Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

Porsche

Η Porsche Cayenne E-Hybrid των… 3,8 δευτερολέπτων

  • newsautoteam

Πώς ένα premium SUV μπορεί να αγγίξει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,8 sec; Με την υπερ-προηγμένη υβριδική του «καρδιά».

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα SUV, η οποία όχι μόνο μπορεί να προσφέρει επιδόσεις ενός supercar και να φιλοξενήσει μια ολόκληρη οικογένεια στην καμπίνα της, αλλά έχει τη δυνατότητα να μην… ρυπαίνει την ατμόσφαιρα.

Η νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid έχει απόδοση 680 ίππων και 900 Nm ροπής, ενώ η μέση κατανάλωση -σύμφωνα με την εταιρεία- είναι μόλις 3,7 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων είναι 85 g/km CO2 και μπορεί να επιταχύνει και να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,8 sec. Φυσικά σε όλα αυτά προσθέστε τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας 14.1 kWh (κάτι που μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόνο 6 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα), επιτρέποντας στην plug-in υβριδική Cayenne να κυκλοφορήσει για έως 40 χιλιόμετρα… ηλεκτρικά!

Χάρη στα συστήματα ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού, αλλά και το ισχυρό πλαίσιο, το μεγάλο SUV μπορεί να εντυπωσιάσει με τις ικανότητές του σε μια φιδίσια διαδρομή. Αναλυτικότερα, το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) ελέγχει προσαρμοστικά την κατανομή της ισχύος μετάδοσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης.

Η ανάρτηση (με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο ύψος) μπορεί να αντιστοιχίσει διάφορες ρυθμίσεις ελατηρίου με πολλές επιλογές, ανάλογα με το αν αναζητάτε μεγαλύτερη άνεση ή μια πιο σπορ λειτουργία οδήγησης. Η Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζει συνεχώς τα αμορτισέρ για κάθε τροχό, με βάση τις οδικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης.

Το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) διασφαλίζει ότι το SUV δεν γέρνει ακόμη και με πλευρική επιτάχυνση 0,8 g κατά τη στροφή. Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) υποστηρίζει το σύστημα διεύθυνσης με στοχευμένες παρεμβάσεις φρεναρίσματος και παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, χάρη στο πλήρως μεταβλητό εγκάρσιο κλείδωμα. Τέλος το Porsche 4D Chassis Control υπολογίζει συνεχώς τις βέλτιστες πληροφορίες για να δώσει την καλύτερη δυαντή κατάστασης οδήγησης.

Διαβάστε επίσης:
Porsche Cayenne E-Hybrid με φιλοσοφία από την 918 Spyder
Ο premium διάκοσμος της Porsche Taycan
Τα μεγάλα όπλα της νέας Porsche 911 GT3 (video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto