση του Renault Group, είναι σημαντικό ότι ο κινητήρας 1.0 ΤCe έχει εξελιχθεί με βάση το δεδομένο ότι θα καταναλώνει και LPG, έχοντας αρκετές τροποποιήσεις που βελτιώνουν την καύση και κάνουν πολύ πιο αποδοτική την λειτουργία του.

Κάτι που δεν συμβαίνει με τις εκ των υστέρων τοποθετήσεις συστημάτων υγραερίου, όπου ο κινητήρας δεν είναι σχεδιασμένος και για αυτό το καύσιμο και συνήθως ανακύπτουν πολλά θέματα αξιοπιστίας και σωστής λειτουργίας του κινητήρα.

Advertisement

Η εργοστασιακή εγκατάσταση εγγυάται και την σωστή τοποθέτηση, χωρίς πατέντες και μετατροπές στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα αυτοκίνητα της Renault και της Dacia η δεξαμενή για το υγραέριο είναι τοποθετημένη ακριβώς στον χώρο που θα βρισκόταν η ρεζέρβα, χωρίς να επηρεάζει τον χώρο αποσκευών.

Και πάνω από όλα με σωστά τοποθετημένα τα εξαρτήματα και με πλήρη εγγύηση της ασφαλούς και απροβλημάτιστης λειτουργίας τους σε βάθος χρόνου.

Advertisement

Ως καύσιμο το LPG είναι αρκετά πιο οικολογικό με μικρότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον σε σύγκριση με την βενζίνη. Αυτό εξασφαλίζει την απαλλαγή από την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας αλλά και την ελεύθερη κίνηση των αυτοκινήτων του Renault Group μέσα στον Δακτύλιο της Αθήνας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με υπολογισμούς, ένας κινητήρας με καύσιμο το LPG εκπέμπει έως και 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου και σημαντικά μειωμένα μονοξείδια του άνθρακα, ανάλογα με τον εκάστοτε τύπο του κινητήρα.

Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό του LPG ως καύσιμο είναι ότι προσφέρει μία πιο καθαρή καύση καθώς δεν περιέχει μόλυβδο. Αυτό οδηγεί σε χαμηλότερες τριβές μέσα στον κινητήρα και καλύτερη απόδοση, στοιχεία που συμβάλουν στην αξιοπιστία του κινητήρα και τις χαμηλότερες ανάγκες του για συντήρηση.

Για όλα αυτά φροντίζει η Renault με το να διατηρεί σε ισχύ την εγγύηση των 5 ετών για όλο το όχημα και να προσφέρει και δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια. Σημαντική είναι και η υποστήριξη της εταιρίας σε after sales υπηρεσίες, καθώς και στην συντήρηση του οχήματος με LPG η οποία πρέπει να γίνεται αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η σωστή και ασφαλής λειτουργία του σε βάθος χρόνου.

Με πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα (μεταξύ αυτών και η τεράστια αυτονομία που αγγίζει και τα 1.500 χιλιόμετρα), τα αυτοκίνητα διπλού καυσίμου της Renault και της Dacia αποτελούν αυτή την εποχή την πιο ολοκληρωμένη και πειστική απάντηση σε όσους προσπαθούν να ξεφύγουν από τον κόστος της πανάκριβης βενζίνης και να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις μετακινήσεις τους με τα λειτουργικά τους έξοδα σε λογικά επίπεδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Captur Plug-in Hybrid
Δοκιμή: Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Δοκιμή: Dacia Duster 1.5 dCi 115 PS 4×4