Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Renault 2022-1

Τα μυστικά επιτυχίας του νέου Dacia Jogger

  • newsautoteam

Το νέο Dacia Jogger αποτελεί χωρίς περιστροφές το ολοκληρωμένο προσιτό αυτοκίνητο με τον πολύπλευρο χαρακτήρα απέναντι στις υπέρογκες και σύγχρονες οικογενειακές απαιτήσεις.

Από εκεί και πέρα, σαν γνήσιο μέλος της διάσημης οικογένειας Dacia, το νέο Jogger προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, την ευελιξία αλλά και την πρακτικότητα ενός έξυπνου πολυμορφικού οικογενειακού οχήματος.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν πως το νέο και καταξιωμένο Dacia Jogger διαθέτει ένα μεγάλο αμάξωμα που προσεγγίζει τα 4,55 μέτρα, προσφέροντας την απαραίτητη ευρυχωρία όπως και την κορυφαία ευελιξία ενός σαφώς μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Το νέο Jogger λοιπόν επιτυγχάνει τον περιορισμό των κραδασμών χάρη στην εξαιρετικά ανθεκτική και άκαμπτη δομή του. Το ενισχυμένο πλαίσιο του περιλαμβάνει ειδικές ενισχύσεις στο μπλοκ του κινητήρα (πλευρικές δοκούς και υποπλαίσιο στο κάτω μέρος) αλλά και στο χώρο των επιβατών.

Ταυτόχρονα, οι αισθητήρες πίεσης στις πόρτες, σε συνδυασμό με το επιταχυνσιόμετρο, παρέχουν έγκαιρη αναγνώριση των πλευρικών συγκρούσεων και επομένως ταχύτερη ενεργοποίηση των πλευρικών και των αερόσακων τύπου κουρτίνας, που προστατεύουν τις περιοχές της κοιλιάς, του στήθους και του κεφαλιού.

Το νέο Dacia Jogger ρίχνει μεγάλο βάρος όπως αναμενόταν και στο νευραλγικό τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, με ότι θετικό συνεπάγεται αυτό, όπως ακριβώς απαιτείται να κάνει κάθε ολοκληρωμένο οικογενειακό όχημα που σέβεται πρωτίστως τον εαυτό του αλλά και τους επιβάτες.

Τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που υιοθετεί το SUV της Dacia περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Emergency Brake Assist), Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning), Υποβοήθηση Στάθμευσης (Park Assist), Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (Hill Start Assist).

Η ενισχυμένη μπροστινή δομή αμαξώματος του νέου Dacia Jogger βοηθά στη μείωση των κραδασμών από τον κινητήρα. Το πάχος των επενδύσεων του πορτ μπαγκάζ, η αεροτομή στο επάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών, τα πλαίσια στις πόρτες, εξαλείφουν την κοιλότητα μεταξύ των θυρών και του αμαξώματος και μειώνουν τον θόρυβο κύλισης.

Εκτός των παραπάνω, εκτεταμένη μελέτη επιτεύχθηκε με σκοπό τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων, όπως, για παράδειγμα προκύπτει από την τσιμούχα μεταξύ της βάσης και του περιβλήματος του καθρέφτη. Η αεροδυναμική έχει αποτελέσει αντικείμενο προσεκτικής δουλειάς από τις ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής.

Με αυτό τον τρόπο, το ταξίδι του νέου Dacia Jogger γίνεται ακόμη πιο ήσυχο και άνετο αλλά παράλληλα και πιο οικονομικό σε καύσιμο. Ο οδηγός και οι επιβάτες του μπορούν από τώρα να χαμογελούν προκαταβολικά. Τίποτα δεν πρόκειται να χαλάσει την ευχάριστη εκδρομική διάθεση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Dacia Jogger: Το πιο προσιτό 7θέσιο της αγοράς!
Dacia Jogger: Πως σχεδιάστηκε
Τι μας αρέσει στο νέο Dacia Jogger

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto