Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Porsche

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδική αλλά και sport

  • newsautoteam

Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid δεν είναι μόνο η πιο σύγχρονη αλλά και φιλική προς το περιβάλλον Cayenne όλων των εποχών. Είναι και η πιο sportive και δυναμική. Πως τα καταφέρνει; Ο Karl Heeb υπεύθυνος για την εξέλιξη της ανάρτησης αποκαλύπτει κάποια από τα μυστικά της.

Πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις, τροχοί, συνεργάζονται άψογα με τον θερμικό αλλά και ηλεκτρικό κινητήρα δίνοντας στην υβριδική Cayenne την sport αίσθηση οδήγησης που έχει κάθε μοντέλο της Porsche.

Η κίνηση με την Cayenne Turbo S E-Hybrid είναι εκπληκτική. Με απόδοση 680 ίππων (900 Nm ροπής) και κατανάλωση καυσίμου συνδυασμένη 3,9 – 3,7 l / 100 km, (εκπομπές CO2 90 – 85 g / km) επιταχύνει από 0 έως 100 kmh σε 3,8 δευτερόλεπτα, φτάνοντας σε τελική ταχύτητα τα 295 χλμ. Το SUV δεν δείχνει απλώς τις ικανότητές του στις ευθείες. Είναι εξαιρετικά σταθερό όταν στρίβει και το οδηγείτε γρήγορα. Χάρη σε πολλά συστήματα, προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης και διατηρεί σταθερά την πορεία του είτε ταξιδεύετε σε Εθνικό ή Ευρωπαϊκό είτε σε επαρχιακό δίκτυο.

«Έχουμε συνδυάσει και τελειοποιήσει όλη την προηγούμενη εμπειρία μας στο νέο Cayenne», λέει ο Karl Heeb, Project Leader για τις αναρτήσεις και το πλαίσιο των SUV της Porsche και προσθέτει: «Η αλληλεπίδραση των συστημάτων αυξάνει σημαντικά την απόδοση, την ασφάλεια οδήγησης και την άνεση της Cayenne Turbo S E-Hybrid».

Το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) ελέγχει προσαρμοστικά την κατανομή της ισχύος μετάδοσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. Η ανάρτηση (με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο ύψος) μπορεί να αντιστοιχίσει διάφορες ρυθμίσεις ελατηρίου με πολλές επιλογές, ανάλογα με το αν αναζητάτε μεγαλύτερη άνεση ή μια πιο σπορ λειτουργία οδήγησης. Η Porsche Active Suspension Management (PASM) ρυθμίζει συνεχώς τα αμορτισέρ για κάθε τροχό, με βάση τις οδικές συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης.

Το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) διασφαλίζει ότι το SUV δεν γέρνει ακόμη και με πλευρική επιτάχυνση 0,8 g κατά τη στροφή. Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) υποστηρίζει το σύστημα διεύθυνσης με στοχευμένες παρεμβάσεις φρεναρίσματος και παρέχει βελτιωμένη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, χάρη στο πλήρως μεταβλητό εγκάρσιο κλείδωμα. Τέλος το Porsche 4D Chassis Control υπολογίζει συνεχώς τις βέλτιστες πληροφορίες για να δώσει την καλύτερη δυαντή κατάστασης οδήγησης.

Οι τροχοί των 21 ιντσών, που είναι βασικός εξοπλισμός, υποστηρίζουν ένα δυναμικό στυλ οδήγησης, ενώ το εργοστασιακό set φρένων Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) εξασφαλίζει κορυφαία απόδοση φρεναρίσματος ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Ένα χρήσιμο έξτρα αξεσουάρ για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και σταθερότητα είναι το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης που ενεργοποιεί και τον πίσω άξονα. Όχι μόνο μειώνει τον κύκλο περιστροφής από 12,1 σε 11,5 μέτρα, αλλά στρίβει και τους πίσω τροχούς (για τρεις μοίρες, έως και 80χλμ) στην αντίθετη κατεύθυνση από τον μπροστινό άξονα για μεγαλύτερη ευελιξία και ακρίβεια. Ως αποτέλεσμα, η Cayenne είναι σε θέση να «βάλει» με ασφάλεια την δύναμής της στο δρόμο (συνδυάζοντας τον κινητήρα καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα) με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Όπως ο Karl Heeb λέει: «Όταν οδηγείτε το Cayenne Turbo S E-Hybrid, νομίζετε ότι βρίσκεστε σε ένα κλασικό σπορ αυτοκίνητο».

Τα αριθμητικά στοιχεία

Το 45,5%

του βάρους του οχήματος στο Cayenne Turbo S E-Hybrid στηρίζεται στον πίσω άξονα. Έτσι η κατανομή είναι ακόμη πιο ισορροπημένη, γεγονός που ωφελεί την δυναμική οδήγηση.

245 έως 162 mm απόσταση

από το έδαφος προσφέρει η ανάρτηση αέρα τριών σταδίων. Σε συνδυασμό με το Porsche Active Suspension Management (PASM), η σκληρότητα και το ύψος του πλαισίου προσαρμόζονται στο έδαφος και το στυλ της οδήγησης.

Ακόμη και με δύναμη 0,8 g

πλευρικής επιτάχυνσης η Cayenne Turbo S E-Hybrid δεν θα γείρει στις στροφές χάρη στο ηλεκτρομηχανικό Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

11,5 μέτρα

είναι ο κύκλος περιστροφής με την τετραδιεύθυνση, σε αντίθεση με 12,1 μέτρα χωρίς αυτήν. Επιπλέον, ο συνδυασμός με το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) κάνει το τιμόνι ακόμη πιο άμεσο και δίνει μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Το 50%

της εξοικονόμησης βάρους οφείλεται στους κεραμικούς δίσκους φρένων (Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB).

Διαβάστε επίσης:

Μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

To παράξενο ρεκόρ της Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid (video)

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Η ισχυρότερη έκδοση της γκάμας

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr