Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Η εξέλιξη του Audi Sport quattro

  • NewsAuto.gr

Το υβριδικό coupe επιδόσεων που παρουσίασε η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ στη Φρανφκούρτη θα κάνει νέα εμφάνιση στις 6 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας. Εκεί φιλοξενείται η μεγαλύτερη έκθεση ηλεκτρονικών ειδών στον κόσμο, η CES (Consumer Electronics Show). Το πρωτότυπο Audi Sport quattro, με συνδυαστική ισχύ 700 PS, εξοπλίζεται με φώτα τεχνολογίας laser, όπως αυτά που συναντάμε στη νέα BMW i8.

Τα εμπρός δίπλα φωτιστικά σώματα, χαρακτηριστικό των quattro, συνδυάζουν την τεχνολογία matrix LED με αυτή του laser. Από το εξωτερικό τραπεζοειδές σχήμα εκπέμπεται η χαμηλή σκάλα των φώτων (με matrix LED) και από το εσωτερικό τα μεγάλα φώτα (μέσω laser light). Τα φώτα laser είναι μικρότερα σε μέγεθος από τα αντίστοιχα LED και φωτίζουν το δρόμο σε απόσταση σχεδόν 500 m (έχουν περίπου διπλάσια εμβέλεια δράσης από τα LED). Η τεχνολογία θα εφαρμοστεί στα μελλοντικά αυτοκίνητα της Audi, πρώτα όμως στο R18 e-tron quattro, το οποίο θα εκπροσωπήσει το 2014 τη γερμανική εταιρεία στους αγώνες αντοχής.

Το χαρακτηριστικά του Sport quattro concept δεν μεταβάλλονται. Το αμάξωμα (σε κόκκινο χρώμα πλέον) έχει μήκος 4,6 m, πλάτος σχεδόν 2 m (1.96) και ύψος 1,38 m. Σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2,78 m, εμφανίζει διαστάσεις που χαρίζουν στο δίθυρο μοντέλο δυναμισμό. Στο αυτοκίνητο έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονήματος, διατηρώντας το βάρος στα χαμηλά επίπεδα των 1.850 kg (με δεδομένη και την παρουσία υβριδικού συστήματος και άρα και συστοιχίας μπαταριών).

Η Audi ωθεί την υβριδική τεχνολογία που διαθέτει στα… άκρα. Έτσι, ο 4λιτρος twin-turbo V8 των 560 PS και το ηλεκτρικό μοτέρ των 150 PS (τοποθετημένο ανάμεσα στον TFSI και το σύστημα μετάδοσης, το 8τάχυτο tiptronic) εμφανίζουν συνδυαστική ισχύ 700 PS και ροπή 81,6 kgm! Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένες στο πίσω μέρος. Το τετρακίνητο Sport Quattro concept επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,7 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 305 km/h.

Παρά τις επιδόσεις που παραπέμπουν σε supercar, η Audi ανακοινώνει κατανάλωση αντίστοιχη ενός υβριδικού αυτοκινήτου πόλης. Μόλις 2,5 lt/100 km και ρύπους στα 59 g/km. Με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας – στη θέση λειτουργίας EV – είναι ικανό να διανύσει απόσταση 50 km, χωρίς δηλαδή να εκπέμπει ρύπους στο περιβάλλον. Στο Hybrid mode, το σύστημα υπολογίζει τη βέλτιστη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και του V8 για εξοικονόμηση καυσίμου ενώ στο Sport mode δίνεται έμφαση στις επιδόσεις, με το ηλεκτρικό μοτέρ να βοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto