Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Genesis GV60 με Drift Mode και έως 435 ίππους

Ελλάδα 1:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Genesis GV60 με Drift Mode και έως 435 ίππους

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Genesis GV60 με Drift Mode και έως 435 ίππους

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Έχοντας το βλέμμα στραμμένο στην ευρωπαϊκή αγορά, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV ξεχωρίζει για την premium αισθητική του, αλλά και τον αθλητικό του χαρακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Μετά τη γνωστοποίηση των πρώτων επίσημων πληροφοριών σχετικά με το παρθενικό ηλεκτρικό μοντέλο της Genesis, GV60, η εταιρεία γίνεται πιο γενναιόδωρη, προχωρώντας σε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να συγκεντρώνει η κινητήρια γκάμα.

Το μηδενικών ρύπων SUV, που βασίζεται στη γνώριμη πλατφόρμα E-GMP, θα προσφέρεται τόσο σε πισωκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, με κοινό παρονομαστή μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 77,4 kWh. Η βασική, δικίνητη, έκδοση ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 228 PS/ 350 Nm ροπής, με την αυτονομία να φτάνει τα 451 χλμ.

Η τετρακίνητη έκδοση κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες – 216 PS (πίσω) και 100 (εμπρός) – συνδυαστικής απόδοσης 318 PS/ 605 Nm ροπής, με την αυτονομία να είναι περιορισμένη στα 400 χλμ.

Advertisement
Advertisement

Στην κορυφή της γκάμας εδρεύει μια τετρακίνητη έκδοση επιδόσεων, με δύο ηλεκτροκινητήρες – αμφότεροι των 216 PS –  που συνδυαστικά παράγουν 435 PS/ 605 Nm, αλλά η αυτονομία ολισθαίνει στα 368 χλμ.

Το «παρών» δίνει και το πρόγραμμα οδήγησης “Boost Mode” το οποίο ακονίζει την απόκριση των μοτέρ για 10 δευτερόλεπτα με +55 PS και +95 Νm, επιτρέποντας την ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. Στην απογείωση της οδηγικής απόλαυσης συνδράμει και ένα “Drift Mode”, για καλύτερα κρατήματα σε συνθήκες πίεσης.

Advertisement

Την σπορ αίσθηση πίσω από το τιμόνι του Genesis GV60 ενισχύει και το ολοκαίνουριο σύστημα “Active Sound Design (e-ASD)” που παράγει διαφορετικούς ήχους (βλ. G-Engine που προσομοιώνει τον ήχο ενός θερμικού μοτέρ), ανάλογα το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Στον αντίποδα, όσοι αναζητούν την «απόλυτη» ησυχία, θα εκτιμήσουν την στάνταρ τεχνολογία Road Active Noise Control που θωρακίζει την καμπίνα από τους εξωτερικούς ήχους.

Advertisement

Πλούσια είναι και η φαρέτρα «δυναμικών τεχνολογιών», παρουσία ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, συνεπικουρούμενου από ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που συλλέγει δεδομένα –μέσω καμερών- και ρυθμίζει την απόσβεση των αμορτισέρ. Οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι… πιο πολυτάλαντες δεδομένου ότι εφοδιάζονται με το σύστημα Disconnector Actuator System που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει αν χρησιμοποιείται μόνο το πίσω μοτέρ ή και τα δύο.

Περί φόρτισης, το ολοκαίνουριο GV60 ενσωματώνει τεχνολογία 500/800V με δυνατότητα ταχυφόρτισης 350 kW. Αυτό σημαίνει πως η φόρτιση από το 10 στο 80% δεν απαιτεί περισσότερα από 18 λεπτά.

Advertisement

Το εσωτερικό εκπέμπει premium αύρα χάρη στις ποιοτικές επενδύσεις και τον ψηφιακό διάκοσμο. Ειδικότερα, συναντάμε το νέας γενιάς σύστημα infotainment της μάρκας, Head-Up Display, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 17 ηχεία.

Τέλος, πλήρης είναι και η φαρέτρα τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης, Smart Cruise Control σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης, High Beam Assist, Highway Driving Assist, Intelligent Speed Limit Assist και Surround View Monitor.

Το Genesis GV60 δεν αποκλείεται να διατεθεί και στη χώρα μας, με περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με την εμπορική του διάθεση να αναμένονται τους επόμενους μήνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Genesis εισέρχεται στην εποχή των EVs με το ηλεκτρικό G80
Genesis G70 Shooting Brake: Έτοιμο για την Ευρώπη
H Genesis θα γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα από το 2025