Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλλυ Ντακάρ 2024: Προεπισκόπηση

Ελλάδα 7:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλλυ Ντακάρ 2024: Προεπισκόπηση

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλλυ Ντακάρ 2024: Προεπισκόπηση

ΑΓΩΝΕΣ

Η αγωνιστική σεζόν ξεκινάει αύριο με την σκληρότερη από όλες τις δοκιμασίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό είναι το Ράλλυ Ντακάρ του 2024!

Advertisement
Advertisement

Το σενάριο του φετινού αγώνα, μάλιστα, θα είναι πολύ διαφορετικό από εκείνα των προηγούμενων δύο ετών.

Μπορεί σε αυτά ο mr Dakar, Νάσερ Αλ-Ατίγια να ήταν κυρίαρχος. Ωστόσο φέτος ο Καταριανός οδηγός δεν θα αγωνιστεί με την Toyota αλλά με την Prodrive. Η αλλαγή αυτή ανοίγει, μοιραία, το πεδίο προς τους πολλούς… μνηστήρες του θρόνου της ερήμου! Φυσικά δεν θα έπρεπε να αποκλείσουμε την Prodrive από την διεκδίκηση της νίκης. Εξάλλου εκτός από τον Αλ-Ατίγια, ο Σεμπαστιέν Λεμπ θα οδηγεί επίσης για λογαριασμό της.

Advertisement
Advertisement

Εξάλλου, η Prodrive έχει δείξει ότι διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να διεκδικήσει τη νίκη στον φημισμένο αγώνα. Το 2024, μάλιστα, ίσως να είναι η καλύτερη ευκαιρία της ομάδας για το τρόπαιο. Με τους Αλ-Ατίγια και Λεμπ πίσω από το τιμόνι του Hunter T1+, η Prodrive θα έχει στη διάθεσή της έναν συνδυασμό εφάμιλλο εκείνου της Audi. Και χωρίς το πολύπλοκο υβριδικό σύστημα της τελευταίας.

Η γερμανική ομάδα θα διατηρήσει το οδηγικό τρίο των τελευταίων ετών. Έτσι οι Στεφάν Πετερανσέλ, Κάρλος Σάινθ και Ματίας Έκστρομ θα τα δώσουν όλα για τρίτη συνεχή χρονιά για την απόλυτη επικράτηση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πρώτος είναι και ο πολυνίκης του θεσμού. Θα πρέπει, όμως, να έχει και την βοήθεια του RS Q e-tron, κυρίως στον τομέα της αξιοπιστίας.

Advertisement

Αυτή θα είναι η τελευταία χρονιά της Audi στο Ντακάρ. Οι Γερμανοί από το 2025 επικεντρώνονται αποκλειστικά στο project τους στη Formula 1. Και σίγουρα θέλουν να κλείσουν αυτήν την περίοδο συμμετοχής τους στο Ντακάρ με τη νίκη.

Toyota και Ford

Advertisement

Στον αντίποδα η Toyota θα έχει μόλις ένα από τα περσινά της πληρώματα για τον φετινό αγώνα. Ο Ντε Βιγιέρ θα ηγηθεί της ιαπωνικής ομάδας στην προσπάθεια να διατηρήσει τα κεκτημένα των τελευταίων ετών. Το δεύτερο Hilux θα το οδηγήσει ο Μοράες ενώ για τους Ιάπωνες θα τρέξουν επίσης οι Κιντέρο, Μποτερίλ και Βαριάβα. Ο τελευταίος θα είναι και ο νεότερος οδηγός στην ιστορία του rally-raid που παίρνει εκκίνηση, όντας μόλις 18 ετών!

Τελευταία εργοστασιακή συμμετοχή είναι εκείνη της Ford. Ωστόσο θα πρόκειται απλώς για μία πρώτη διερευνητική προσπάθεια της ομάδας. Η πλήρης συμμετοχή της με το ειδικά κατασκευασμένο για τον αγώνα Ranger θα γίνει το 2025.

Advertisement

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι οι οδηγοί της Ford θα είναι αδιάφοροι. Οι Ρόμα και Γούλριτζ θα προσπαθήσουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και σε έναν αγώνα με συνεχείς ανατροπές κανένας δεν μπορεί να αποκλειστεί εκ των προτέρων από τη διεκδίκηση της νίκης!

Υπομονή μέχρι αύριο, λοιπόν, όταν και θα δοθεί η εκκίνηση στην Αλούλα της Σαουδικής Αραβίας. Ο αγώνας θα κρατήσει δύο εβδομάδες με τον τερματισμό να λαμβάνει χώρα στις 19 του μηνός στο Γιάνμπου. Στις 13 Ιανουαρίου τα πληρώματα θα έχουν την ευκαιρία να ξεκουραστούν για μία ημέρα.

Μείνετε συντονισμένοι στο newsauto.gr για όλες τις τελευταίες εξελίξεις του πιο σκληρού αγώνα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ράλλυ Ντακάρ 2023: Οι νικητές της μεγάλης περιπέτειας (+video)
Η Dacia στο Dakar του 2025 με τον Λεμπ!
Αλ-Ατίγια: Στην Dacia από το 2025