Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Νέο VW Multivan T7

  • newsautoteam

Η VW απομάκρυνε την κουκούλα από το νέο Multivan T7, συστήνοντάς μας με ένα από τα πιο ολοκληρωμένα επιβατικά βαν στον κόσμο της αυτοκίνησης.

Μετά από μια ασυνήθιστα μακροσκελή –για τα δεδομένα του τμήματος VW Commercial Vehiclesκαμπάνια teaser φωτογραφιών, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε το νέο Multivan T7. Η επαγγελματική εκδοχή του, Transporter, θα παρουσιαστεί σε μεταγενέστερο χρόνο και σίγουρα όχι εντός του τρέχοντος έτους.

Το νέο Multivan T7 βασίζεται στη δημοφιλή πλατφόρμα του ομίλου, MQB, η οποία επέτρεψε τον εμπλουτισμό της γκάμας κινητήρων με μια plug-in υβριδική έκδοση, ενώ πλέον ενσωματώνει έξι αντί εφτά καθίσματα.

Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, το T7 έχει μεγαλύτερες διαστάσεις και προσφέρεται σε δύο μήκη αμαξώματος (short & long). Το μήκος στην πρώτη περίπτωση φτάνει 4.973 χλστ και στη δεύτερη τα 5.173, ενώ αμφότερες έχουν ύψος και πλάτος 1.941 χλστ και 1.903 αντίστοιχα.

Στη μακρύτερη έκδοση, ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 763 έως και 4.053 λτ. (εφόσον αφαιρεθούν τα πίσω καθίσματα), με την κοντύτερη να απολαμβάνει χώρους 493 – 3.672 λτ.

Το LCV μοντέλο διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τεχνολογία shift-by-wire, όπου η αλλαγή σχέσεων γίνεται ηλεκτρονικά αντί μηχανικά.

Σημείο αναφοράς του Multivan είναι η plug-in υβριδική έκδοση eHybrid που περιλαμβάνει έναν 1.400αρη TSI (150 PS) και έναν ηλεκτροκινητήρα 116 PS. Συνδυαστικά παράγονται 218 PS, ενώ υπάρχει και μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 13,0 kWh που επιτρέπει στο βαν να κυκλοφορεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χλμ. Το κινητήριο σύνολο συνδυάζεται με 6άρι DSG.

Διαθέσιμες είναι και δύο εκδόσεις βενζίνες. Η εισαγωγική κινείται από έναν 1.500αρη TSI των 136 PS/220 Nm, ενώ υπάρχει και 2λιτρος TSI (βλ. Polo GTI, Golf GTI και Golf R) απόδοσης 204 PS και 320 Nm ροπής. Και οι δύο συνεργάζονται με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Για πρώτη φορά, το Multivan ενσωματώνει «ανεξάρτητα» καθίσματα και για την τρίτη σειρά. Μεγάλο highlight συνιστά ένα «έξυπνο», συρόμενο τραπεζάκi (δύο φύλλων) που μπορεί να μετακινηθεί εμπρός – πίσω. Χαρακτηριστικό είναι πως εδράζεται σε ένα «σιδηροδρομικό» σύστημα, επιτρέποντας στους επιβάτες να το μετακινήσουν από τη μία άκρη στην άλλη. Απουσία κεντρικής κονσόλας, το τραπεζάκι μπορεί να τοποθετηθεί και ανάμεσα στους μπροστινούς επιβάτες παρέχοντας έναν ιδιαίτερα χρήσιμο αποθηκευτικό χώρο.

Παράλληλα, η δεύτερη σειρά καθισμάτων περιστρέφεται έως και 180 μοίρες, δίνοντας στους στους πίσω επιβάτες τη δυνατότητα να κάτσουν αντικριστά. Σημειώνεται πως και οι τέσσερις πίσω θέσεις μπορούν να αφαιρεθούν, δημιουργώντας επιπλέον χώρο για την αποθήκευση μεγάλων αντικειμένων.

Όπως είναι πασιφανές, στόχος της VW ήταν να διαμορφώσει ένα ιδιαίτερο και ευρύχωρο περιβάλλον, κάτι που επιτυγχάνει μέσω της προσθήκης μιας γυάλινης πανοραμικής οροφής (για πρώτη φορά στο μοντέλο). Να σημειωθεί πως η είσοδος στην καμπίνα γίνεται άκοπα, χάρη στις δύο (στάνταρ) συρόμενες πλευρικές θύρες.

Σε επίπεδο εμφάνισης, το μοντέλο ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική γραμμή των Γερμανών που του χαρίζει ένα πιο «αστικό» λουκ. Στο μπροστινό μέρος διακρίνονται οι χαρακτηριστικοί LED κεντρικοί προβολείς (προαιρετικά Matrix LED), “εννοποιημένοι” μέσω της  γνώριμης πλέον οριζόντιας λωρίδας που διατρέχει το ρύγχος. Παρόμοια είναι και η εικόνα στο πίσω μέρος, όπου το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα σύγχρονα φώτα – είναι για πρώτη φορά χωρισμένα σε δύο τμήματα.

Ένα από τα μεγάλα ατού του νέου VW Multivan είναι και το τεχνολογικό του οπλοστάσιο που είναι κορυφαίο σε βαν της μάρκας. Εμπνευσμένο από το VW Golf 8ης γενιάς, το Multivan έχει αποκηρύξει τους παραδοσιακούς διακόπτες, προκρίνοντας την απτική διάδραση. Πίσω από το τιμόνι συναντάται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10,25 ίντσες, ενώ λίγο πιο δίπλα εδρεύει μια οθόνη αφής 10,0”.

Η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας επέτρεψε στο νέο Multivan να ενσωματώσει όλη τη φαρέτρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης της VW, συμπεριλαμβανομένου του Travel Assist, προσφέροντας χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης. Εκτος των άλλων χρησιμοποιεί Adaptive Cruise Control και σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
GM, Tesla, VW και BYD μεταξύ των 100 σημαντικότερων εταιρειών στον κόσμο
Πλησιάζει η πρεμιέρα του VW ID.5
To VW ID.4 έγινε σκληροτράχηλο off road όχημα

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto