Live Κίνηση
Περισσότερα
Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid με φιλοσοφία από την 918 Spyder

Ελλάδα 20:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Porsche Cayenne E-Hybrid με φιλοσοφία από την 918 Spyder

Porsche

Porsche Cayenne E-Hybrid με φιλοσοφία από την 918 Spyder

Porsche

Η Porsche συνεχίζει να εφαρμόζει την υβριδική τεχνολογία με γνώμονα τις επιδόσεις και στο Cayenne E-Hybrid.

Advertisement
Advertisement

Το νέο μοντέλο, το οποίο αποτελεί μέρος της σειράς Cayenne τρίτης γενιάς.

Με βελτιώσεις στη δυναμική της οδήγησης, την απόδοση, τη χωρητικότητα της μπαταρίας και πολύ τεχνολογία από τους αγώνες η υβριδική Cayenne αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη της προόδου, για τα ηλεκτροκίνητα σπορ αυτοκίνητα της Porsche. Το νέο μοντέλο επωφελείται από όλες τις ίδιες βελτιώσεις με τα άλλα μοντέλα Cayenne τρίτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του βάρους παρά τον αυξημένο στάνταρ εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένου του τυπικού φωτισμού LED, του Sport Chrono Package και των αμοιρτισέρ Porsche Active Suspension Management PASM). Επιπλέον όλα τα μοντέλα Cayenne E-Hybrid εξοπλίζονται με έναν τυπικό ενσωματωμένο φορτιστή 3,6 kW.

Απόδοση συστήματος 455 ίππων χάρη στην φιλοσοφία της 918 Spyder

Advertisement
Advertisement

Η Porsche ξεκίνησε την πρωτοποριακή ηλεκτροκίνηση στην κατηγορία SUV πολυτελείας το 2010 με την Cayenne S Hybrid. Το 2014, η Cayenne S E-Hybrid γίνεται ένα ακόμη πρωτοποριακό SUV, με την εισαγωγή της plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Επόμενο στάδιο στο ταξίδι προς την ηλεκτροκίνηση είναι η νέα Cayenne E-Hybrid. Στην τελευταία ενώ η απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι στους 335 ίππους (μία μέτρια βελτίωση σε σχέση με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 του προηγούμενου μοντέλου), ο ηλεκτρικός κινητήρας παράγει πάνω από 43% περισσότερη ισχύ από τον μοτέρ ηλεκτρισμού της προηγούμενης γενιάς.

Η μονάδα εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζονται και έχουν συνολική απόδοση 455 ίππων, σημειώνοντας αύξηση τόσο στην ιπποδύναμη όσο και στη ροπή σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε επίσης κατά περίπου 30% στα 14,1 kWh χωρίς αύξηση του μεγέθους σε σχέση με την μπαταρία στο προηγούμενο μοντέλο. Όπως και στην υβριδική Panamera, η στρατηγική ενίσχυσης ταιριάζει με αυτή της 918 Spyder. Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 σε 4,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 252.6 χλμ.

Advertisement

Διαβάστε επίσης

Advertisement

Τα προγράμματα οδήγησης της Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche Cayenne E-Hybrid: Τα βοηθητικά της συστήματα

Μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Advertisement