
Οι Rovanpera και Neuville ήταν εξόχως ανταγωνιστικοί κατά την τρίτη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Όμως, ο πολύπειρος Ogier παραμένει στην κορυφή.
Ο Γάλλος οδηγός της Toyota μπορεί να κέρδισε μόνο μία ειδική διαδρομή. Μπόρεσε, όμως, να κρατήσει υπό έλεγχο τις αντεπιθέσεις των Rovanpera και Neuville. Στο τέλος έκλεισε την ημέρα 16 δευτερόλεπτα μπροστά από τον πρώτο και 32 από τον δεύτερο.
Η προσέγγιση του Ogier ήταν σχετικά συντηρητική και στόχευε περισσότερο στην αποφυγή κλαταρισμάτων τα οποία πάντα καραδοκούν στο Μόντε Κάρλο. «Προσπάθησα να έχω έναν καθαρό αγώνα. Η τελευταία ειδική ήταν η πιο επικίνδυνη για κλαταρίσματα. Έτσι, οδήγησα συντηρητικά και είμαι χαρούμενος που τώρα ολοκληρώθηκε» δήλωσε ο Sebastien μετά την ολοκλήρωση της 14ης ειδικής με την οποία έκλεισε η δοκιμασία του Σαββάτου.
Από την άλλη ο Rovanpera κερδίζοντας την Ubraye-Entrevaux 2 κατάφερε να φέρει την διαφορά του από τον Neuville στην μεγαλύτερη τιμή της από την αρχή της ημέρας. Ο Φιλανδός πρωταθλητής πήρε 4 ειδικές σήμερα και βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να προβληματίσει τον Ogier στις τέσσερις αυριανές ειδικές με τις οποίες πέφτει και η αυλαία του αγώνα.
Ο Βέλγος τα πήγε κι εκείνος εξαιρετικά σήμερα, κερδίζοντας δύο ειδικές. Όμως, στην τελευταία δοκιμασία της ημέρας έχασε 7 δευτερόλεπτα σε σχέση με τον Rovanpera. «Δυσκολεύτηκα σε κάποια γρήγορα περάσματα. Δεν νομίζω ότι μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω» δήλωσε ο Βέλγος.
Για τον Ott Tanak ήταν μία δύσκολη ημέρα. Ο Εσθονός αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με την υποβοήθηση του τιμονιού που είχε πλήξει και τον Loubet χθες. «Το πρόβλημα φαίνεται να σχετίζεται με την θερμοκρασία. Κυρίως στα αργά σημεία» σχολίασε ο Tanak. Έτσι, ο Evans πέρασε στην 4η θέση.
Η πρώτη δεκάδα μετά το τέλος της τρίτης ημέρας
Θέση | NO | Οδηγός | Συνοδηγός | Ομάδα | Κατηγορία | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | #17 | S. OGIER | V. LANDAIS | ![]() |
RC1 | 2:27:11.5 | |
2 | #69 | K. ROVANPERÄ | J. HALTTUNEN | ![]() |
RC1 | 2:27:27.5 | +16.0 |
3 | #11 | T. NEUVILLE | M. WYDAEGHE | ![]() |
RC1 | 2:27:43.5 | +32.0 |
4 | #33 | E. EVANS | S. MARTIN | ![]() |
RC1 | 2:28:08.0 | +56.5 |
5 | #8 | O. TÄNAK | M. JÄRVEOJA | ![]() |
RC1 | 2:28:48.8 | +1:37.3 |
6 | #18 | T. KATSUTA | A. JOHNSTON | ![]() |
RC1 | 2:29:27.2 | +2:15.7 |
7 | #6 | D. SORDO | C. CARRERA | ![]() |
RC1 | 2:30:20.3 | +3:08.8 |
8 | #4 | E. LAPPI | J. FERM | ![]() |
RC1 | 2:30:22.9 | +3:11.4 |
9 | #24 | N. GRYAZIN | K. ALEKSANDROV | ![]() |
RC2 | 2:35:17.6 | +8:06.1 |
10 | #21 | Y. ROSSEL | A. DUNAND | ![]() |
RC2 | 2:35:32.8 | +8:21.3 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
WRC 2023: Προεπισκόπηση (+video)
Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ο Ogier παίρνει τα ηνία μετά το πρώτο σκέλος
Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ο Ogier προελαύνει
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto