Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Το σκληροπυρηνικό Hyundai Elantra N

Ελλάδα 1:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Το σκληροπυρηνικό Hyundai Elantra N

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Το σκληροπυρηνικό Hyundai Elantra N

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Με 280 άλογα, επιθετική εμφάνιση και τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες του οπλοστασίου της N Performance, το Elantra N ηγείται της σπορ οικογενείας.

Advertisement
Advertisement

«Το πιο προηγμένο και ισορροπημένο N». Αυτούς τους χαρακτηρισμούς επέλεξε η Hyundai προκειμένου να καλωσορίσει στην γκάμα της το έκτο κατά σειρά μοντέλο της σπορ οικογένειας “N Performance”, Elantra N.

Το μοντέλο προστίθεται δίπλα στις καυτές εκδόσεις των i20, i30, i30 Fastback, Veloster και Kona, εντυπωσιάζοντας τόσο με την «επιθετική» του εμφάνιση όσο και με το σπορ στήσιμό του.  Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το βλέμμα μαγνητίζει η μεγάλη μαύρη γυαλιστερή μάσκα με τους ενσωματωμένους LED προβολείς, τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, το «γραμμωμένο» καπό και το κομψό σπόιλερ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Στα πλευρά δεσπόζουν κομψές 19άρες ζάντες με κόκκινες δαγκάνες φρένων και ελαστικά Michelin Pilot 4S (245/35ZR), όπως και οι κοφτές οριζόντιες γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα. Η «επιθετική» εμφάνιση του sedan ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος όπου πρωταγωνιστεί ο διαχύτης με τις κόκκινες λεπτομέρειες, η πτέρυγα, αλλά και οι μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό δίνεται έμφαση στην εργονομία, με τον οδηγό να κάθεται σε N bucket καθίσματα που τον φέρνουν κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος (πιο χαμηλή θέση οδήγησης από κάθε άλλο N μοντέλο), την ίδια ώρα που οι πίσω θέσεις εξακολουθούν να παρέχουν άφθονο χώρο για τους επιβάτες. Το παρών δίνουν δύο ευμεγέθεις και ευκρινείς ψηφιακές οθόνες για το σύστημα πολυμέσων και τον πίνακα οργάνων, που –μεταξύ άλλων- πληροφορούν τον οδηγό για τη θερμοκρασία υγρών και κινητήρα, συμπεριλαμβανομένου και ενός lap timer (χρονομέτρου).

Advertisement

Κάτω από το μυώδες καπό του Elantra N υπάρχει ένας 4κύλινδρος επίπεδος 2λιτρος τούρμπο κινητήρας, ο οποίος παράγει 280 PS στις 5.500 σ.α.λ. και 392 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους τροχούς είτε μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού είτε ενός διπλοσύμπλεκτου 8τάχυτου κιβωτίου (DCT).

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της σπορ οικογένειας, υπάρχει η λειτουργία Ν Grin Shift (στάνταρ στην έκδοση με το DCT) που προσωρινά ακονίζει την απόκριση του μοτέρ εκτοξεύοντας την ισχύ του στα 290 άλογα. Η επιτάχυνση, λοιπόν, στα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,3 δλ. και η τελική φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Advertisement

Στο κυνήγι των επιδόσεων συνδράμουν και καποια επιπλέον συστήματα όπως είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (N Corner Carving Differential), το Launch Control και οι επιλογές N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS). Όταν ανιχνευθούν συνθήκες δυναμικής οδήγησης, το NTS επενεργεί στα χαρακτηριστικά του κιβωτίου, επιλέγοντας την κατάλληλη σχέση. Από τη μεριά του το NPS ενεργοποιείται σε συνθήκες επιτάχυνσης με πίεση στο πεντάλ γκαζιού άνω του 90%, μετριάζοντας τις απώλειες ροπής κατά τις αλλαγές των σχέσεων.

Παρούσα είναι και η τεχνολογία Variable Exhaust Valve System που ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης, αλλάζει τη χροιά και την ένταση του ήχου που παράγει η εξάτμιση.

Advertisement

Το set-up της ανάρτησης περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, συνοδεία πίσω αντιστρεπτικής που αυξάνει κατά 29% τη στρεπτική ακαμψία, μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.

«Στόχος της σπορ μάρκας της Hyundai είναι να παρέχει στους πελάτες μια ευρεία γκάμα επιλογών που προσφέρουν αυξημένη οδηγική απόλαυση […] Το Elantra N είναι η πιο αγνή έκφραση της αποστολής μας», αναφέρει η Hyundai.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai Kona N: Εξαγριωμένο (video)
Η Hyundai χρηματοδοτεί start up εταιρείες για την τεχνολογία των αυτοκινήτων της
Δοκιμή: Hyundai i20 N